Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:51
Online: 134
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 2 / 2 )    »
"Favorieten" voor forumtopics

MetalGirl

ongeduldigaard misschien zijn ze er nog over aan het denken of moet ge nog met meer voor argumenten afkomen of zijn er nog mensen die duidelijk maken dat het wel degelijk overbodig is. de discussie is nog geen pagina lang
edit: nu dus wel
12/01/12 23:33
nimmegeers

Quote door MetalGirl
ja en elke keer dat ge op een andere computer zit of een nieuw browser neemt is dat weg.

Lang leve google chrome en synchronisatie met uw google account.
13/01/12 04:20
Blanche

Ge moet toegeven dat klikken op 'favorieten' dan toch echt wel simpeler is he......
Denk er eens over na.
13/01/12 04:26
nimmegeers

Op bookmarks klikken op noxa is even simpel?

edit: 't lijkt me interessanter om de bookmarks pagina dan eventueel wat te wijzigen.
13/01/12 04:28
Blanche

Hoezo dan, wijzigen? :)
13/01/12 04:33
Blanche

Ik denk trouwens dat zo een 'favorieten' knop veeel meer gebruikt gaat worden dan bookmarks. Dat is veel simpeler en duidelijker. Dat hebben mensen graag.
Voor iemand die 'bookmarks' niet kent, staat dat daar maar. En iemand moet hem er op wijzen dat 'bookmarks' dienen om zo een linken op te slaan. Dat heeft bij mij toch ook een tijdje geduurd eer ik eens op dat ding klikte.
Enfin dat laatste is dus in mijn geval he.

13/01/12 04:36
nimmegeers

Er voor zorgen dat het een beter overzicht geeft dan het nu is. Zelf categorieën kunnen aanmaken. (Bv. "grappige topics", "interessante topics" ) En de volgorde zelf kunnen regelen.
Nu wordt gewoon alles onder elkaar gezegd wanneer je iets toevoegt. En 't is enkel gesplitst in forum-onderdelen.

Edit; dan veranderen we de naam naar "favorieten" hé... :p
13/01/12 04:36
Blanche

:p Wel inderdaad, bookmarks veranderen naar favorieten zou al veel duidelijker zijn :D

En zo een opsplitsing lijkt me ook geen slecht idee. Zeker voor wie al een tijdje noxa heeft, kan dit orde bieden in al het grapjes maken en schuddebuiken
13/01/12 04:38
nimmegeers

't Is simpel hé: 1 favorietenpagina voor de hele website of 1 favorietenpagina per onderdeel.
Want nu zit er voor foto's zo min of meer een dubbele functie in. Al worden die favorieten ook nog gebruikt voor op het overzicht maar veel meerwaarde heeft dat niet.
13/01/12 04:42
Blanche

Persoonlijk denk ik, dat 1 favorietenpagina voor de hele website een betere oplossing is omdat ik denk dat mensen die favorieten (voor de hele website) meer gaan gebruiken dan.

13/01/12 04:50
Morthagg

Dat zou misschien wel helpen om op de noxa-eindejaarslijst het grappigste/agressiefste/... topic nog te kunnen opnoemen :D
13/01/12 11:53
Jaikalymaa

Quote door Justpurrrfect

Hebt gij al gezien welke namen sommige topics hebben? Met reactie check vind je niet elke topic die ge zoekt.

Kdenk dat reactie check het beste is sinds de mods niets gaan veranderen.
13/01/12 18:15
Blanche

Zijn ze daar mee bezig of...? Aleja, dat is hier nu aangekaart maar verder hoort niemand iets. :)
23/01/12 03:45
nimmegeers

De enige die zich daarmee bezig kan houden is tex, en ik denk niet dat die daar momenteel veel tijd voor heeft.
23/01/12 03:49
Blanche

Oke, thnks voor het snelle antwoord op dit onzalige uur
23/01/12 03:54
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024042 seconden.