Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:50
Online: 135
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Verkeer en Technologie «    ( 1 / 1 )    »
On the road

Effaaa

Hey,

een paar maanden geleden heb ik mijn rijbewijs behaald. Toen ik het ging afhalen in het gemeentehuis kreeg ik een kaartje mee waarop iets stond over 'On The Road'. Da's een rijcursus waar je als 'beginnend chauffeur' een noodstop kunt leren maken e.d, zeiden ze tegen mij. Op de site staat er echter bitter weinig info over de inhoud van de cursus. Is er iemand die die lessen al gevolgd heeft/daar meer over weet? Ik denk dat ik me sowieso wel ga inschrijven, maar ik zou me graag voorbereiden op eventueel halsbrekende toestanden :p
12/01/12 14:05
Bulgur

topictitel is veelbelovend
topic is teleurstellend
12/01/12 15:14
Effaaa

Hey, what did you expect?
12/01/12 15:20
Downtown

Quote door Effaaa
Hey, what did you expect?
dit

dat ge dat dan nog eens durft vragen.
12/01/12 17:10
Bluesie

Kdenk dat ze zo'n curcusse ook is beter voor 60 plussers en die dikke 50'ers ook geven, want soms doen die wel meer stoten dan de meeste beginnende chauffeurs die wel nog de regeltjes respecteren.

On topic: ik zou er persoonlijk niet naartoe zijn gegaan naar zo'n curcus, wrm niet?
Omdat ik noodremmen en dergelijke zelf met mijn L heb geleerd.

12/01/12 17:26
Mai

Quote door Downtown
dit

dat ge dat dan nog eens durft vragen.

Het staat niet voor niets bij Verkeer & Technologie en niet bij literatuur of iets dergelijks.
Ik denk toch dat dit een vrij normaal topic is, neen?
12/01/12 20:50
Bulgur

why is everybody so serious
12/01/12 23:43
ViolentRed

als er een soort slipcursus in zou zitten dan is dat wel goed
maar een noodstop zou ge toch wel moeten kunnen maken he, nee ?
13/01/12 09:34
twopointeight

het is heel nuttig. het is geen echte slipcursus, meer een 'hoe gedraag ik mij veilig in het verkeer en handige tips hiervoor' cursus. maar ge moogt ook eens met een leswagen een noodstop/slip maken, which is nice. en het is maar 20 euris, geen geld eigenlijk.
14/01/12 13:58
Russski

Als beginnend bestuurder een zeer goede ervaring.

Ge zou versteld staan van hoeveel mensen tijdens een noodstop verschrikken door "kloppend" geluiden(=abs) en daardoor niet verder doorremmen.

Als ge ABS op uw wagen hebt gewoon uw rempedaal met alle macht induwen en sturen.
Zonder ABS is het zelf pompende remmen en sturen. Blokkerende wielen = geen controle.
14/01/12 21:08
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.015593 seconden.