Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:49
Online: 141
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Humor «    ( 1 / 3 )    »
Practical Jokes

G805054

Volgens mij spreekt de titel voor zich: Weten jullie enkele goede practical jokes? Laat jullie gaan!
11/01/12 21:42
FlyingMonkeyMaster

Doorzichtige folie over het toilet spannen.
11/01/12 21:43
nimmegeers

Of deze :D
11/01/12 21:45
Safie

gel op de toiletbril is ook geestig :D
11/01/12 21:48
Morthagg

Ik bloody haat practical jokes.

Ge kunt misschien cocaïne in hun tas verstoppen vooraleer ze met het vliegtuig op reis gaan.
11/01/12 21:57
bigpinkbow

Slaan op een boek/krant/tijdschrift... Doe ik ALTIJD!
11/01/12 22:06
G805054

Zitten al enkele leuke jokes tussen! ;)

@Morthagg: Dat is natuurlijk uw persoonlijke mening en ik ben ervan overtuigd dat er mensen zijn die hier inderdaad in kunnen overdrijven, maar ik denk dat er evenzeer heel leuke practical jokes zijn zonder dat er iemand ernstige schade wordt aangedaan. Het moet nog altijd leuk blijven. Ook denk ik dat je als vrienden onder elkaar wel weet hoe ver je hierin kan gaan. :)

11/01/12 22:08
JulieAndrews

wenkbrauwen afscheren van iemand die zijn roes ligt uit te slapen, classic
11/01/12 22:11
poezestreep

haha wij doen dat constant met onze vriendengroep :D

* kastanjebolsters in iemand zn slaapzak
* azo ne luide voetbalhoorn (of hoe dat ge dat ook noemt) aan de achterkant van de deur hangen, als ge die dan opendoet verschiet ge u een ongeluk :p
* iemand zijn sokken uit zijn valies pakken op reis (hilarisch, die jongen dacht echt dat hij ze zelf vergeten was thuis :D we hadden een apartement naast een irish pub met zo nen dyson blade, diene jongen was op de duur echt van plan om zijn sokken te wassen en daarin te gaan drogen :' ) )
* iemand vasttapen in zijn slaap, maar lukt enkel bij goeie slapers
* Als ge iets klaarmaakt om te eten, bijvoorbeeld bij croque monsieurs ofzo, daar één bijsteken met keiveel kruiden op
* iemand zijn auto volledig vol steken met ballonnen, maar echt overal!
* ...

kzal er wel nog op nog komen, maar nu niet direct :p
11/01/12 22:20
poezestreep

En alé Morthagg, als ge daar niemeer mee kunt lachen.. Ik vind dat geweldig als ze zoiets bij mij doen :D
11/01/12 22:21
Blanche

Quote door JulieAndrews
wenkbrauwen afscheren van iemand die zijn roes ligt uit te slapen, classic

Dat is echt gewoon te erg... :p als iemand dat bij mij zou doen, ik sla die zo hard in zen ballen dat die onvruchtbaar wordt.

Op youtube vindt ge der keiiiiveel. :D
11/01/12 22:21
G805054

Die van de wenkbrauwen vind ik nu ook wel erg :D
Ik dacht ook aan een klassieker zoals het laten leveren van enkele pizza's aan iemand anders zijn adres...

11/01/12 22:34
nimmegeers

Water in een bierflesje doen?
11/01/12 22:39
MetalGirl

dat is alleen grappig als ge 100% zeker weet dat die persoon dat ook grappig vind en niet alleen gij.
Anders is dat een beetje pesten

Dat zo met een voetbalhoorn dat zou ik echt verschrikkelijk vinden. Ik zou echt kwaad worden mijn oren zijn heilig.
11/01/12 22:45
lean

Ik heb al is een auto volledig ingepakt met zo van die vershoudfolie gezien :D
11/01/12 23:12
jesss

zet nooit een volle emmer water op de deur! Dat hebben ze bij mij gedaan. Die emmer valt niet omver zodat ge nat wordt, maar recht naar beneden 10kg op uw kop :(

12/01/12 01:17
ikbenfluffy

ik ben er ook helemaal geen fan van
12/01/12 01:34
Paradiseofrave

Quote door nimmegeers
Water in een bierflesje doen?

Pissen in een bierflesje zal beter zijn.

Happened to me :(

True story
12/01/12 07:21
nimmegeers

Dat is ook een optie natuurlijk.
12/01/12 07:55
Niconar

Ik heb ooit twee maten maandenlang kunnen wijsmaken dat ik een lang verloren tweelingbroer had. Mijn moeder had hem zogezegd afgestaan voor adoptie na de geboorte en hij kwam na twintig jaar contact zoeken. Ik was geschokt.

Het enige dat ge daarvoor nodig hebt is een tot in de kleinste details uitgewerkt verhaal, een getrukeerde foto en geen geweten.

Voor de rest laten practical jokes mij koud en heb ik ze liever niet in mijn buurt.
12/01/12 09:03
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.017651 seconden.