| |
|
| Berlijnse reisgezellen PART II |
hetlot
|
Ik ga, zoals eerder gezegd, van 6 tot en met 12 februari naar Berlijn, en we zijn, exact gezien, nog op zoek naar 7 mensen!
Even de praktische info... We zouden in Antwerpen vertrekken op zaterdag 5 februari om 23u45 met de bus en aankomen in Berlijn om 09u15. We delen 2 appartementen (vlak naast mekaar, dus verwacht u maar aan 'kotfeestjes' ) in Neukölln. Het vertrek is op zaterdag 11 februari om 19u00 en de aankomst in Antwerpen is uitgerekend rond 05u00. De reden waarom ik niet meer met het vliegtuig ga, is omdat ze een speciale promo hadden, die nu al uitverkocht is.
Zowel andere vliegreizen als trein zouden meer dan 225 euro kosten, maar met de bus kost het maar, verblijf ingerekend, 200 euro.
Neukölln is een super buurt met fantastische restaurantjes (verwacht u maar aan ovenverse pizza's en wijn voor nen euro of vijf, culinair orgasme om het op z'n Peter-Vandinges te zeggen) en op slechts vijf minuten van het centrum van Berlijn als ge het openbaar vervoer neemt. Dat bijna 24 op 24 open is. You don't say? No shit, Sherlock!
We zijn met een groep die elkaar niet door en door kent, dus ge moet niet bang zijn om de vreemde eend in de bijt te zijn, ge zit vol lotgenoten. We hebben ook om de 2 dagen een eenzame-mensenvergade... Ja sorry, ik dwaal af.
Anyway, als ge mee wil of meer info, pm mij!
En sorry dat ik al een topic maakte, maar dees lijkt mij handiger.
Love, peace en al diene zever.
Charlotte
(Uw lot!)
|
11/01/12 08:52
|
agreable
|
"hebben ook om de 2 dagen een eenzame-mensenvergade... "
na deze zin besluit ik een reactie te posten
lijkt me wel leuk
|
11/01/12 10:20
|
mawy
|
indeed lijkt me super! maar ik moet nog even wachten op mijn lessenrooster en info van mn school. als ik dan 200euro kan missen dan count me in. als het lukt hoor je zeker nog iets!
maar wordt het echt een fatsoenlijke uitstap met als echt leuke plekken in Berlijn bezoeken (bekende plekjes, eventueel gebouw/ musea of whatever) of is het enkel de bedoeling om feestjes te bouwen? want ik ben geen drinker dus als het elke avond kijk-zo-diep-mogelijk-in-het-glas avond gaat worden dan is het misschien toch niks voor mij
|
11/01/12 10:24
|
EternalScream
|
amai ik zou echt graag meegaan ! ik heb tijd en het geld, maar ik zou graag nog iemand meenemen dan denk ik.
|
11/01/12 11:43
|
osculum
|
We gaan al met school naar Berlijn in mei, anders was ik zeker ook mee op de kar gesprongen
|
11/01/12 14:54
|
hetlot
|
Haha 't gaat zeker geen schraal zuipfestijn zijn ze! En met een grote groep mensen (zonder koppels, dus geen plakpartijen) gaat er altijd wel iemand zijn die iets gaat doen waar jij ook zin in hebt. 't Is ook niet de bedoeling dat het zo'n marginaal schooluitstapje wordt, maar dat iedereen doet waar hij zin in heeft. Wil de hele groep samen iets doen, great, willen 2 mensen dat doen en 4 mensen dat en, ... ook goed!
Ik ben vooral een fan van alle super tweedehandswinkels daar (vette platen en prul) en alles dat te maken heeft met WOII en de Koude Oorlog. Het Holocaustmuseum is een aanrader (en gratis denk ik). Ik ben er al een paar keer geweest, dus ken mijn weg ook wel!
|
11/01/12 15:29
|
hetlot
|
amai ik zou echt graag meegaan ! ik heb tijd en het geld, maar ik zou graag nog iemand meenemen dan denk ik.
Da's geen probleem! Mocht je iemand vinden en je wil nog steeds mee, dan pm je me maar!
|
11/01/12 15:30
|
hetlot
|
Och, en voor de wijven onder ons: in Berlijn hebt ge supernice tweedehandswinkels (meer outletstore eigenlijk) waar ze een paar keer per week een happy hour doen: een kilo kleren voor 10 tot 15 euro
|
11/01/12 15:31
|
hetlot
|
This, I like.
|
11/01/12 15:52
|
mawy
|
YES! als ik mee ga wil ik daar zowiezo naartoe
nu, ik moet eerst even afwachten, het hangt van mijn lessenrooster af of ik op kot ga of niet, maar eind deze week zou dat normaal moeten weten. als ik niet op kot moet, dan kan ik zowiezo wel 200 euro missen maar dat hoor je dus nog van me!
|
11/01/12 16:01
|
Jilltheripper
|
Moest ik nu geen stage hebben.. Ziet er echt wel leuk uit!
|
11/01/12 16:47
|
Blanche
|
ik wil ergens zooo graag mee. Maar ik ga dus niet mee. Kga werken, dan hebk tenminste weer eens wat geld. (poor me)
Maar have fun!
|
11/01/12 17:44
|
hetlot
|
ik wil ergens zooo graag mee. Maar ik ga dus niet mee. Kga werken, dan hebk tenminste weer eens wat geld. (poor me)
Maar have fun!
Ge gaat waarschijnlijk hier in België méér geld opdoen dan in cheap ass Berlijn
|
11/01/12 18:36
|
Blanche
|
ja sowieso been there (wel niet dat gedeelte maar dat was daar ook 1€ voor een halve liter bier ofzo) En nog nooit zo veel de metro gepakt
Edit: En 1,75€ voor sushi die ge hier 4euro betaalt...(ik heb daar echt wel te veel sushi gegeten)
|
11/01/12 18:42
|
jowallesgoedmetmijwe
|
Ik ben er nog nooit geweest maar is een 'wereldstad' als Berlijn niet rete-duur ?
|
11/01/12 18:44
|
mawy
|
ik denk dat wereldsteden net een stuk cheaper zijn. allee, zoals ik hier lees is Berlijn cheap. en ben naar NYC en Chicago geweest en dat was ook enorm cheap, vooral qua eten en natuurlijk Amerikaanse merken (zowel kledij als electronica) en ik weet niet of je Barcelona een wereldstad kunt noemen maar daar valt het ook enorm goed mee. Enkel Parijs is wel duur :' )
|
11/01/12 19:02
|
Neurosis
|
Hmm 'k wou ook gaan rond die periode. 'k Ga er es over nadenken.
|
11/01/12 19:34
|
TicketToParadise
|
Dit is serieus vet;
kga der eens snel over nadenken
|
11/01/12 20:52
|
| |
|