Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:46
Online: 140
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 2 / 2 )    »
Berlijnse reisgezellen PART II

Hopeless

Quote door mawy
misschien ook dit? Spreepark - the abandoned amusement park kom op, wie heeft er nu niet eens op een achtbaan willen klimmen? :$

Die achtbaan is volgens mij weg (ik vond 'm alleszins niet), maar zeker de moeite om te doen! :D

Ik wou even als tip het Spystation in/op Teufelsberg aanraden!

Het klinkt leuk, veel succes en plezier!

Edit: allesgoedmetmijwe, enkel Mitte is erg duur. De andere buurten zijn cheap, vooral eten en drinken :)

11/01/12 21:56
hetlot

Ik ben er nog nooit geweest maar is een 'wereldstad' als Berlijn niet rete-duur ?

Neen, het Westen kan wel beetje duurder uitvallen, maar het Oosten is erover qua goedkoop.
12/01/12 15:23
PositiveVibrations

Holy shit dit klinkt nice
12/01/12 19:08
MemDjay

ik ga morgen vrij vragen op mn werk ^^
13/01/12 00:44
alphabet

wat vet, klinkt ongelooflijk vet!
13/01/12 20:16
hetlot

Menschen, er is nog altijd een plekske (eventueel 2) vrij!
18/01/12 01:42
hetlot

Hmmm, door onvoorziene omstandigheden kan er nog 3 man mee :)
21/01/12 23:14
nimmegeers

Het klink verleidelijk maar pff, ik ga geen tijd hebben en ik ga waarschijnlijk toch niemand meer vinden die mee wil/tijd heeft. Vooral omdat het zo goedkoop is klinkt het interessant.

Doe dat volgend jaar nog eens. :p
21/01/12 23:31
hetlot

Quote door nimmegeers
Het klink verleidelijk maar pff, ik ga geen tijd hebben en ik ga waarschijnlijk toch niemand meer vinden die mee wil/tijd heeft. Vooral omdat het zo goedkoop is klinkt het interessant.

Doe dat volgend jaar nog eens. :p

Er gaan nog eenzamen mee ze :p
22/01/12 01:34
nimmegeers

Nah, dat is niets voor mij. :p Al klinkt het wel als een leuk 'avontuur' :D
En dat zou niet eerlijk zijn tegenover een vriend die me al keilang vraagt om eens op reis te gaan. En aangezien die nu net moet werken zal dat dus niet lukken.
22/01/12 04:08
hetlot

Get him fired? :p
22/01/12 06:38
nimmegeers

Hahaha, dat is een optie. :p
22/01/12 17:02
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.015251 seconden.