Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:40
Online: 144
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 5 )    »
op zoek naar een goede smartphone

mawy

zoals de titel dus zeg ben ik op zoek naar een fatsoenlijke smartphone.

ik heb vroeger altijd Nokia gehad, maar mijn laatste model heeft meer in de herstelling gezeten als in mijn broekzak, dus een jaar geleden stapte ik over naar een goedkope Android 2.2 van 179euro. superfijn ding, leuk in omgang, maar na wat helse ervaringen begint em na te laten. reactiesnelheden zijn niet optimaal, na het afsluiten van mn browser zijn al mijn apps verdwenen waarna ik enkele ogenblikken moet wachten eer die terug verschijnen en ik iets kan doen. en ook de galerij laat vaak na. (ligt het aan Android/gsm zelf, I don't know. ik ga em niet laten herstellen want doordat die enkele keren op de grond gevallen is zal de garantie zich eronderuit muizen)

ik heb zelf al wat research gedaan, en liefst blijf ik bij Android (denk ik)
IOS schrik mij af, vanwege de prijs, het is enorm duur, 1 stoot en de hij is naar de zak en ik zie het niet zitten die om de haverklap binnen te brengen. ik kan ook echt absoluut niet om met iTunes, ik vloek mij kapot als ik mijn iPod aansluit. buiten dat zijn ze wel erg fijn in omgang (en de spelletjes natuurlijk zijn ook plezant :' ) )
Symbian heb ik echter nog nooit in mn handen gehad, maar de vraag rest of Nokia terug vooruit is aan het gaan of dat ze nog altijd evenveel problemen geven als een tijdje geleden.

maar ondanks dat, graag jullie mening! liefst wel wat onderbouwde uitleg zodat ik er wat aan heb ^^

bedankt!

10/01/12 17:57
prullenbak

Symbian is een no-go voor smartphones.
Stick with android, that's where the good stuff is (y)
10/01/12 17:59
nimmegeers

Nee, nokia zit nog altijd achter. Don't buy it. :p

Ik zou zeggen een Samsung of HTC met Android, dat lijkt me de beste keuze. Die worden tegenwoordig toch vaak verkocht en veel klachten zijn er niet.
Als ge dat niet kiest, dan is 't iPhone hé. :p Allez, zo zie ik het toch.

Ge kunt misschien ook vermelden wat je er aan wilt geven?
10/01/12 18:02
mawy

goh, een prijs vind ik er nogal moeilijk op te plakken. pak een 400 euro om een ruim aanbod te hebben?
10/01/12 18:04
thecrowing

android ftw
10/01/12 18:07
mawy

oh, en hoe zit het met de Windows- gsm's? iemand daar meningen/ ervaringen mee?
10/01/12 18:08
prullenbak

Same as symbian.
Don't do it.

Die zijn echt slecht, de meeste apps worden enkel voor android en iOs gemaakt met een reden...
10/01/12 18:08
nimmegeers

Windows mobile lijkt me nog iets te vroeg, daar zou ik toch nog even mee wachten. Ook al zitten ze overal iedereen aan te zetten om er apps voor te maken. :' )
10/01/12 18:09
NovaHova

Pakt u een galaxy s 2 en je bent toch wel een tijdje future proof!

Eigenlijk zou ik zeggen, als je graag rondkloot met je gsm en custom roms opzet enzo dan moet je een galaxy s 2 hebben, heeft de grootste community achter zich ook en zal wel nog een tijdje duren. Mijne is helemaal up to date en wat een plezier om het te besturen :D alles is vrijwel instant en geweldig!

Maar als je gewoon een gsm koopt en het u eigenlijk geen bal boeit allemaal, koopt dan een iphone zoals alle andere noobs want die heeft hoor ik zeggen de beste en meeste apps enzo. Allé, nie alsof stock galaxy s slecht is ofzo maar je kan je phone echt nice customizen en iphone totaal niet wat vreselijk saai lijkt tbh.
10/01/12 18:16
mawy

what about HTC Androids? zijn er modellen die er echt bovenuit springen qua betrouwbaarheid (ivm niet crashen van het systeem enzo, want dat heeft mijn Android nu. als ik mijn browser afsluit duurt het enige tijd eer mn apps weer verschijnen en ik iets kan doen en van die rare toestanden)

en indeed, dat stoort me ook enorm aan iPhone, het is zo onpersoonlijk. en ZO DUUR 0.0
10/01/12 18:17
nimmegeers

Al eens aan gedacht om uw gsm gewoon eens te 'formatten' ? Kan veel oplossen.
10/01/12 18:20
mawy

ja al aan gedacht, maar ik vind nergens in de handleiding hoe dat zou lukken.. don't shoot me.. it's an Acer.. ><
10/01/12 18:25
NovaHova

Ja mss kan je gewoon een custom rom zetten op je goedkope 179 ding? Is niet zo moeilijk tbh, gwn installation process goe lezen.
En sowieso, de €400+ toestellen crashen vrijwel nooit hoor. Nie dak veel ervaring heb met HTC maar zitten dikke dual cores in dusja :D

En formatteren is gwn standaard fabrieksinstellingen hoor, staat ergens in je instellingen.
10/01/12 18:26
Gwydion

blackberry
10/01/12 18:38
mawy

@NovaHova: dan ga ik daar eens achter zoeken, last option! het is zo een leuk ding.

@Gwydion: I lol'd
10/01/12 18:41
NovaHova

gwydion straight outta hipsta compton
10/01/12 18:45
dmndcks

Quote door NovaHova
Pakt u een galaxy s 2 en je bent toch wel een tijdje future proof!

Eigenlijk zou ik zeggen, als je graag rondkloot met je gsm en custom roms opzet enzo dan moet je een galaxy s 2 hebben, heeft de grootste community achter zich ook en zal wel nog een tijdje duren. Mijne is helemaal up to date en wat een plezier om het te besturen :D alles is vrijwel instant en geweldig!

Maar als je gewoon een gsm koopt en het u eigenlijk geen bal boeit allemaal, koopt dan een iphone zoals alle andere noobs want die heeft hoor ik zeggen de beste en meeste apps enzo. Allé, nie alsof stock galaxy s slecht is ofzo maar je kan je phone echt nice customizen en iphone totaal niet wat vreselijk saai lijkt tbh.

Cool!!!! Ik ben een noob!!

:|
10/01/12 18:47
mawy

yes you are Jill! :p muhahaha
10/01/12 18:47
dmndcks

Quote door mawy
yes you are Jill! :p muhahaha

:(
10/01/12 18:56
NovaHova

Quote door dmndcks

Cool!!!! Ik ben een noob!!

:|
Neen jij bent een vrouw, dan is da kei cute een iphone. Android zou beetje nerdy zijn en in een slechte manier!
10/01/12 18:59
«    ( 1 / 5 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023586 seconden.