| |
|
| op zoek naar een goede smartphone |
NovaHova
|
Heb even rap "custom rom galaxy s ii vs iphone 4s" ingeklikt om je eens een neutrale user review te geven en zag ik dit:
"majority of my friends own iPhones 3gs, 4, and 4s. I gotta say in terms of user friendliness the iPhone is superior than the GSII. HOWEVER, if you're into modding (getting rooted, custom roms, overclocked cpu) then the GSII will DESTROY the 4s in every way possible."
"Which is exactly what I did. I mean I jailbroke my iPhone and rooted/installed custom ROMs on my Samsung Galaxy s2 so I've had both hacked. The pros for iPhone is that with jailbreak you can get software/apps (basically any major app and some other ones) which you can't do on droids. But even though you can't do this on droids when you hack it you can ridiculously customize it. Like by customize I mean down to every single swipe, sound, icon. Whereas, the iPhone even after being jailbroken is super limited in terms of customizing.
All in all I like my Samsung Galaxy a lot better than my previous iPhone. I also got to check out a friends iPhone 4S and as an iPhone owner already I got bored in a few minutes, there wasn't anything new really. Maybe if you're brand new to iOS you'll find it more interesting."
En van die apps, eigenlijk niet echt waar want ik download elke app gratis als ik wil op me droid.
Trouwens wat zijn jou argumenten dan? Jij komt hier af met basic shit als als "hoogste helderheidsgraad" wat trouwens niet eens waar is, super amoled+ wint in die categorie easily. En hoger pixel density? Heb je al een galaxy s in je handen gehad? Ik verkies dat beeld DIRECT over je paar pixels meer hoor wat een fucking prachtig scherm man, iphone is een basic lcd scherm met meer pixels ja. Oh, en haal er dan eens de nieuwe galaxy nexus bij, 720P scherm anyone?? Kan je iphone niet aan tippen denk ik.
Cloud boeit niemand eigenlijk in de echte wereld, ik zie mij het allessinds niet echt gebruiken. En dat van je snellere SOC blabla, iphone UI heeft nauwelijks iets om te laden in de achtergrond. Is gewoon een basic UI eerlijk gezegd, android heeft veel meer opties dit dat ja wat denk je zelf.. Maar overclock die shit en weet ik veel, of installeer er custom scripts op + custom roms en het vreet je iphone helemaal op.
Geef eens wat argumenten van jou dan, echte argumenten en geen kiddie shit. Je maakt je echt belachelijk.
|
18/01/12 15:12
|
PoundingSense
|
Och, die hogere pixeldichtheid is nog zone marketingbullshit! Ge kunt bij beide telefoons de pixels absoluut NIET tellen met het blote oog, dus who cares wie er meer heeft?
|
18/01/12 15:38
|
NovaHova
|
Apple is één en al marketingbullshit. Daar zijn ze goed in, marketing. Van het domste wat je ook maar kan bedenken maken ze het uit alsof ze net vuur uitgevonden hebben ofzo.
|
18/01/12 15:39
|
filip
|
Hier gaan we weer... Meningen zijn niks waard in een discussie, het zijn de feiten... Laat de meningen die op androidsuperphoneforum.com nu maar zijn, ik doe dat toch ook niet?
"En van die apps, eigenlijk niet echt waar want ik download elke app gratis als ik wil op me droid."
Wat is niet waar? Dat er meer malware is op het Android platform? Natuurlijk wel bron
"jij komt hier af met basic shit als als "hoogste helderheidsgraad""
Ja natuurlijk, anders moet ge men woorden gaan verdraaien? Ik zei "een van de hoogste helderheidsgraad heeft" een van de != hoogste helderheidsgraad, ge moogt het controleren op de vorige pagina, het staat er nog altijd. En ja de iPhone 4S heeft een helderheidsgraad van 537cd/m2, terwijl de SII 'maar' 320 heeft (Blackberry Torch 720, Xperia Play 575). bron
"En hoger pixel density? Heb je al een galaxy s in je handen gehad?"
Ja ik heb de GS2 al veel in men handen gehad Pixels per inch GS2:218, Pixels per inch 4S: 326. bron1 , bron2
"Cloud boeit niemand eigenlijk in de echte wereld"
Ah nee? Ik vind het anders wel handig dat als ik iets in mijn agenda zet dat ineens op mijn pc's staat. Hetzelfde voor foto's, documenten, presentaties: ze staan direct op mijn pc, mac... (dit is er ook voor android, maar dat wist ge al zeker?)
"ik zie mij het allessinds niet echt gebruiken."
Dat is iets anders.
"En dat van je snellere SOC blabla, iphone UI heeft nauwelijks iets om te laden in de achtergrond." Ziet ge wel? Ik zei toch dat ge er niks van snapte? Zoek eerst eens op wat een SOC is?
"scripts op + custom roms en het vreet je iphone helemaal op"
Hoezo? Jailbreaks maken custom roms, dat weet ge toch, toch?
Och, die hogere pixeldichtheid is nog zone marketingbullshit! Ge kunt bij beide telefoons de pixels absoluut NIET tellen met het blote oog, dus who cares wie er meer heeft?
Dat is het punt net, vanaf dat aantal ppi zijn de pixels onzichtbaar voor het menselijke oog. het heet retina voor iets he meisje.
|
18/01/12 15:48
|
PoundingSense
|
Ja, we weten dat gij ne mens van feiten zijt, maar iets wat gij duidelijk niet begrijpt in het geval van gsm technologie is het feit! dat er meer achter die cijfers zit dan ge denkt. JA, Apple levert goeie kwaliteit gsm's en ja ze mogen dan nog beweren (volgen de feiten!) dat ze x en y en z hebben, maar dat is echt nie alles!
Om maar een voorbeeld te geven: ik heb ooit een Samsung Star gehad met een camera van 3.2 megapixels, mijn gsm daarop was een HTC Wildfire met een camera van 5 megapixels EN TOCH waren de foto's van die Star véél scherper.
Waar zijt ge dan met uw feiten? NERGENS.
|
18/01/12 15:53
|
filip
|
"Waar zijt ge dan met uw feiten? NERGENS."
Het feit dat gij denkt dat meer megapixels zorgen voor een betere foto zegt al genoeg? Het is de grootte van de lens, het aantal lenzen, de sensor dus die ook enorm belangrijk zijn om goede foto's te maken. Megapixels is gewoon het getalletje dat de resolutie van een foto laat zien....
Dus eigenlijk: met feiten zijt ge wel iets. Ge moet gewoon weten waar ge het over hebt.
|
18/01/12 15:55
|
PoundingSense
|
How how. Ik heb nergens gezegd dat IK zo denk he. Feiten vergelijken is dus ook cijfers vergelijken en fora etc staan er VOL mee dat mensen zitten zagen dat hun gsm bv. MAAR een 5 megapixels camera heeft terwijl er al genoeg gsm's uitzijn met een 8 megapixels camera, etc etc ..
en er zijn genoeg mensen die op zo'n dingen hun keuze baseren
|
18/01/12 15:59
|
nimmegeers
|
Beste kindjes
1) Leer elkaars mening eens aanvaarden in plaats van argumentatieloze comments te posten zoals "iphone is saai " Je mag gerust je mening geven, en vertellen waarom je er zo over denkt, maar beweer dan niet dat iets per se beter is dan het andere omdat jij liever het ene gebruikt.
2) En aan de technische freaks: stop eens met constant erin te wrijven dat sommige mensen weinig technische kennis hebben. Stop er dus ook maar mee met ze uit te dagen.
Degene die zich hier niet aan kunnen houden zullen aangepakt worden.
|
18/01/12 18:03
|
Wakkie
|
Ik ben eigenlijk ook wel stilaan aan het rondkijken naar een Smartphone.
Niet te duur, zeker niet richting €400, eerder €200-300.
HTC/Samsung springt het meest in het oog. Vooral de GPS moet vrij perfect werken (coördinaten-wise). No idea hoe da zit met die dingen.
|
21/01/12 18:23
|
Wolfke92
|
Ineens met filters en al seg
|
09/03/12 23:39
|
filip
|
filters zijn lekkerrrrrrr
|
11/03/12 19:04
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|