Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:40
Online: 144
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 2 )    »
Toffe, minder bekende plekjes in Brussel

Sverige

Hallo,

Ik ben op zoek naar toffe "verborgen" plekjes in Brussel. Het soort plekjes waar de doorsnee toerist niet komt, maar die zeker de moeite zijn om eens te gaan bekijken.
En het hoeft niet het centrum van Brussel te zijn.

Ik denk aan plekjes als:
- Parking 58
- De Matongéwijk
- Watermaal-Bosvoorde

Merci!
10/01/12 15:36
Sverige

De Marollen ken ik bv. nog niet zo goed. Wat zijn daar de aanraders (buiten het Vossenplein)
10/01/12 15:45
jimstar

Het Dudenpark in Vorst, en de buurt er rond:
-altitude 100
-gevangenis van Vorst
-veel art-nouveau gebouwen op de weg van het dudenpark naar halte Albert

De, naar mijn mening, mooiste weg dat je kan afleggen met de tram: tram 92, van Sint-maria tot Stefania.
Zo kom je langs:
-sint-maria kerk
-botanique + park (is redelijk dicht bij winkelstraat de Nieuwsstraat)
-warandepark (met het franstalige parlement)
-de kunstberg
-olv ten zavel kerk
-halte Poelaert (ZEKER eens afstappen, prachtig zicht over het noordwesten van brussel) met het justitiepaleis
-bij halte Stefania is er een mooie lange straat.
Als je tram 92 tot Janson neemt, geraak je snel bij het dudenpark en Albert

Er zijn altijd veel trams in Brussel dus ik stel voor om als je iets mooi ziet, af te stappen.

Bovenstaande dingen zijn misschien een beetje voor de hand liggend, maar zo krijg je wel een mooi (over)zicht van Brussel.
Have fun :)
10/01/12 15:49
jimstar

Quote door Sverige
De Marollen ken ik bv. nog niet zo goed. Wat zijn daar de aanraders (buiten het Vossenplein)

En via halte Albert geraak je gemakkelijk naar halte Hallepoort bij de Marollen :p
10/01/12 15:51
DinosaurKiller

Ik ken alleen bekende, minder toffe plekjes in Brussel.
10/01/12 16:04
FreeHug

De matongéwijk is toch al jaren geen tof 'verborgen' plekje meer in brussel?
10/01/12 16:06
Sverige

Quote door FreeHug
De matongéwijk is toch al jaren geen tof 'verborgen' plekje meer in brussel?

Haha, OK, feit.

Maar de doorsnee Japanse toerist zal er toch niet zo snel komen. En zo zijn er misschien nog wel plekken in Brussel die ik nog niet ken.
10/01/12 16:08
lean

De Matongé is ook een beetje kapoet nu

in het Dudenpark (meer naar de kant van Vorst Nationaal toe) is trouwens een keeeeigrote zandberg die ge kunt beklimmen (alé kweetni of da de bedoeling ervan is, ma wij deden da toch altijd, ik zat net naast dat park op school dus)
10/01/12 16:34
JulieAndrews

in de buurt van het beenhouwerstraat is een oud poppentheatertje met café waar nooit niet veel volk zit en de prijzen best meevallen
10/01/12 17:02
abtd

Quote door lean
ik zat net naast dat park op school dus)

ik zat IN dat park op school, BAM ! BEAT THAT!
10/01/12 17:25
underdogworldstrike

aarschotsesteenweg aant noord!
10/01/12 17:41
lean

Quote door abtd

jama da is hogeschool, dan zijt ge de leeftijd voorbij om die zandberg te beklimmen nah! :p
nu woon ik gelukkig al laaaang nimeer in Vorst :D
10/01/12 17:44
MyLoveForBlack

Quote door abtd

ik ZIT in dat park op school, BAM :D
10/01/12 18:06
JulieAndrews

dat ik park zat in school o.O
10/01/12 18:42
PatheticAnarchy

Sowieso Parking 58!
En het Jubelpark is ook wel nice!
10/01/12 19:19
BreeVandeKamp

Ik zou ipv da allemaal te doen, gwn int park wa chillen, efkes gaan winkelen in de nieuwstraat. Als ge echt 'lef' hebt en leder nodig hebt, efkes int gallerij zitten.

Uiteraard vind ik da ge uw tijd moet spenderen in Brussel-Noord, want das zoiezo het boeiendste..
Of mss brussel-Zuid, maar das enkel boeiend op een zondag als ge stof nodig hebt (en eten, en de lekkerste gebraden kip ever!!! Gevuld met gehakt, omg alleen der aan denken wilt mij terug de trein doen nemen, DANK U voor de kilos die ik ga bijkomen omda ik die morgen ga eten.)

Dan om 20u naart Delirium gaan, beetje drinke, beetje uw omgeving checken..
En dan om 1u naar de Fuse gaan.

Of naart museum gaan. :)

Oooh en als ge in de zomer gaat, dan is er altij keiveel te doen op de grote markt.

Ooooh, edit: kwas vergeten da het vriendinnetje van de zus dit filmke had gemaakt.
Ik kan die u ook bezorgen als blanke slavin.
10/01/12 19:22
Reneej

een aanrader in de zomer, in't warandepark: feeërieën
http://www.abconcerts.be/nl/projecten/p/detail /feeerieen-2011

das suuupergezellig en gratis!
10/01/12 20:38
Evamusement

Sint-kathelijneplein en heel die omgeving errond, Dansaertstraat enzo
10/01/12 22:10
Flightlessbird

Ja idem aan Sint Kathelijneplein , heel plezant om daar in de zomer of lente ene te gaan drinken :)
aan 'de markte' of hoe ze da daar ook noemen
10/01/12 22:58
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.021702 seconden.