Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:39
Online: 150
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 2 / 2 )    »
Toffe, minder bekende plekjes in Brussel

hugsanir

Oh oh oh, het Congresplein! Met uitzicht over Brussel en indrukwekkende gebouwen errond. Vaak worden daar ook videoclips opgenomen.
Van zowat 3/4 van Brussel dat ik ben gaan verkennen tijdens mijn studies daar, is dat één van de plekken die me echt is bijgebleven.
Oja! En de inkomsthal van het treinstation Brussel Congres.

Of dat pleintje aan de Kunstberg vind ik ook wel leuk om te zitten.
11/01/12 01:10
Sverige

Quote door Evamusement
Sint-kathelijneplein en heel die omgeving errond, Dansaertstraat enzo

Ik zei: "Toffe, MINDER BEKENDE plekjes"
11/01/12 11:53
RavinRed

Leuk toppic, ook es ff volgen :D
Brussel tips zijn altijd welkom. Brussel-Noord nog meer! :)
11/01/12 12:54
PatheticAnarchy

En ooh de Kartuizerstraat jo! Fijne winkeltjes!
11/01/12 20:51
Flightlessbird

Oh en ge ebt zo in de groenstraat , zo een straatje dat steil naar omhoog gaat , en dat is eigenlijk zo een miniparkje tussen de groenstraat en de paleizenstraat. Niet zo ver van Sint Lukas.
12/01/12 22:03
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.011426 seconden.