Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:38
Online: 151
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 1 / 7 )    »
Stoppen met pil - zwanger worden

TheGloryOfLove

Momenteel neem ik nog de pil, maar mijn vriend en ik willen stilaan aan kindjes beginnen. Ik zou dus willen stoppen met mijn pil. (Ik neem die al sinds mijn 15de dus toch al een hele tijd) Nu ben ik al zowat gaan rondkijken op het internet, maar vind behoorlijk veel tegenstrijdige informatie.. Volgens sommige sites heeft het nemen van de pil wel een invloed op de tijd die je nodig hebt om zwanger te worden & volgens anderen dan weer niet.. Ik heb ook al ergens gelezen dat als ge stopt met uw pil dat ge dan best nog effe kunt wachten met zwanger te worden tot uw normale cyclus terug op gang komt.. Maar dat zou dan betekenen dat we tot dan zouden moeten vrijen met condoom en dat zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten..
Iemand hier ervaring mee of enig advies voor mij?
09/01/12 20:44
lottersaurus

Een collega van mij stopte vroeg met de pil, aannemende dat ze wel nog een tijdje ging moeten proberen om zwanger te worden. Twee weken later of zo was 't van dattum.
09/01/12 20:47
ilseDeZwakke

toen ik gestopt ben met de pil heb ik 6 maanden lang mijn maandstonden niet meer gekregen omdat ik de pil al zodanig lang nam (5jaar ong denk ik), dan kreeg ik 1x mijn maandstonden en weer 3maanden niet en dan pas was mijn cyclus weer min of meer normaal (ben nooit echt regelmatig geweest dus wat je noemt 'normaal' :p )

ik denk da ge ni eens hoeft te vrijen met een condoom, aangezien ik in 9maanden tijd maar 2x mijn maandstonden heb gekregen :p
09/01/12 20:48
KCY

Ik ben gestopt met mijn pil in maart 2011 en ben in oktober 2011 zwanger geworden. Ik nam de pil vanaf men 14de dus 7 jaar toch al.
Mijn schoonzus is in september 2011 gesopt met pil en was november 2011 zwanger en zij heeft wel wat langer de pil genomen.

Ik heb onregelmaige cyclus = moeilijker om te bepalen wnr eisprong is.
Schoonzus heeft regelmatige cyclus = makkelijker

Hangt er dus gwn vanaf. Er niet aan denken en dan komt da vanzelf!
09/01/12 20:50
bigpinkbow

Je hebt zo iets en dat ziet eruit als een zwangerschapstest, daarmee kan je meten wanneer je het meeste kans hebt om zwanger te graken...
09/01/12 20:51
KCY

Ja dat bestaat, maar ge moet de sjans hebben om de dag te vinden. Ale bij mij was da toch
09/01/12 20:53
FlyingMonkeyMaster

Gewoon elke dag van jetje geven.
09/01/12 20:54
KCY

Is ook ni goe naart schijnt! :-D kwaliteit vh zaad daalt. Beter om de 2 dagen ;)
09/01/12 20:56
FlyingMonkeyMaster

Damn. Daar gaat mijn plan.
09/01/12 20:56
Matva

Gewoon elke dag van jetje geven.

Vergelijk het met uw vuilbak leegmaken (see what I did there)

Elke dag leegmaken is nutteloos want dan zit daar amper iets in :3
09/01/12 20:58
poezestreep

Volgens mijne cursus (van marleen temmerman, ge kent ze wel) hangt dat absoluut niet af van hoe lang ge de pil pakt, maar gewoon van uwen eigen hormoneninboedel. Dat van wachten op een normale cyclus: geen idee!

Poept er maar op los (y)

Edit: het wachten op een normale cyclus is mss gewoon om vrouwen minder valse hoop te doen geven. Met een regelmatige cyclus weet ge gewoon beter wanneer dat het echt de moment is om deraan te beginnen of dat het wel eens van dat kan zijn als ge u regels niet meer hebt. Vergeleken met dat ge zes maand moet wachten tegen dat ge nog eens ovuleert en ondertussen constant met de hoop zit dat ge zwanger zijt omdat ge uw regels niet hebt..
09/01/12 20:59
TheGloryOfLove

@ KCY: dat heb ik ook gelezen ja.. Maar mijn vriend was daar ook minder blij mee :D
En het is niet zo dat ik persé direct direct nu zwanger wil worden.. Kga gewoon stoppen met mn pil en dan zien we wel hoe vlot (of niet vlot) het gaat.. Kwil eigenlijk gewoon weten of het kwaad zou kunnen moest ik al vrij direct zwanger worden voordat mijn natuurlijke cyclus terug op gang komt..
09/01/12 21:00
Treinplanner

zo snel al kinderen :(
09/01/12 21:00
FlyingMonkeyMaster

Quote door Matva

Vergelijk het met uw vuilbak leegmaken (see what I did there)

Elke dag leegmaken is nutteloos want dan zit daar amper iets in :3

Hohoho! Gij se gluiperd!

En om den dag is echt wel genoeg tijd om terug rantsoen in te slaan hoor (naar mijn ervaring is het pas 'op' als ge er maar x aantal uur over laat gaan :p ), Maar blijkbaar is de kwaliteit dan wa minder. Zelf nog nergens gelezen of gehoord moet ik toegeven.
09/01/12 21:01
dmndcks

Quote door Treinplanner
zo snel al kinderen :(

echt he :o
09/01/12 21:03
KCY

Quote door TheGloryOfLove
@ KCY: dat heb ik ook gelezen ja.. Maar mijn vriend was daar ook minder blij mee :D
En het is niet zo dat ik persé direct direct nu zwanger wil worden.. Kga gewoon stoppen met mn pil en dan zien we wel hoe vlot (of niet vlot) het gaat.. Kwil eigenlijk gewoon weten of het kwaad zou kunnen moest ik al vrij direct zwanger worden voordat mijn natuurlijke cyclus terug op gang komt..
Nejet kan geen kwaad hoor. Mijn schoonzus was na 1 cyclus zwanger dus ;)
09/01/12 21:04
pijlbord

Ik snap het probleem wel niet.
Ge stopt met de pil omdat ge kinderen wilt. Oké, dus ge stopt met de pil. En ge gebruikt geen condoom. En afhankelijk van uw geluk zijt ge zwanger binnen twee weken tot 10 maanden.

Wat is het probleem? Zelfs als ge moet 'afkicken' van de pil zijt ge toch niet verplicht om condooms te gebruiken?
09/01/12 21:05
FlyingMonkeyMaster

Hier staat eigenlijk zo goed als het tegenovergestelde.

(Man, ik was echt even naar mijn google startpagina aan het staren... "...Welke zoekterm moet ik hiervoor gebruiken?" => kwaliteit zaad elke dag seks
Gewaagd.

Edit: Ik stel voor het zelf zo eens in google in te vullen. Staan eigenlijk heel veel sites waar ze het tegenovergestelde beweren.
09/01/12 21:06
Morthagg

Ik snap het probleem ook niet. Je wilt kinderen, waarom zou je dan in de tussentijd met condoom vrijen? Als je niet gemakkelijk zwanger wordt totdat je normale cyclus weer op gang is of weet ik veel betekent toch niet dat er opeens geen zaad meer mag proberen bij uw eitjes te raken op die momenten. Gewoon ineens sexytimes zonder rubber dus, lijkt mij.
09/01/12 21:08
diem

laat da rubber toch gewoon weg
09/01/12 21:13
«    ( 1 / 7 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.036934 seconden.