Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:37
Online: 146
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 7 / 7 )    »
Stoppen met pil - zwanger worden

enileve

KCY & Aspen; Bij mij waren er vrienden van mijn man die zeiden "amai, bij jullie is het wel allemaal snel gegaan he!" (ze hadden van hem de eerste 10 jaar nog geen kind verwacht). En dat is hun mening & dat is ook wel zo, maar zij oordelen daarom nog niet.

Want ondanks het feit dat ik enkel mijn middelbaar diploma heb, gaan ze er daarom niet van uit dat wij een marginaal gezin gingen worden enzo...
Wij hebben ons eigen huis, zelf gekocht, mijn man heeft een (heel goed) vast inkomen en ik heb een (gemiddeld) vast inkomen. Wij hebben voordat we een huis zochten mooi uitgerekend wat de gemiddelde uitgaven zijn en wat onze inkomsten zijn. En zo hebben we berekend hoeveel per maand we in een huis kunnen investeren.

Van onze ouders, of eender wie eigenlijk, moeten wij geen liefdadigheid (kga 't zo maar noemen) vragen omdat onze beslissing om een huis te kopen, te trouwen en een kindje te krijgen wel overwogen was.

Over 't algemeen zijn de "marginalen" zij die OEPS zwanger worden omdat ze te lui/cheap/stoer waren om een condoom te gebruiken (of andere voorbehoedsmiddelen) en nog geen inkomen hebben en ook de moeite niet willen doen er één te verkrijgen (behalve dop...)
Of zijn het zij die bewust zwanger worden... Maar wel vergeten dat ze (bv.) 750euro huur betalen en samen maar 1750 euro verdienen en dat liefst dan ook nog uitgeven aan alle overbodige luxe en uitgaan... ofzoiets.

Dus ik blijf erbij... of je al dan niet een goede ouder bent/wordt heeft niet altijd, of mss wel zelden, iets te zien met de leeftijd.

18/01/12 15:28
cylka

Quote door enileve
KCY & Aspen; Bij mij waren er vrienden van mijn man die zeiden "amai, bij jullie is het wel allemaal snel gegaan he!" (ze hadden van hem de eerste 10 jaar nog geen kind verwacht). En dat is hun mening & dat is ook wel zo, maar zij oordelen daarom nog niet.

Want ondanks het feit dat ik enkel mijn middelbaar diploma heb, gaan ze er daarom niet van uit dat wij een marginaal gezin gingen worden enzo...
Wij hebben ons eigen huis, zelf gekocht, mijn man heeft een (heel goed) vast inkomen en ik heb een (gemiddeld) vast inkomen. Wij hebben voordat we een huis zochten mooi uitgerekend wat de gemiddelde uitgaven zijn en wat onze inkomsten zijn. En zo hebben we berekend hoeveel per maand we in een huis kunnen investeren.

Van onze ouders, of eender wie eigenlijk, moeten wij geen liefdadigheid (kga 't zo maar noemen) vragen omdat onze beslissing om een huis te kopen, te trouwen en een kindje te krijgen wel overwogen was.

Over 't algemeen zijn de "marginalen" zij die OEPS zwanger worden omdat ze te lui/cheap/stoer waren om een condoom te gebruiken (of andere voorbehoedsmiddelen) en nog geen inkomen hebben en ook de moeite niet willen doen er één te verkrijgen (behalve dop...)
Of zijn het zij die bewust zwanger worden... Maar wel vergeten dat ze (bv.) 750euro huur betalen en samen maar 1750 euro verdienen en dat liefst dan ook nog uitgeven aan alle overbodige luxe en uitgaan... ofzoiets.

Dus ik blijf erbij... of je al dan niet een goede ouder bent/wordt heeft niet altijd, of mss wel zelden, iets te zien met de leeftijd.

Waarom wordt ik hierbij gehaad? Ik ben nu zelf zwanger op jonge leeftijd :D (ik ben KCY)
19/01/12 23:46
cylka

Amai worD dus!
19/01/12 23:47
sD

wtf? ; iem stelt hier een vraag ; over hoe lang wachten na stoppen met pil; gezondheidskwesties etc ; en het eindigt hier ineens met al dan niet goede ouders zijn op jonge leeftijd? Komaan mensen; Als ge niks kunt bijdragen of ge gaat er niet akkoord mee dat ze moeder wil worden ; stay the hell out of here ; dat gaat u niets aan wat zij wilt; en als ge dan gaat beginnen over ; ze stelt die vraag hier dus moet ze ook reacties verwachten ; waar moet ze het anders vragen? dit is nog altijd een forum voor iedereen waar ge alles kunt vragen wat ge wilt.

terug on topic ;

Wanneer je gestopt ben met de pil, dan zou het geen probleem zijn om onmiddelijk zwanger te worden. Zelfs indien je nog geen menstruatie hebt gehad na gestopt te zijn dan zou dit geen negatieve invloed hebben op het ongeboren kind. Heel wat artsen raden wel aan te wachten tot de gewone menstruele cyclus zich hersteld heeft. Zo kan beter het begin van de zwangerschap bepaald , anders denk je misschien dat je zwanger bent terwijl je maandstonden enkel uitblijven omdat je net gestopt bent met de pil (ontpillen heet dat dan).

dat is de enige reden waarom ze dat aanraden.

en die foliumzuursupplementen ; het is niet alleen goed voor je kindje ; maar ook voor jezelf om bloedarmoede tegen te gaan. en als je van plan bent borstvoeding te geven ga je ook sowieso meer foliumzuur nodig hebben.

20/01/12 09:38
enileve

Quote door cylka

Waarom wordt ik hierbij gehaad? Ik ben nu zelf zwanger op jonge leeftijd :D (ik ben KCY)

gewoon omdat gij tegen Aspen bezig was (=
20/01/12 15:13
cylka

Quote door enileve

gewoon omdat gij tegen Aspen bezig was (=

Ahzo..
20/01/12 16:54
manontjeh

Quote door sD
tekst

Overdaad aan puntkomma's :( Waarom gebruik je dat in de plaats van zowat ieder ander leesteken? :' )
22/01/12 14:23
«    ( 7 / 7 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.038985 seconden.