| |
|
Raptorrauw
|
Hey!
We zitten hier al enkele dagen zonder TV.
Hoera Belgacom digital TV
En ik zou dus live tv willen kunnen kijken liefst één of canvas ( of een andere algemene vlaamse zender, niet regio of zo een randzendertje)
Iemand idee hoe ik dit gratis kan?
thanks
|
09/01/12 18:39
|
MetalGirl
|
dan moet ge een usb-stick daarvoor kopen.
Ge kunt wel op deredactie.be heel veel terug kijken en sommige dingen live.
Van nederland kunt ge ook zowat alle programma's gratis online bekijken
|
09/01/12 18:41
|
Raptorrauw
|
dan moet ge een usb-stick daarvoor kopen.
Ge kunt wel op deredactie.be heel veel terug kijken en sommige dingen live.
Van nederland kunt ge ook zowat alle programma's gratis online bekijken
Ik ken dat wel van USB maar vandaag en morgen zij we er niet veel mee
En de redactie en canvas was ons 2e plan
Maar ik vraag me af of er werkende gratis sites zijn om een live stream te pakken te krijgen
|
09/01/12 18:42
|
Fernando
|
Nope, dat gaat niet. Ge kunt alleen dingen achteraf zien, als ge echt shows of weet ik het volgt.
Als ge gewoon een film of een serie wilt zien die vanavond op is, kunt ge ook gewoon websites zoals http://www.free-tv-video-online.me/ proberen he.
Allee ik snap niet goed of gij nu voor zo'n sites vraagt eigenlijk.
|
09/01/12 19:01
|
Raptorrauw
|
Nope, dat gaat niet. Ge kunt alleen dingen achteraf zien, als ge echt shows of weet ik het volgt.
Als ge gewoon een film of een serie wilt zien die vanavond op is, kunt ge ook gewoon websites zoals http://www.free-tv-video-online.me/ proberen he.
Allee ik snap niet goed of gij nu voor zo'n sites vraagt eigenlijk.
Nee ik heb een beetje hoop dat er in België ook zo'n sites zijn
in Nederland bestaat dat
|
09/01/12 19:03
|
MetalGirl
|
nope voor België niet
|
09/01/12 19:22
|
monologue
|
Als je klant bent van Belgacom TV zou je normaal gezien wel gebruik kunnen maken van TV Overal . Hiermee kan je met je pc of smartphone/tablet tv kijken via het internet. Telenet heeft iets soortgelijks genaamd Yelo.
|
09/01/12 19:42
|
Witwicky
|
yelo.be, ma da is voor telenet klanten
|
09/01/12 20:39
|
Raptorrauw
|
Als je klant bent van Belgacom TV zou je normaal gezien wel gebruik kunnen maken van TV Overal . Hiermee kan je met je pc of smartphone/tablet tv kijken via het internet. Telenet heeft iets soortgelijks genaamd Yelo. Thx maar wat je stuurde is blijkbaar alleen voor smartphones e.d. en niet pc's
want de pc versie is te betalen en aan te vragen
|
09/01/12 21:16
|
HaroldSaxon
|
eh?
da's normaal echt niet betalend hoor..
je zegt dat je bij belgacom tv zit, dan moet je gewoon naar hier gaan en login van wachtwoord van e-services ingeven, en huppakee.
|
10/01/12 11:51
|
defeater
|
Als bij ons digitale TV niet werkt, zetten wij de stroom van die digibox af en kijken we via de kabel. Weet niet of dat bij iedereen gaat, maar je kan proberen?
|
10/01/12 14:38
|
HaroldSaxon
|
topicstarter zegt dat hij bij belgacom is, alleen telenet is kabel .
|
10/01/12 15:46
|
Raptorrauw
|
eh?
da's normaal echt niet betalend hoor..
je zegt dat je bij belgacom tv zit, dan moet je gewoon naar hier gaan en login van wachtwoord van e-services ingeven, en huppakee.
thanks, it works!
en kabel is geen oplossing, die is afgesloten door telenet
|
10/01/12 18:50
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|