| |
|
prullenbak
|
Steam > Offline mode > Profit
En idd, 720p is vreselijk weinig voor de hardcore-gamers met hun 24 inch schermen en meer dan HD resoluties
Stream jij maar eens uren aan gameplay in full hd per maand, je limiet zal snel weg zijn!
|
09/01/12 22:21
|
nimmegeers
|
Ge toont zelf nog maar eens aan hoe hard het suckt.
|
09/01/12 22:24
|
zwanstnanihe
|
Hoe meer ik erover nadenkt hoe slechter het systeem blijkt te zijn. Hup, weg ermee.
|
09/01/12 23:07
|
Matva
|
Stream jij maar eens uren aan gameplay in full hd per maand, je limiet zal snel weg zijn!
Uiteraard, da's nog eens een bijkomend probleem dat hier al vermeld was.
|
09/01/12 23:31
|
Daav
|
Ik wil de cynici niet uit hun klein wereldje halen, maar OnLive is al lang van de grond en een succes. Ik ben blij dat het eindelijk ook hierheen zou komen. Is het 'de toekomst van gamen? Nee, dat nu ook weer niet. Er gaan altijd mensen zijn die niet online willen om te spelen en Onlive heeft (logisch) geen offline modus. Maar het is wel een deel van de toekomst. Gamespot bijvoorbeeld heeft een enorm coole deal met Onlive dat je een demo kan spelen van de laatste nieuwe games, zonder vereisten. Trouwens, dat het zo slecht wordt onthaald: ik ken niemand die het systeem heeft en een andere klacht heeft dat ze gewoon een paar games nog niet kunnen spelen, maar dat gat groeit elke dag dichter. Zo slecht is dat dan ook weer niet.
|
10/01/12 11:57
|
Bonesy
|
Ik zie dit niet werken. Geen mods, geen eigen tweaks, gewoon geen controle, en ze doen er mee wat ze willen. Ik heb cloud gamen al getest (alpha status weliswaar) en kan er voor persoonlijk geen pro's in zien..
|
14/01/12 19:38
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|