| |
|
| Speciaalste ooit tegen je gezegd |
Jolly
|
Iedereen krijgt al wel eens lieve woorden naar zich toe geslingerd, maar ik vroeg me af welke woorden jou tot nu toe het meest speciaal deden voelen en wie ze zei, ofc!
|
08/01/12 18:53
|
diem
|
someone is looking for inspiration
|
08/01/12 18:56
|
MarketGarden
|
Als mijn rechterhand kon spreken, zou ik het typen.
|
08/01/12 18:59
|
nimmegeers
|
Dit topic is algemener dan enkel dingen die je geliefde al tegen je zei.
"Je bent magisch", niet dat ik weet dat iemand dat ooit al zei maar het zou grappig zijn. :' )
|
08/01/12 19:01
|
FlyingMonkeyMaster
|
Dat is toch ook een serieus nuance verschil ze nimmegeers
Als ge hier niet had gepost, had ik dit verwijderd wegens repost.
Ma bon:
Den eerste "Ik hou van u" van mijn huidige vriend.
Omdat dat toch even heeft geduurd en omdat hij zo'n dingen toch ni makkelijk zegt.
|
08/01/12 19:02
|
nimmegeers
|
Als uw mama of papa nu iets tegen u zei dat u speciaal deed voelen?
edit: dan is het ook iets totaal anders dan wat uw geliefde tegen u zei (of dat hoop ik toch? )
|
08/01/12 19:03
|
FlyingMonkeyMaster
|
Ik ben er zeker van dat in da ander topic ook wel dingen zullen staan die ni per se van het liefje kwamen
Ma soit. We zullen dit dan maar laten staan.
|
08/01/12 19:04
|
JulieAndrews
|
Toen ik het 'aanvroeg' zei ze "ge zijt gestoord"
|
08/01/12 19:04
|
DinosaurKiller
|
Wat maakt de inhoud uit als ge van de meeste mensen toch nooit zult te weten komen hoe hard ze het menen.
In ieder geval heb ik geen idee, maar als je mij 'ik hou van u' hoort zeggen weet ge dat het al heel speciaal is want ik zeg dat nooit en spaar dat op.
|
08/01/12 19:05
|
Raptorrauw
|
Je bent grappig en vrolijk: velen
Sweetie: goede vrienden
|
08/01/12 19:10
|
crying
|
Mijn vriendje dat van samenwonen enzo nog niet veel moet weten 'Volgend jaar zou ik eigenlijk toch met u op kot willen hoor, dan heb ik u veel bij mij'
Moest je mijn vriendje kennen, was dit echt een 'whaat?' moment
|
08/01/12 19:11
|
TouchedByLove
|
toen ik wakker werd langs mijn lief : ''goedemorgen prinsesje''
|
08/01/12 19:12
|
FlyingMonkeyMaster
|
Mijn vriendje dat van samenwonen enzo nog niet veel moet weten 'Volgend jaar zou ik eigenlijk toch met u op kot willen hoor, dan heb ik u veel bij mij'
Moest je mijn vriendje kennen, was dit echt een 'whaat?' moment
Yesh!
"Hier is de sleutel van mijn appartement".
Holy sweet baby Jesus!
|
08/01/12 19:14
|
BreeVandeKamp
|
Mijn broertje die tege mij zei dak 'de liefste zus ben van de wereld, al zijt ge soms ene beetje raar'.
Oooh en toen die zei da die met mij wilde trouwen en ik zei 'das incest en pedofilie' en die zei 'en dan, dan gaan we samen naar de gevangenis'
|
08/01/12 19:17
|
Jaikalymaa
|
Hmm
Ik vertelde vorige week op het werk dat ik naar Hasseltse Fried Chicken ben geweest en dat het lekker was. Toen ik vertelde dat ik een fishburgermenu had besteld noemden ze me 'speciaal'.
|
08/01/12 19:23
|
nathaliehh
|
toen we nog niet samen waren liepen we terug naar de auto... en ineens zei hij uit het niets: ik wil u gewoon.
Ma echt mega overtuigd. Zalig, ik kreeg het zo warm vanbinnen. Daarna zei hij: ofwel ga je verder met mij ofwel zet ik je thuis af en is het gedaan, ik kan niet blijven afzien.
Ik was meteen verkocht! Nog nooit heeft iemand zo iets overtuigend tegen mij gezegd!
|
08/01/12 19:29
|
kipknot
|
"bier, rock 'n roll en timo, meer heeft een wijf niet nodig"
ik vond het speciaal
|
08/01/12 19:33
|
| |
|