Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:30
Online: 145
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 1 / 8 )    »
Speciaalste ooit tegen je gezegd

Jolly

Iedereen krijgt al wel eens lieve woorden naar zich toe geslingerd, maar ik vroeg me af welke woorden jou tot nu toe het meest speciaal deden voelen en wie ze zei, ofc!
08/01/12 18:53
diem

someone is looking for inspiration
08/01/12 18:56
Matva

Quote door diem
someone is looking for inspiration

:p

also: repost

lol, werkende zoekfunctie
08/01/12 18:57
MarketGarden

Als mijn rechterhand kon spreken, zou ik het typen.
08/01/12 18:59
NoMoreHeroes

^forever alone
08/01/12 18:59
nimmegeers

Quote door Matva

:p

also: repost

lol, werkende zoekfunctie

Dit topic is algemener dan enkel dingen die je geliefde al tegen je zei.

"Je bent magisch", niet dat ik weet dat iemand dat ooit al zei maar het zou grappig zijn. :' )
08/01/12 19:01
FlyingMonkeyMaster

Dat is toch ook een serieus nuance verschil ze nimmegeers :p
Als ge hier niet had gepost, had ik dit verwijderd wegens repost.

Ma bon:
Den eerste "Ik hou van u" van mijn huidige vriend.
Omdat dat toch even heeft geduurd en omdat hij zo'n dingen toch ni makkelijk zegt.
08/01/12 19:02
nimmegeers

Als uw mama of papa nu iets tegen u zei dat u speciaal deed voelen? :D

edit: dan is het ook iets totaal anders dan wat uw geliefde tegen u zei (of dat hoop ik toch? :p )
08/01/12 19:03
FlyingMonkeyMaster

Ik ben er zeker van dat in da ander topic ook wel dingen zullen staan die ni per se van het liefje kwamen :p
Ma soit. We zullen dit dan maar laten staan.
08/01/12 19:04
JulieAndrews

Toen ik het 'aanvroeg' zei ze "ge zijt gestoord"
08/01/12 19:04
DinosaurKiller

Wat maakt de inhoud uit als ge van de meeste mensen toch nooit zult te weten komen hoe hard ze het menen.

In ieder geval heb ik geen idee, maar als je mij 'ik hou van u' hoort zeggen weet ge dat het al heel speciaal is want ik zeg dat nooit en spaar dat op.
08/01/12 19:05
astrozombie138

"amai, zo groot"
08/01/12 19:09
Raptorrauw

Je bent grappig en vrolijk: velen
Sweetie: goede vrienden

08/01/12 19:10
crying

Mijn vriendje dat van samenwonen enzo nog niet veel moet weten 'Volgend jaar zou ik eigenlijk toch met u op kot willen hoor, dan heb ik u veel bij mij'
Moest je mijn vriendje kennen, was dit echt een 'whaat?' moment :D
08/01/12 19:11
TouchedByLove

toen ik wakker werd langs mijn lief : ''goedemorgen prinsesje''
08/01/12 19:12
FlyingMonkeyMaster

Quote door crying
Mijn vriendje dat van samenwonen enzo nog niet veel moet weten 'Volgend jaar zou ik eigenlijk toch met u op kot willen hoor, dan heb ik u veel bij mij'
Moest je mijn vriendje kennen, was dit echt een 'whaat?' moment :D

Yesh!
"Hier is de sleutel van mijn appartement".
Holy sweet baby Jesus!
08/01/12 19:14
BreeVandeKamp

Mijn broertje die tege mij zei dak 'de liefste zus ben van de wereld, al zijt ge soms ene beetje raar'.
Oooh en toen die zei da die met mij wilde trouwen en ik zei 'das incest en pedofilie' en die zei 'en dan, dan gaan we samen naar de gevangenis'

:D
08/01/12 19:17
Jaikalymaa

Hmm
Ik vertelde vorige week op het werk dat ik naar Hasseltse Fried Chicken ben geweest en dat het lekker was. Toen ik vertelde dat ik een fishburgermenu had besteld noemden ze me 'speciaal'.
08/01/12 19:23
nathaliehh

toen we nog niet samen waren liepen we terug naar de auto... en ineens zei hij uit het niets: ik wil u gewoon.
Ma echt mega overtuigd. Zalig, ik kreeg het zo warm vanbinnen. Daarna zei hij: ofwel ga je verder met mij ofwel zet ik je thuis af en is het gedaan, ik kan niet blijven afzien.

Ik was meteen verkocht! Nog nooit heeft iemand zo iets overtuigend tegen mij gezegd!
08/01/12 19:29
kipknot

"bier, rock 'n roll en timo, meer heeft een wijf niet nodig"

ik vond het speciaal
08/01/12 19:33
«    ( 1 / 8 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.085185 seconden.