| |
|
| Speciaalste ooit tegen je gezegd |
TTelevision
|
Oh boeh, ik vond da kei lief. Dieje ging net vertrekke en ik was namaak boekig aan't doen, dieje springt op mij 'hey poepie, omter verliefdst? Ik zen verliefder op u als gij op mij' ofoziets.
Das ny toch lief.
En fuck you JP, gade gij nu nog over mij relatie beginne zeike ok ofwa? Da kwam toch ni zo over als 'amai, nu ganek Fran nog is extra veel pijn doen'. Het was al meer dan een jaar gelede da dieje zever tussen ons was. Dieje zegt vaak genoeg: 'ik zien u graag', ik hou van u', op alle mogelijke maniere. Neje, dieje wou mij ni extra pijn doen. Ik denk da meneer op da punt nu wel volwasse geworden is. Voor mij was da wel iets plezant om te hore. Gij weet niks van de situatie en ons verlede, dus er is ook geen enige kans da gij zout wete hoe da da bij mij toen over kwam. Kunt gij nu ni zoals normaal mense zegge da ge da zelf wa raar vindt in plaats van meteen uw interpretatie daarvan hier efkes bloot te legge?
Dju seg, gij hebt mij op 2 seconde redelijk slechtgezind kunne make. De Jelle is genen douchebag, wel geweest en ik was naief as hell da'k da achter bleef lope. Ma guess what, ik heb gekrege wa da'k wou, een lief da minstens zo zot sta van mij as ik van hem, meer moete kik ni hebbe. Alles ga goe tussen ons. Familiefeesjes, weekendjes, reisjes, zotte verjaardagscadeaus, same in de zetel steke zonder sex (voor't geval ge sewes misschien nog ga afkome met 'dieje doe alles voor de sex' of whatever. Gewoon uit voorzorg). Alsek na relaties van mijn vriendinne kijk kan ik toch zegge da'k na alles, serieus veel geluk heb me dieje van mij.
Sorry, nee gij kunt ni uit 1 zinneke zegge hoe da iemand's relatie in elkaar zit, en al zeker ni de personen die der in zitte.
Ik zou ok veel over u kunne zegge na da'k uwe noxa is heb bekeke, vooroordele.
|
29/01/12 14:28
|
starsxscreams
|
And the word you're looking for is.. Anyway,
OT: Vorige week zei mn best buddy totaal out of the blue tegen mij "Elke dag ben ik blijer en blijer dat ik u toen meegevraagd heb naar dat studenten event" Dat studenten event was het eerste dat we ooit samen hebben gedaan, en eigenlijk het echte begin van onze vriendschap. Wetende dat hij nooit complimenten geeft, was dat wel heel speciaal.
|
29/01/12 15:16
|
Mrliz
|
Once a douchebag, always a douchebag.
|
29/01/12 16:30
|
Mrliz
|
Dat was als reactie op TTelevision he, niet dat dat het speciaalste is wat ooit iemand gezegd heeft tegen mij :' )!
|
29/01/12 16:46
|
TTelevision
|
Mijnen douchebag is veranderd naar ne niet-douchebag, yezz, that's possible
|
29/01/12 18:58
|
Mrliz
|
Hangt er vanaf wat uw definitie is van douchebag of course.
En on topic: ik ben er trouwens nog altijd niet uit wat het speciaalste is dat ooit iemand gezegd heeft tegen mij, ik vergeet zo'n dingen gewoon te snel, vrees ik! Da's best wel zonde...
|
29/01/12 19:25
|
Justpurrrfect
|
Gij weet niks van de situatie en ons verlede, dus er is ook geen enige kans da gij zout wete hoe da da bij mij toen over kwam.
Nu niet memmen, he, ge had in uw post superduidelijk aangegeven dat het een douchebag was die u altijd pijn bleef doen. Had dan gezegd dat vanaf dan het tij gekeerd was en hij transformeerde in een sweet jelly pie die het goed met u voorheeft en waarmee ge lang en gelukkig leeft. Goed, ja, ik ben te snel geweest met mijn conclusie, tüt mir leid. Maar ge moet wel toegeven dat uw post hem echt wel in een negatief daglicht zette, alsmede zijn complimentje.
|
29/01/12 21:18
|
onmenselijk
|
Damn, iemand die niet alles wat er gebeurt in haar leven op noxa zet... Vreemd seg.
|
03/02/12 19:49
|
Stoornis
|
"Gij hebt mij weer goesting doen krijgen in intimiteit."
maar zelfs die woorden konden den break up ni verzachten
|
09/02/12 17:59
|
Twillightzone
|
Dave ge zijt krankzinning
Dave ge zijt ne psychopaat
Dave waarom doet ge altijd zo agressief tegenover anderen
Yeah she really mindfucked me.
|
10/02/12 23:20
|
Invincible
|
Den eerste "Ik hou van u" van mijn huidige vriend.
Omdat dat toch even heeft geduurd en omdat hij zo'n dingen toch ni makkelijk zegt.
Dit, omdat ze al eerder kleine, korte relaties heeft gehad waarbij ze haar zelfs nog niet 10% zo goed voelde als ze haar nu voelt bij mij
En ik ben de eerste tegen wie ze het heeft gezegd (ze meent het dus echt, joepie).
|
30/03/12 22:14
|
Fernando
|
Ik herinnerde onlangs iets wat de pa van mijn ex tegen mij zei, en wat mij wel deugd deed.
"Maar ik zie dat aan u, gij zijt iemand die alleen maar oprechte intenties heeft en alleen maar goed wilt doen."
Allee, super lame enzo maar uit zijn mond was dat wel tof om te horen.
|
03/04/12 14:31
|
MetalGirl
|
amai daar zou ik ook wel blij met zijn. als ik zo naar het verleden kijk dan eum heb ik die vaders of nooit gezien of die spraken niet tegen mij en zonden alleen maar dodelijke blikken uit.
terwijl ik ook niets dan oprechte goede intenties heb maar niemand ziet dat
|
03/04/12 22:54
|
FXckingFurhead
|
Bij mij staat " Ik hou heel veel van u, en ik wil u niet kwetsen, maar eigenlijk wil ik van u af. " toch op nummer 1 hoor.
Nu niet omdat dat zo mooi is of ontroerend, integendeel.
Gewoon omdat dat het meest onlogische was dat ik ooit heb gehoord.
|
04/04/12 11:47
|
FXckingFurhead
|
Ik heb een nieuwe...
" Volgens mij hebt gij schitterende genen "
|
06/04/12 02:40
|
AdrianHealey
|
"Je bent een van de intelligenste mensen die ik ken" is altijd leuk te horen voor zo'n ego trippende eikel als ik!
|
07/04/12 17:50
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|