Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:29
Online: 147
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Seks en Relaties «    ( 1 / 3 )    »
De pil: Yaz 24+4

crying

Hoi,

Ik neem sinds deze maand een nieuwe pil (yaz 24+4) omdat ik met mijn vorige pil té lang last had van mijn regels. Nu zit ik in mijn stopweek (duurt dus maar 4 dagen bij deze) & weet ik niet echt wanneer ik mijn maandstonden nu kan verwachten. Ik was eens op het internet aan het kijken, en kwam veel tegen dat sommige mensen gewoon hun regels niet meer kregen.

Hebben mensen ervaring met deze pil & dan ook effectief geen maandstonden meer?

08/01/12 18:29
DreamyxEyes

Ik pak die en ik krijg (gelukkig) nog altijd mijn regels. Bent ge nu aan die witte pilletjes bezig dan of heb je die allemaal al ingenomen?

08/01/12 18:33
crying

Ik moet nu vandaag mijn 2de wit pilletje pakken. Maar ik vind da precies vrij stresserend als je dan misschien u regels ineens nimmer krijgt :' )
08/01/12 18:34
Jilltheripper

Ik heb die ook, en ik krijg mijn regels altijd na het nemend van het 4e witte pilletje, of zelfs bij het eerste (volgende) roze nog.
Ik ben wel heel content van die pil, minder maandstondenpijn en elke dag een pilletje zorgt er voor dat ge het ni vergeet :)
08/01/12 18:35
DreamyxEyes

Quote door Jilltheripper
Ik heb die ook, en ik krijg mijn regels altijd na het nemend van het 4e witte pilletje, of zelfs bij het eerste (volgende) roze nog.
Ik ben wel heel content van die pil, minder maandstondenpijn en elke dag een pilletje zorgt er voor dat ge het ni vergeet :)

Dit :)
En ik ben daar ook heel content van trouwens. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken.
08/01/12 18:36
crying

Oke, ja het is nie dat ik mij nu ineens zorgen maak over zwangerschappen ofzo :D maar ik kreeg bij mijn vorige pil pas heeel laat mijn regels, dus nu was ik me aan het afvragen hoe dat nu zou lopen en wat ik las, was toch allemaal maar vreemd :)
08/01/12 18:37
Jilltheripper

Denk ni dat ge u zorgen moet maken.
Het kan wel is voorvallen dat het 'weinig' is (ik probeer om het ni plastisch uit te drukken :p ) maar dat ze niet meer komen, dat heb ik toch nog niet gehoord / meegemaakt
08/01/12 18:38
crying

Oke, toch al iets geruststellender.. Ik denk dat het anders nogal stresserend zou kunnen zijn soms :D
08/01/12 18:39
Matva

En waarom zou da kwaad kunnen als ge uw regels niet meer krijgt? :3
08/01/12 18:43
crying

Ik zou die toch nog graag hebben ze, in plaats van mij dan zorgen te moeten maken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn..
08/01/12 18:45
ShanaBeesttt

Ik heb ook gewoon nog altijd mijn regels na het innemen van het 4e witte pilletje, soms bij het 1e roze. En ben er content van :)
08/01/12 18:47
Csilla

kheb dezelfde, bij mij is da altijd op de 4de dag
08/01/12 19:04
princesnx3

ik neem deze pil ook, ondertussen al 6 maand.
de eerste maanden kreeg ik mijn regels pas op de laatste witte pil.
maar hoelanger ik die nam, des te vroeger ik mijn regels kreeg, dus ni krijg ik die gwn op de 1ste of 2de witte pil
08/01/12 19:07
BlueEgoBox

In 't begin kwamen die steeds op de dag dat ik het derde witte pilletje nam, maar ik neem die nu twee jaar en da's intussen wel wat opgeschoven. Nu komen die op de dag van het laatste witte pilletje, of het eerste roze.
Ohja, uw "pilregels" zijn kunstmatig hé, die al dan niet hebben zegt weinig over wel of niet zwanger zijn. Maar ik begrijp dat ge ze liever wel krijgt, ik vind dat toch ook altijd een geruststelling :D
08/01/12 19:11
FlyingMonkeyMaster

Quote door Matva
En waarom zou da kwaad kunnen als ge uw regels niet meer krijgt? :3

Vergelijk het met nooit uwe vuilbak leegmaken.

Quote door crying
Ik zou die toch nog graag hebben ze, in plaats van mij dan zorgen te moeten maken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn..

Oh maar daar moet ge het niet voor doen ze. Dat zijn fake-regels die ge krijgt met de pil he. Als ge uw pil neemt en toch de gigantische pech hebt om zwanger te worden, kunt ge nog steeds bloed verliezen. Uw pil wekt dat op.
Sorry to burst your bubble. Die van mij hebben ze ook zo moeten breken.
Edit: Wat hierboven wordt gezegd dus.
08/01/12 19:17
crying

Ja, ik weet het wel maar ge bent toch altijd geruster als je ze wel hebt!
Maar ik ben gerustgesteld ondertussen dus sava ;)
08/01/12 19:20
Daav

Vergelijk het met nooit uwe vuilbak leegmaken.
Mooiste verbloeming voor vrouwelijke delen ooit.
08/01/12 19:52
Jaikalymaa

Quote door Jilltheripper

Eh? Dus als je wekelijks een pilletje moest pakken zou je dat minder goed vinden?
08/01/12 20:05
AURAforDUMMIES

Ik gebruik die ook en den eerste keer toen ik mijn regels moest krijgen, kreeg ik die bij het 2de rose pilletje van het 2de kaartje.
08/01/12 20:10
NeedAMiracle

Quote door Jaikalymaa

Eh? Dus als je wekelijks een pilletje moest pakken zou je dat minder goed vinden?

als ge wat vergeetachtig zijt wel he,bij deze moet ge gwn elke dag eentje nemen ipv zoveel dagen geen om uw regels te krijgen,dan hoeft ge er niet aan te denken van "wanneer moet ik weer beginnen met ze te nemen"

08/01/12 20:12
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.025493 seconden.