| |
|
Justpurrrfect
|
Ze zijn bezig (hébben) een pil voor mannen. Dus vrouwen, binnenkort is het gedaan met pillen proberen en al den truut errond.
Ja, precies of vrouwen gaan hun baarmoeder echt aan mannen toevertrouwen. Bij het doornemen van de pil, vindt er geen 'zogezegde bevruchting' of beter gezegd het gewoonlijke proces plaats (afhankelijk van de stof(fen) oestrogeen/progesteron) en is er ook geen sprake van maandstonden. Want het bloed dat je elke maand verliest is telkens een onbevruchte eicel + wat andere rommel, er hoeft dus niets uit ons lichaam te verdwijnen.
Maar dan is er nu de volgende vraag: als er niets uit ons lichaam hoeft te verdwijnen, waarom doet mijn lichaam dan vervelend als ik de pil continu wil doorslikken?
|
22/01/12 11:52
|
Ayel
|
Mooiste verbloeming voor vrouwelijke delen ooit.
You just made my day
|
23/01/12 00:34
|
NoBullshit
|
k neem ze ook, en ik krijg ze na 2 witte pillekes, hoewel ze tegenwoordig echt bijna niets meer voorstellen.
ik moet veranderen van pil, omdat ge van die Yaz blijkbaar verhoogde kans op bloedklonters hebt.
|
23/01/12 11:02
|
MMetamorphosis
|
Ze zijn bezig (hébben) een pil voor mannen. Dus vrouwen, binnenkort is het gedaan met pillen proberen en al den truut errond.
@ergens hierboven
Bij het doornemen van de pil, vindt er geen 'zogezegde bevruchting' of beter gezegd het gewoonlijke proces plaats (afhankelijk van de stof(fen) oestrogeen/progesteron) en is er ook geen sprake van maandstonden. Want het bloed dat je elke maand verliest is telkens een onbevruchte eicel + wat andere rommel, er hoeft dus niets uit ons lichaam te verdwijnen. En zo krijgen we onze maandstonden tot we geen eicellen meer hebben om 'uit te scheiden' en tadaam, daar is de menopauze. Even terzijde.
Ik zou echt niet willen dat mijn vriend zo'n pil neemt. Die zou dat ten eerste al keihard vergeten en pffh, toch minder veilig aangezien het nog maar net uit is.
|
23/01/12 12:33
|
Egoshooter
|
Ja, precies of vrouwen gaan hun baarmoeder echt aan mannen toevertrouwen.
Maar dan is er nu de volgende vraag: als er niets uit ons lichaam hoeft te verdwijnen, waarom doet mijn lichaam dan vervelend als ik de pil continu wil doorslikken?
Dat is een goede vraag. Ik ga niet zeggen dat het hier of daar aan ligt, maar mijn vermoeden gaat vooral naar het feit dat de oorzaak aan de blootstelling van de hoeveelheid hormonen gaat. 1. Ons lichaam maakt bepaalde hormonen aan in de hoeveelheid deze nodig zijn in het lichaam (er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dan is het pathologie) en 2. Als de 'normale' cyclus in ons lichaam wordt doorbroken of wordt beïnvloedt door een hoeveelheid hormonen waar ons lichaam normaal niet wordt aan blootgesteld dan doet ons lichaam raar of vervelend zoals je daar zegt. Dat lijkt me de meest logische reden.
@ al diegenen die zeggen dat ze hun baarmoeder niet toevertrouwen aan hun partner. Wel, dat dit wordt gezegd kan ik ergens wel vatten, mannen zullen vlugger geneigd zijn er minder discreet mee om te springen omdat ja, zij niet zwanger kunnen worden. Maar als je echt een goede relatie hebt, en er vertrouwen is langs beide kanten + je partner begrijpt de reden waarom je de pil niet meer kan of wil nemen en respecteert dit, dan zal deze dit er toch wel voor over hebben ik bedoel? In welke tijd leven we. Hoeveel hoor ik niet van mannen dat hun vrouw is veranderd (humeur, libido, e.d.) sinds het nemen van hormonen (alle vormen van anticonceptie op basis van hormonen). Als zij konden kiezen tussen een vrouw die niets van al die neveneffecten heeft (wat kan, dat valt niet te ontkennen) en dat ze daarvoor enkel een pilletje op tijd moeten innemen. Dan is hun keuze vlug gemaakt.
|
06/02/12 18:46
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|