Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:25
Online: 151
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 1 )    »
Reishulp

AlvlezigeKlier

Hallo.

Ik studeer dit jaar af van 'de middelbare school' (hehe) en ga samen met een vriendin reizen. Het is moeilijk om te zeggen hoelang we gaan, aangezien we geen enkele weet hebben van wat wij gaan vinden of niet vinden. Ons plan is om door West-Europa te trekken, heel Turkije door (met trein, te voet, liften enzoverder), door Georgië, misschien van Georgië naar Kazachstan vliegen misschien door Rusland, een stuk door Kazachstan, vliegtuig nemen naar Nepal en dan doortrekken tot in India. Het doel van onze reis is rust vinden, leren, ontdekken en zien.

Ik zoek iemand die ervaring heeft met rondtrekken en een minimum aan bezit hebben,
die mij kan vertellen hoe hij/zij de reis ervaart heeft,
inventieve tips misschien,
die tips heeft hoe aan geld of eten of verblijf geraken,
die mij kan vertellen waar we zeker rekening mee moeten houden
of die mij gewoon zin heeft om wat te vertellen.
Ons plan is om in Europa te werken (iets als, van stad naar stad trekken, werken voor een paar dagen of weken of een maand en dan verder gaan tot we genoeg geld hebben), wild te kamperen, coachsurfen, wassen in beekjes,...
Nu klinkt het als een tamelijk onrealistisch plan en daar word ik triest van
dus ik heb woorden nodig, liefst in een berichtje.