| |
|
| Erasmus: welke bestemming? |
sylfetje
|
Eens informeren of ge in Barcelona Catalaans moet kunnen :' ) Bij ons waren er drie plaatsen vrij maar da waren allemaal lessen in het Catalaans. De vuile cultuurimperialisten
Hahaha awesome :' ).
Nu persoonlijk ken ik mensen met ervaring in Valencia, Helsinki en Aberdeen. Dat was allemaal positief.
Ik denk dat een erasmus is wat je er zelf van maakt uiteindelijk. Wat wil jij uit de ervaring halen. Wil je echt een top-opleiding krijgen in een andere stad, of is een makkelijke paar maandjes ook goed genoeg en wil je vooral feesten. Wil je een stad met veel cultuur in, zodat je het land ook leert kennen, etc.
Wat wil jij uit je erasmus halen, wat zijn je financiële mogelijkheden voor een erasmus, zit je liever in een echt grote stad of in een kleinere stad, etc.
Weeg dat af, en beslis dan. Zoek zelf zaken op over de stad.
Want uiteindelijk: iedere erasmusser die een BEETJE sociaal is leert nieuwe mensen kennen, en kan een fantastische tijd hebben met leuke ervaringen eender waar hij/zij zit.
En iedereen heeft wel een klein administratief probleempje of een frustratie tijdens de erasmus. Want dat is overal zo.
Wat vind jij belangrijk, en kies dan. Want alle mooie ervaringen ter wereld, gaan u nog niet naar de juiste school in de juiste stad sturen.
|
07/01/12 10:41
|
Reneej
|
theeft allemaal zijn voor- en nadelen he... ik zal nog maar eens diep nadenken
|
09/01/12 00:44
|
Autumnsbeing
|
Wenen! (even een andere bestemming aanraden)
Welke bestemming je ook kiest, het is niet altijd degene naar waar je uiteindelijk gaat.
Wij moesten een top drie opgeven, ik had Berlijn, Wenen en Leipzig en ze hebben me uiteindelijk naar Wenen ipv naar Berlijn gestuurd.
|
09/01/12 00:54
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|