Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:23
Online: 152
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 1 / 2 )    »
Online fotoalbum maken

Advisor88

Hallo,

Ik had graag wat info gehad over de verschillende aanbieders van online fotoalbums.

Wat is jullie ervaring hiermee? Welke zijn de beste? Wat is ongeveer de prijs?

Welke heeft gebruiksvriendelijke software enzovoort.

Alle info hierover is zeer welkom, alvast bedankt!
06/01/12 12:08
AURAforDUMMIES

Bedoelt ge nu sites waar ge fotoboeken kunt bestellen of sites waar ge uw foto's kunt opzetten en online delen?
06/01/12 12:20
Advisor88

Het eerste, dus fotoboeken bestellen, die degelijk en mooi zijn, en liefst niet te duur, en vooral met een goeie software om ze te maken... :)

Ik hoop dat ik me hiermee duidelijker heb uitgedrukt.
06/01/12 12:21
MalleSander

degelijk en mooi gaat niet samen met goedkoop, zeker niet met fotoboeken..
06/01/12 12:26
poezestreep

Awel dat zoek ik ook, dus ideaal topic :] Een vriend van me heeft onlangs echt een mooi besteld, maar dat was wel 20 euro voor een klein boekje... en dat ging ook enkel via mac pc's ofzoiets, kweet niet goed hoe het in elkaar zat.
06/01/12 12:30
marijne

bij elka kunt ge mooie fotoboeken maken, zijn we redelijk duur maar ik vind het wel de moeite waard
06/01/12 12:31
manontjeh

Ik zweer bij Smartphoto (vroeger Extrafilm)! Het is niet spotgoedkoop maar er zijn regelmatig kortingen, en ik ben echt wel content van de kwaliteit. Sommige dingen (bv muismatten-met-foto, heb ik eens gemaakt voor mijn oma :p ) kun je op de site maken, voor andere moet je een programma downloaden, werkt wel handig. Het resultaat wordt uiteraard met de post opgestuurd en dat was er elke keer heel snel.
06/01/12 12:43
LiamT

Ik gebruik altijd Fotoalbum
Makkelijk, gebruiksvriendelijk, en zeker niet de duurste tenzij je een fotoboek maakt van over de 50 pagina's..
06/01/12 12:45
Sstig

waar is de charme van een fotoalbum waarbij je gewoon zelf foto's inplakt en er iets bijschrijft :(
06/01/12 12:48
AURAforDUMMIES

Mijn zus heeft er al een paar laten maken bij Hema en ze is er heel content van ;)
06/01/12 12:49
poezestreep

Quote door Sstig
waar is de charme van een fotoalbum waarbij je gewoon zelf foto's inplakt en er iets bijschrijft :(

das leuk, maar daar kruipt toch wel massa's tijd in altijd..
06/01/12 12:51
Sstig

Quote door poezestreep

das leuk, maar daar kruipt toch wel massa's tijd in altijd..

da's net tof om daar aan te werken! Gewoon foto's laten afdrukken een fotoalbum kopen en da erin plakken met van die plakkertjes, zoveel werk is da ook niet :D en da heeft veel meer charme ipv zo'n online fotoalbum, bahhhh. En da's leuker om later in te bladeren!
06/01/12 13:14
poezestreep

my god, don't get me started over die stomme plakkerkes :D al die foto's vallen daaruit na nen tijd :( of ik ben gewoon onhandig, dat kan ook!
06/01/12 13:38
Sstig

gij zij gewoon onhandig! :D nuja, ieder zijn mening zekeeurs
06/01/12 13:50
TheReaper

Zo'n fotoalbum online maken kruipt ook wel genoeg tijd in ze.. ^^
Enfin, ik doe/ deed dat altijd via de website van't Kruidvat.
En ik vind die boeken/boekjes wel altijd goed. :)
En kwa prijs is da natuurlijk heel uitéénlopend..
Ale, da hangt er vanaf welke maat boek ge wilt etc. Maar kvind het wel redelijk te doen bij Kruidvat. Van prijs !
06/01/12 14:39
Vliien

Ik heb goeie ervaringen met www.foto.com, eenvoudige software en goeie kwaliteit! :)
Als je 'professionele' fotoboeken wil laten printen (bv. een trouwalbum) is www.blurb.com een aanrader.

06/01/12 15:22
poezestreep

Quote door Sstig
gij zij gewoon onhandig! :D nuja, ieder zijn mening zekeeurs

Wss :D maar ik vind dat ook tof hé! Als het geen blok is en ik tijd heb voor zo'n dingen :p
06/01/12 16:57
lean

Ik gebruik ook Smartphoto :p
06/01/12 19:08
lostbutfound

Quote door MalleSander
degelijk en mooi gaat niet samen met goedkoop, zeker niet met fotoboeken..

Dit
06/01/12 19:18
ellesdee

Photobucket?! (gratis, kunt zoveel mappen (albums) maken als je wilt, per album kan je kiezen of je het privé zet (of aan derde wilt tonen via guestpasswords)
06/01/12 20:36
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019268 seconden.