| |
|
misslukt
|
Dat chickie dat nu op vermist is, zat zij niet op noxa?
(laatste aflevering van dit seizoen van vermist?)
|
05/01/12 21:41
|
Justpurrrfect
|
Kans dat ze erop zat: 50%
Kans dat ze niet erop zat: 50%
Kans dat dit topic verwijderd wordt wegens oninteressant: 100%
|
05/01/12 21:43
|
misslukt
|
waarom oninteressant. Dude, ik vroeg het me gewoon af, mag het
ja het was een potentieel lekkere. Blond, mooi figuur, fascinerend gezichtje.
|
05/01/12 21:49
|
BreeVandeKamp
|
Iemand is duidelijk gefustreerd. Getting laid is 'just purrrfect' tegen examenstress.
Shit seg.
Voor de rest, tv. Bweik.
|
05/01/12 21:50
|
Matva
|
chickie, chickie. Zo praat ge niet over vrouwen als ge er in uw keuken wilt krijgen he.
|
05/01/12 21:52
|
misslukt
|
Ze is sowieso hot. Sorry madamjustpurrrfect.
Ja Vermist, die vlaamse serie, nu op vt4
Sorry mevrouw. Chickie klinkt leuker, en aangezien ik zelf een dame ben, hoef ik er geen in de keuken
|
05/01/12 21:55
|
Raptorrauw
|
Ze is sowieso hot. Sorry madamjustpurrrfect.
Ja Vermist, die vlaamse serie, nu op vt4
Sorry mevrouw. Chickie klinkt leuker, en aangezien ik zelf een dame ben, hoef ik er geen in de keuken
hahahahaha faal ^^
|
05/01/12 22:04
|
deadcandance
|
Ahahahahaha omg. Ik dacht dat dat zo'n programma zou zijn over echte mensen die dan vermist waren en waar ze dan zo'n hele tv-show van maken, zoals in Nederland.
|
05/01/12 22:09
|
xRauwrr
|
dude het duurde echt lang eer ik door had dat die niet vermist was, maar op tv was
&Justpurrrfect, klopt dat wel?
|
05/01/12 22:20
|
Followmehome
|
Niet gekeken dus weet het niet ...
|
05/01/12 22:22
|
trappedinthesystem
|
ik hebbet ni gezien maar as ik zo naar den trailer kijk: hebt ge het over lotte heijtenis? want das diegene da nen hoofdrol had in 'dubbelleven'..
|
05/01/12 22:23
|
Justpurrrfect
|
dJustpurrrfect, klopt dat wel?
Statistisch gezien niet, nee, want er zitten meer mensen niet op Noxa dan dat er wel op zitten. Maar omdat ik haar absoluut niet ken en misslukt precies wel, schat ik de kans fifty-fifty in.
En ik moet hier toch echt niet gaan uitleggen waarom 'speelt deze Noxaan echt mee in dat tv-programma ' niet relevant is voor het forum :'' )
|
05/01/12 22:25
|
Followmehome
|
die blonde ?
want da's die een uit dubbel leven en dus een actrice die bij mijn weten niet op noxa heeft gezeten... vage beschrijving trouwens voor de serie vermist zo gaan we ze niet vinden zenne!
|
05/01/12 22:30
|
xRauwrr
|
Statistisch gezien niet, nee, want er zitten meer mensen niet op Noxa dan dat er wel op zitten. Maar omdat ik haar absoluut niet ken en misslukt precies wel, schat ik de kans fifty-fifty in.
Fair enough
Bijna een zoektocht in een zoektocht hier! Inception, mise en abyme!
|
05/01/12 22:36
|
| |
|