| |
|
DisparVulgo
|
Voor de mensen die het niet kennen, Breaking Bad is een Amerikaanse misdaad/drama serie. Ik denk dus niet dat je de serie kan volgen op de Belgische televisie want het komt op het Amerikaans tvprogramma 'AMC'.
Plot:
Walter White is een leraar chemie. Zijn privéleven zorgt voor heel wat problemen. Naast familieperikelen zijn er ook nog gezondheidsproblemen voor Walter. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te zullen leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële crisis belandt, besluit Walter over te schakelen naar een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse, een uitgevallen leerling die in zijn klas heeft gezeten, maakt en verkoopt hij methamfetamines. [Wikipedia]
Net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien, het is echt één van de beste series van de voorbije jaren! Wat vinden jullie ervan? Let it rip.
|
04/01/12 17:16
|
charli
|
Ik ben fan, het is echt hilarisch bij momenten! Momenteel dagelijks te zien op Ned3, als ik me niet vergis!
|
04/01/12 17:23
|
timieboy
|
Laatste afleveringen van seizoen 4 is zot !
|
04/01/12 17:29
|
nimmegeers
|
Een maand geleden ook uitgekeken, 't is echt geniaal met momenten ja. Ik hou echt van die humor daarin. :' )
|
04/01/12 17:31
|
jowallesgoedmetmijwe
|
ik ben afgehaakt in de helft van seizoen 1.. Het kan me maar weinig boeien enkel de scenes waar ze drugs gaan produceren vind ik wel interessant + ja je kan het op ned3 kijken
|
04/01/12 17:31
|
Nakkeskud
|
Ik vind het 'wel leuk' maar ik snap echt niet waarom iedereen er zo lyrisch over doet? Er zijn zoveel series die véél beter zijn. Sommige stukken vind ik gewoon ronduit saai, meer filler dan verhaal (hoewel het concept an sich best origineel is)
|
04/01/12 17:34
|
nimmegeers
|
Ja blijkbaar zijn er wel een aantal mensen die het nogal saai en traag vinden, maar ik vind van niet.
|
04/01/12 17:34
|
BreeVandeKamp
|
En om te weten da da de achterlijke vader was in Malcolm in the Middle. (wa zoiezo de beste serie ooit was)
FAN.
|
04/01/12 17:43
|
pijlbord
|
Eergisteren per ongeluk de eerste (denk ik) aflevering gezien, ik dacht eerst dat ik naar een soort canvasachtige film aan het kijken was. Ik was er direct mee weg eigenlijk, ik vind het best goed.
|
04/01/12 17:54
|
Fernando
|
Niets verklappen, ik zit nog maar aan seizoen 2 en mijn downloadlimiet is op
Ik ben daar ook echt wel helemaal in mee, ik word er niet bijzonder vrolijk of lyrisch van door er naar te kijken maar ik zit er wel helemaal in op te gaan altijd.
|
04/01/12 18:11
|
DisparVulgo
|
Voor mij kwam de serie pas echt op dreef vanaf seizoen 2. Zie het eerste seizoen als een basis waar ze het verhaal op verder bouwen, want vele dingen komen later pas terug of worden opnieuw aangehaald.
Geniaal acteurwerk ook, alleen.. de vrouw van Walter White, die moet gewoon dood!
|
04/01/12 18:14
|
afterlife
|
Gewoon een geniaal script, acteerprestaties en cinematografie. Voor mij is 't dé beste serie tot nu toe. Season 5 can't come any sooner.. Ik moet zeggen dat ik pas verleden juni de allereerste episode had gezien. Voor ik 't wist was ik hooked en ben ik op minder als twee weken tijd door 3 seizoen geraasd. Really addictive stuff.
|
04/01/12 18:35
|
nimmegeers
|
Could be, op acht zenden ze goeie shit uit.
|
04/01/12 19:05
|
filiberke
|
man man, da einde van crawl space, kiekevel elke keer opnieuw
|
04/01/12 19:23
|
EternalScream
|
Gisteren afgezien, ik geef de serie een 7,5/10, soms gebeurt er wat te weinig maar al bij al een cava serie. Nice einde.
|
04/01/12 19:37
|
Romaric
|
Ik heb er nu 3 seizoenen van bekeken en het blijft me boeien.
Ik had na Malcolm in the Middle ook nooit gedacht dat die acteur zo'n prestatie kon neerzetten,
ik vond het toen maar een meeloper.
Walter White is a hero.
Hoort zeker thuis in de hoogste categorie van series, samen met Dexter, Mad Men, ...
Doet me er aan denken dat ik wel eens een top-10 ga maken van de beste series.
|
04/01/12 20:43
|
littledeath
|
Beste serie die ik al zag! Ik vond het nooit saai. Telkens nieuwe wendingen
|
04/01/12 23:21
|
| |
|