| |
|
Autumnsbeing
|
Dat kijken-wegkijken gedoe werkt niet. Je moet geluk hebben dat je dan op dezelfde moment elkaar aankijkt.
En dat heb ik meestal niet door.
En als je iemand interessant vindt, moet je er gewoon naartoe gaan en ermee praten. Als iemand mij aanspreekt, zal ik blijven praten als die mij ietwat interessant lijkt maar anders verzin ik wel een lame excuus zoals "oh, daar is een vriendin, ik moet er echt dringend naartoe".
|
06/01/12 01:11
|
charli
|
't Valt op dat er hier weer veel mensen zijn die het vanzelfsprekend vinden dat iedereen zomaar op iemand durft af te lopen om een gesprek te starten.
DAT is pas gezeik.
Helemaal akkoord met dit, maar als ge iemand ziet die u helemaal aanstaat op't eerste zicht, en als dat al laaang geleden is dat ge nog zo iemand zag, grabbelt ge toch wel efkes al uw moed bijeen om daar toch iets tegen te gaan zeggen, nee? Al is't maar om te weten dat hij niks te vertellen heeft en eigenlijk mega oninteressant is.
Ik ben mijn huidig lief ook gewoon op café tegengekomen, en ben normaal ook ni zo iemand die er direct op af gaat, maar toen ik die zag, moest ik toch wel weten of die zo interessant was als hij eruit zag. Wel efkes ne glimlach terug afgewacht natuurlijk!
|
06/01/12 01:19
|
NeedAMiracle
|
Alsof lef een garantie is op een positief geprek, laat staan nieuwe vriendjes of potentieel tot relatie. Alsof dat het alleen maar draait om het opstarten van dat gesprek .. dat is zever. Maar de mensen die er goed in zijn, zullen natuurlijk nooit snappen wat er voor anderen moeilijk aan is, dat is altijd met dat soort dingen. Die kijken alleen maar neer op anderen die er minder goed in zijn en doen er in het beste geval onverschillig over, maar meestal gewoon zelf arrogant.
Hij/zij zegt ook niet dat het een garantie is voor een goed gesprek,maar als ge niet tegen die persoon begint te praten zult ge ook nooit een goed gesprek kunnen hebben he. Dus ge grijpt de kans op een goed gesprek niet. Voor de rest hebt ge wel gelijk,ik denk dat sommigen zich dat inderdaad niet goed kunnen inbeelden dat het voor anderen niet zo makkelijk is. Van dat arrogante weet ik het wel niet zo..
|
06/01/12 09:39
|
Roma
|
Alsof lef een garantie is op een positief geprek, laat staan nieuwe vriendjes of potentieel tot relatie. Alsof dat het alleen maar draait om het opstarten van dat gesprek .. dat is zever. Maar de mensen die er goed in zijn, zullen natuurlijk nooit snappen wat er voor anderen moeilijk aan is, dat is altijd met dat soort dingen. Die kijken alleen maar neer op anderen die er minder goed in zijn en doen er in het beste geval onverschillig over, maar meestal gewoon zelf arrogant.
Wat hierboven staat + Ik snap echt wel dat het moeilijk is. Ik ben totaaaaal niet zelfzeker, loop meestal met gebogen hoofd over straat en als ik tegen een vreemd persoon moet praten komt er nauwelijks geluid uit m'n mond, maar als ik iemand zie waarvan ik denk "shit als ik daar nu niet tegen praat loop ik misschien iets leuks mis," dan zet ik al mijn angsten gewoon even aan de kant. Niks met arrogantie te maken. Ik zou het gewoon jammer vinden moest ik die kans mislopen omdat ik niet durfde.
|
06/01/12 11:07
|
JulieAndrews
|
Star Wars Episode 6
A New Hope
Jedi Ritter
Gebaren
Google suggereert jedi mind tricks
|
06/01/12 11:26
|
Asphyxious
|
supermoeilijk voor mij als gast om signalen te lezen zelfs als ik er veel over nadenk en de puzzelstukjes bij elkaar leg besef ik pas van 'ajaaaa oké ' als ze zelf een move ondergaat.
Dusja mijn advies is, als hij niet wegloopt van geflirt en signalen, ga er dan gewoon zelf op af. Kan je dat niet doen door complicaties die belangrijker zijn te vermijden als het zou mislukken, stuur een vriendin om te polsen, of vraag het aan een maat van 'm. Ik denk dat nog wel mannen zoals mij op dat vlak oerdom zijn. Gewoon alles niet te lang laten aanmodderen.
|
06/01/12 16:15
|
Orion
|
True, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat 'sociaal zijn' iets is wat ge uzelf kunt aanleren. Ge moet het er gewoon voor over hebben om vaak genoeg op uw bek te gaan...
|
06/01/12 17:02
|
Daav
|
True, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat 'sociaal zijn' iets is wat ge uzelf kunt aanleren. Ge moet het er gewoon voor over hebben om vaak genoeg op uw bek te gaan...
Ge kunt dat tot op een niveau faken, maar echt aanleren echt niet. Ik kan best doen of ik een megasociale douche ben, maar op een bepaald punt zit de persoon in mij van binnenuit tegen mijn ballen te stampen ervoor. Das een beetje tegen uzelf liegen, vind ik dan zelf. Ge gaat nooit zo ineens een ommekeer hebben dat uw sociale zelve de standaard modus wordt, eerder een knop die ge makkelijker omzet. Niks mis met niet sociaal zijn in de conventionele zin trouwens.
|
06/01/12 18:42
|
overjoyedretard
|
the answer to life the universe and everything, alcohol
|
06/01/12 21:23
|
ikbenfluffy
|
Werkt zoiets echt? Moest ik een man zijn en iemand op die manier tegen me praten zou m'n penis meteen 10 cm krimpen. Werk je voor Flair ofzo?
Bij mij werkt het toch en neen ik werk niet voor flair.
|
07/01/12 13:50
|
NoMoreHeroes
|
ja ma gij hebt dikke tetten, da telt nie
|
07/01/12 15:11
|
Fernando
|
ja ma gij hebt dikke tetten, da telt nie
High five!
|
07/01/12 15:29
|
Blanche
|
Veel mensen vinden dat allemaal niet zo vanzelfsprekend dat ge gewoon op iemand afstapt omdat Belgen fucking asociaal zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar heel veel mensen zijn altijd verbaasd dat de mensen in het buitenland zo vriendelijk zijn. "En in dat dorpje was er een madammeke dat altijd goeiendag zei en zwaaide!" Dat is dan WOOOOOOW, iemand zwaaide en zei goeiendag zonder dat het een vriend was!
Belgen zijn zo asociaal..zeker in tegenstelling tot -ik zeg nu maar iets- Nederlanders of zo.
Volgens mij hebben die mensen echt meer seks.
|
08/01/12 17:59
|
FlyingMonkeyMaster
|
Dat ge op iemand afstapt, tot daaraan toe. En dat anderen dat mss ni zomaar durven, ook even goed. Maar dat sommige kerels het lef hebben om zo met hunne piet tegen uw reet te komen schuren... DAT snap ik niet. Ook eens ene gehad die dat zo dicht achter mij kwam staan, zowa begon te schuren en plots pakte die mij aan mijn heupen en tilde die mij de lucht in zoda mijn reet quasi in die zijn gezicht werd geduwd.
Leg mij dat eens uit. Is dat een vreemde paringstechniek? Hoe haalt ge da in uw hoofd?
"Amai, nu gaat die zo hard mee me mij vanavond".
Ik blijf er wel bij: ik ben blij dat ik een vrouw ben en het mij eigenlijk kan permitteren om gewoon eens vriendelijk te kijken en te lachen, en dat die andere dan naar mij komt.
|
08/01/12 18:38
|
Autumnsbeing
|
Agreed with FlyingMonkeyMaster.
Ik ging vrijdag hier uit met een vriendin, constant mannen die het normaal vonden dat ze ons gewoon aanraakten en in ons gat knepen. En elke keer gewoon omgedraaid en kwaad gekeken, en sommige mannen hebben dat signaal zelfs niet door...
Hier in de U-bahn heeft iemand mij echt rechtuit eens gevraagd "What about sex tonight". Niet echt subtiel jongen...
|
08/01/12 20:22
|
tigersushii
|
Haha, FMM, dat is zo vreemd, de dansjes die mannen maken in de veronderstelling dat gij dat leuk vindt. Ik dans meestal me mijn ogen dicht dus ik word altijd verast door handen op mijn heupen en ge-adem in mijn oor. Roepen "Ej meisje mag ik u nummer" heeft meestal trouwens ook geen succes.
En ook al is het niet voor iedereen even makkelijk, als iemand u écht aanstaat is het enkel uw eigen schuld als ge er niks mee doet he..
|
08/01/12 21:56
|
MetalGirl
|
the answer to life the universe and everything, alcohol
nope, net nog uitgetest en het heeft niet gewerkt
|
08/01/12 22:35
|
Orion
|
nice one
|
09/01/12 14:00
|
zonde
|
Half fucking elf... Gij beest!
Vrijdag kwam een meisje zo stapke voor stapke dichter om met haar kont tegen mij aan te schuren. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik kon haar gezicht niet zien, heb ik maar op safe gespeeld en pinten gaan halen.
|
09/01/12 19:27
|
FreeHug
|
Half fucking elf... Gij beest!
Vrijdag kwam een meisje zo stapke voor stapke dichter om met haar kont tegen mij aan te schuren. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik kon haar gezicht niet zien, heb ik maar op safe gespeeld en pinten gaan halen.
Held.
|
09/01/12 19:42
|
| |
|