Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:28
Online: 84
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 1 / 2 )    »
Rijbewijs auto

Ikkedendikke

Hoi iedereen!

Ik heb overlaatst mijn theorie van mijn rijbewijs voor auto gehaald, en moet nu een aanvraag indienen bij de gemeente...

Aangezien de gemeente het nie de moeite vindt van vaak en op normale uren te werken, is het maar moeilijk om ze telefonisch te bereiken...

Weet er iemand wat ge juist allemaal in orde moet maken voor ge dat gaat aanvragen? (zoals pasfoto'tje afdrukken, ...)

Dank u wel!
04/01/12 02:43
defeater

Als ik het met goed herinner was het bij mij: Attest van het examencentrum + pasfoto + identiteitskaart + geld.
04/01/12 02:58
nimmegeers

Normaal gezien staat dat toch op de website van uw gemeentehuis? Tenzij dat zo'n shitsite is die op de kloten trekt. :' )
04/01/12 03:35
Daav

^goed idee. Al lijkt het me zoiezo een goed plan om alles mee te nemen wat ge van het hele proces ooit hebt meegekregen + alles wat ge bij alle officiële dingen nodig hebt (ID,geld,foto)
04/01/12 07:00
Winterslaap

Ik herinner mij precies dat dat zelfs op de papieren van uw rij-examen stond? Idd ID, geld, ondertekende papieren van het examen en 2 pasfoto's.
04/01/12 07:41
xShaantje

Quote door Winterslaap
Ik herinner mij precies dat dat zelfs op de papieren van uw rij-examen stond? Idd ID, geld, ondertekende papieren van het examen en 2 pasfoto's.

Bij mij stond dat idd op die papieren.
04/01/12 08:00
lean

Staat zo superduidelijk in de papieren die ge van het examencentrum hebt meegekregen ..? :p
04/01/12 08:27
Ikkedendikke

nop, heb maar 2 papieren mee gekregen... Een waarop staat hoeveel punten ik had op 50 en een waarop ge kunt invullen of ge al dan niet met een begeleider gaat rijden...
04/01/12 09:56
Matva

Quote door Ikkedendikke
nop, heb maar 2 papieren mee gekregen... Een waarop staat hoeveel punten ik had op 50 en een waarop ge kunt invullen of ge al dan niet met een begeleider gaat rijden...

en op dat tweede blad staat dat normaal gezien op denk ik :D Anyway: pas, geld, foto en da blad
04/01/12 09:57
Torturedvision

Ik had 2 pasfoto's nodig, dat geslaagd-voor-theorie-blad, identiteitskaart, geld.
en blad met aanvraag voor welk rijbewijs ge wilt (met handtekening en shizzle).
04/01/12 10:02
lean

oei ik heb wat gij hebt + nog een blad van minimumnormen bla bla en een boekje met uitleg in enz .. daar staat zelf uitgelegd hoe ge manoeuvres moet doen :p
04/01/12 11:16
weird021

Als ik me dat goed herinner staat op uw 2de blad op 1 van die zijdes wat ge allemaal mee moet nemen. Maar dus zoals al gezegd: attest van slagen, identiteitskaart, geld en 2 pasfoto's.
04/01/12 12:14
Hellogloomy

ik heb de mijne de 29ste gehaald (een half jaar later dan ik mijn attest had gehaald, haha) en het enige wat ik nodig had was dat blad dat je hebt gekregen als je was geslaagd (attest dus), 2 pasfoto's en 9 euro.
04/01/12 12:57
josxhetxduffexei

Antwoord gegeven dus, maar van die 9 euro verschoot ik wel, ik vraag me af waarvoor dat dient :' ) Ge betaalt in het examencentrum zelf al 15 euro dus ik vraag me dat nog steeds af eigenlijk :p
04/01/12 14:08
cone

ja dat is toch me uw 'echt rijbewijs ook' da praktisch kost al kweetniehoeveel en dan moet ge nog is 12 euro betalen voor uw papierke :D achja, administratiekosten ;)
04/01/12 15:04
analekanale

Quote door defeater
Als ik het met goed herinner was het bij mij: Attest van het examencentrum + pasfoto + identiteitskaart + geld.

this, denk ik. en anders gaat ge daar is heen als ge nog iets vergeten bent, gaat ge dat thuis halen!
04/01/12 15:19
Hellogloomy

Quote door josxhetxduffexei
Antwoord gegeven dus, maar van die 9 euro verschoot ik wel, ik vraag me af waarvoor dat dient :' ) Ge betaalt in het examencentrum zelf al 15 euro dus ik vraag me dat nog steeds af eigenlijk :p

blijkbaar is het nu opgeslagen vanaf januari, althans dat zei mijn schoonzus. en alle geluk dat ik mijn theorie gratis heb kunnen behalen op school :p
04/01/12 15:44
DeadAngell

Ik had 2 pasfoto's nodig. Ik had er maar 1 bij, heel awesome om met een 'net-uit-bed'-look foto's te moeten gaan laten bijmaken (aangezien helemaal weer naar huis geen optie was)
04/01/12 21:59
againstallauthority

en weeral wordt er op de kap gezeten van mensen die bij de gemeente werken. Van 8 - 17u lijken mij nochtans vrij normale uren.
05/01/12 20:32
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.018240 seconden.