| |
|
josxhetxduffexei
|
't is dat elk gemeentehuis van 8-17 elke dag open is, hahaha :' )
|
05/01/12 21:17
|
Effaaa
|
en weeral wordt er op de kap gezeten van mensen die bij de gemeente werken. Van 8 - 17u lijken mij nochtans vrij normale uren.
Op sommige plaatsen mss, maar bij ons is dat niet eens alle dagen open en als het open is, dan is het van 8u-12u. 'k Ben gisteren nog geweest naar 't gemeentehuis. Ik stond daar aan dat loket, als enigste, zitten er daar 4 madammen. Die zien mij staan, maar die blijven daar zitten praten over ne collega van hun die ziek was en terwijl koffie te drinken. Ik heb daar echt meer als een kwartier gestaan eh
Ma 'k ben ook al eens ergens anders mee geweest naar een gemeentehuis en daar werkten ze wel goed door en waren ze wel op normale uren open, dus het hangt ervan af in welke gemeente ge woont denk ik :' )
|
05/01/12 23:21
|
IronBison
|
Ge moet vooral ff logisch nadenke..
1) een rijbewijs is nie gratis: "hmm misschien toch maar geld meenemen"
2) er staat een fotoke op een rijbewijs: "dan zal ik ook maar pasfoto's meenemen!"
3) het rijbewijs moet op mijn naam komen: "kzal mijn pas ook maar meenemen.."
4) ik heb zo'n papier gekregen op het examencentrum waarop staat dat ik geslaagd ben + dat ik het papier moet afgeven op het gemeentehuis: "papier zeker meenemen!"
Amai, ma da is moeilijk ze.
|
06/01/12 02:13
|
Ikkedendikke
|
Ge moet vooral ff logisch nadenke..
1) een rijbewijs is nie gratis: "hmm misschien toch maar geld meenemen"
2) er staat een fotoke op een rijbewijs: "dan zal ik ook maar pasfoto's meenemen!"
3) het rijbewijs moet op mijn naam komen: "kzal mijn pas ook maar meenemen.."
4) ik heb zo'n papier gekregen op het examencentrum waarop staat dat ik geslaagd ben + dat ik het papier moet afgeven op het gemeentehuis: "papier zeker meenemen!"
Amai, ma da is moeilijk ze.
Bleit bleit, uit uw reactie zou ik afleiden da ik maar 1 foto'ke moet meenemen, terwijl ge er twee nodig hebt! NEM!
|
06/01/12 07:55
|
Ikkedendikke
|
en weeral wordt er op de kap gezeten van mensen die bij de gemeente werken. Van 8 - 17u lijken mij nochtans vrij normale uren.
Buuh, ja op de kap zitten van die mensen... Die werken bij ons maar van 8u30 tot 12u ze... :/ (en ik slaap graag lang!)
|
06/01/12 07:56
|
IronBison
|
Bij mijn weten zei ik "pasfoto's".
|
07/01/12 03:15
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|