Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:25
Online: 85
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 1 / 2 )    »
Littekens/kuiltjes voorkomen bij cheeks

Jolly

Mijn vriendin heeft gisteren cheeks laten zetten, piercings in de wangen. Met eventuele commentaar over wat jullie van cheeks vinden ben ik niet echt iets, ik zoek echter wel mensen die mij/haar wat tips zouden kunnen geven i.v.m. het onderhouden van cheeks en dan vooral met zicht op later. Zodat wanneer ze ze er eventueel zou uithalen de littekens en kuiltjes die ze achter zullen laten zoveel mogelijk beperkt worden. Iemand ervaringen of tips?

Alvast bedankt!
03/01/12 17:11
pijlbord

Had ze zich die vraag niet beter gesteld voor ze die dingen liet steken?:' )

Verder geen ervaringen/nuttige info over, snorry.
03/01/12 17:21
shotgunfuneral

steek er rondellen onder :D
03/01/12 17:23
Jolly

I lol'd
03/01/12 17:28
poezestreep

Zo goed mogelijk ontsmetten, I guess.
03/01/12 18:13
mawy

niets? de meesten zetten cheeks net omdat ze kuiltjes geven, duh!
03/01/12 18:25
FemkeTentacles

'bezint eer ge begint' inderdaad : /

Ik denk ni dat er een manier is om die 'puttekes' te voorkomen, ze zal dat dan moeten accepteren. Wat misschien wel kan helpen is, van zodra ze er fijnere staafjes in mag steken, dat doen. En goed ontsmetten natuurlijk maar ook niet overdrijven.
03/01/12 18:26
Dalliance

Als ge 2 pinnen in uw wangen steekt, is de kans wel behoorlijk groot dat ge dat later nog gaat zien, denk ik zo.
Hier bent ge niks mee, I know
03/01/12 18:39
MetalGirl

achteraf een laserbehandeling laten doen.

beter voorkomen dan genezen, zeggen ze dan. Een piercing is een wonde en als ge dat er dan nog is lang in laat, veel in de zon loopt, dat nog wat laat zweren en ontsteken, tja dan kunt ge u alvast verzekeren van mooie litektens
03/01/12 19:01
Jolly

Cheeks zijn very unlikely om te ontsteken, aangezien ze zowat constant ontsmet worden door uw speeksel. Een litteken heb je inderdaad sowieso, maar daarom vraag ik hier ook alleen maar hoe je het zoveel mogelijk kan beperken.. En de kuiltjes, blijkbaar kun je daar écht iets tegen doen om die echt te voorkomen maar ik vind er niets meer van terug..
03/01/12 19:04
Halcyon

Quote door Jolly
Cheeks zijn very unlikely om te ontsteken, aangezien ze zowat constant ontsmet worden door uw speeksel. Een litteken heb je inderdaad sowieso, maar daarom vraag ik hier ook alleen maar hoe je het zoveel mogelijk kan beperken.. En de kuiltjes, blijkbaar kun je daar écht iets tegen doen om die echt te voorkomen maar ik vind er niets meer van terug..

Cheeks of mondpiercings kunnen net zo goed ontsteken, de kans is misschien ieeets kleiner door uw speeksel ja, maar denk maar niet dat dat 'unlikely' is want ik ben nadat ik mijn medusa had laten steken naar twee andere piercers geweest om er iets aan te laten doen en die zeiden dat ze constant onstoken medusa's enz zagen.

maar als je een tip wilt : elke dag spoelen met zout water (echt dat helpt suuuupergoed), de eerste dagen NIET ROKEN of zwemmen (ik heb dat (vrij perongeluk) uitgetest door naar centerparcs te gaan met vrienden, en het is wel degelijk geen goed idee)

03/01/12 19:59
Hellogloomy

Ik ken een piercer die cheeks wilt maar er geen neemt omdat ze zoveel last kunnen zorgen (ze genezen moeilijker dan mensen beweren, soms genezen ze zelfs niet > waardoor ze wel snel ontsteken, de piercing is ook een gat aan de buitenkant van het gezicht). Het is vooral belangerijk om die al-tijd goed te verzorgen, en zeker nadat ze zijn verwijderd.

Schade beperken? Oppassen met de staafjes te verkorten. Omdat u kuiltje steeds dieper zakt door het staafje zijn mensen geneigd er steeds kortere staafjes in te doen (omdat ze 'uitsteken' ) met als gevolg dat u wang nog dieper gaat zakken en het een visuele cirkel wordt. Ook belangerijk om niet te veel met die piercing te spelen.
03/01/12 20:05
Daav

Quote door Jolly
I lol'd

my sentiments exactly
03/01/12 20:39
Mokeponn

hier
03/01/12 20:44
Mephistopheles

Quote door Hellogloomy

Schade beperken? Oppassen met de staafjes te verkorten. Omdat u kuiltje steeds dieper zakt door het staafje zijn mensen geneigd er steeds kortere staafjes in te doen (omdat ze 'uitsteken' ) met als gevolg dat u wang nog dieper gaat zakken en het een visuele cirkel wordt. Ook belangerijk om niet te veel met die piercing te spelen.
Quote door Hellogloomy

Omdat u kuiltje steeds dieper zakt door het staafje zijn mensen geneigd er steeds kortere staafjes in te doen (omdat ze 'uitsteken' ) met als gevolg dat u wang nog dieper gaat zakken en het een visuele cirkel wordt.
Quote door Hellogloomy

met als gevolg dat u wang nog dieper gaat zakken en het een visuele cirkel wordt.
Quote door Hellogloomy

visuele cirkel wordt.

Say what...?

Vicieuze cirkel?
03/01/12 20:52
Paradiseofrave

Vicieuze cirkels zijn zo 1998
03/01/12 20:54
Hellogloomy

Quote door Mephistopheles

Say what...?

Vicieuze cirkel?

goddamn typo. ofja, ik zat met het verkeerde woord in mijn hoofd. excuseer dat ik blond ben ;)
03/01/12 20:56
Mephistopheles

Ik ben blond, you don't see me making shit-assed mistakes? :p
03/01/12 20:57
poezestreep

Quote door Jolly
Cheeks zijn very unlikely om te ontsteken, aangezien ze zowat constant ontsmet worden door uw speeksel. Een litteken heb je inderdaad sowieso

Een litteken ontstaat als het gevolg van een ontsteking. En uw speeksel beschermt belange niet tegen alle bacteriekes ze :p
04/01/12 23:54
analekanale

Quote door pijlbord
Had ze zich die vraag niet beter gesteld voor ze die dingen liet steken?:' ) (...)

:D this
05/01/12 14:25
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024377 seconden.