Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:24
Online: 85
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 6 )    »
Omruiling 1ste generatie ipod nano!!

InnerMemories

Er zullen er vele al wel weten dat apple door zijn voorraad 1ste generatie heen zit om te vervangen en daardoor krijgen degene die dit model nu opsturen een nano van de 6de generatie toegestuurd. Nu vroeg ik mij af of iemand dit dus al werkelijk heeft ontvangen en hoe dit zit met die kleuren?
03/01/12 12:44
Followmehome

What the fuck ? Ik wil geen nano 6e generatie krijgen?! De mijn is ginder maar heb niets meer gehoord ... dus ik hoop voor hun dat ze mijn ipod fixen. En heb je dat effectief van iemand gehoord die al zo'n nano ding heeft gekregen of is het enkel van het internet?
03/01/12 12:50
InnerMemories

Quote door Followmehome
What the fuck ? Ik wil geen nano 6e generatie krijgen?! De mijn is ginder maar heb niets meer gehoord ... dus ik hoop voor hun dat ze mijn ipod fixen. En heb je dat effectief van iemand gehoord die al zo'n nano ding heeft gekregen of is het enkel van het internet?

http://macworld.nl/nieuws/67767625-eerste-klan ten-ontvangen-vervangende-ipod-nano-6g.html

hier staat den uitleg, ze zijn door de voorraad heen van hun 1ste generatie blijkbaar en er zijn al mensen da het hebben ontvangen!
03/01/12 12:52
Followmehome

Internet praat dus dat had ik ook al gehoord.

" Klanten gaan er dus in ieder geval 4GB op vooruit." = NOT bij mij was mijn 4G meer als genoeg hoor, dat kleine ding vind ik stom.
" Waarschijnlijk is Apple nu door zijn voorraad refurbished modellen heen, waardoor het bedrijf overstapt op de nieuwe iPod nano's."

Nee zeg dat ze mijn oude dan maar terug geven heb het enkel gedaan omdat het er op stond :(
Mijn 5 (of 6?) jaar oude ipod vervangen door zoiets, de gruwel.

edit: oeps iets te snel gelezen "Het is zeker! Apple vervangt de teruggeroepen eerste generatie iPod nano's voor iPod nano's van de zesde generatie. De eerste klanten hebben hun zesde generatie nano inmiddels binnen gekregen"

Man serieus daar kan ik niet mee lachen, heb al serieus spijt.
03/01/12 12:56
InnerMemories

Quote door Followmehome
Internet praat dus dat had ik ook al gehoord.

" Klanten gaan er dus in ieder geval 4GB op vooruit." = NOT bij mij was mijn 4G meer als genoeg hoor, dat kleine ding vind ik stom.
" Waarschijnlijk is Apple nu door zijn voorraad refurbished modellen heen, waardoor het bedrijf overstapt op de nieuwe iPod nano's."

Nee zeg dat ze mijn oude dan maar terug geven heb het enkel gedaan omdat het er op stond :(
Mijn 5 (of 6?) jaar oude ipod vervangen door zoiets, de gruwel.

edit: oeps iets te snel gelezen "Het is zeker! Apple vervangt de teruggeroepen eerste generatie iPod nano's voor iPod nano's van de zesde generatie. De eerste klanten hebben hun zesde generatie nano inmiddels binnen gekregen"

Man serieus daar kan ik niet mee lachen, heb al serieus spijt.

ja ik vind dieje nu ook ni het beste wa ik kan terugkrijge in de plaats maar ik had er maar ene van 1gb dus das voor mij wel 7gb extra da ik krijg dus ik ga braafjes aannemen :p
03/01/12 12:59
zwanstnanihe

Koop een touch. Megazalig ding.
03/01/12 13:00
Followmehome

Quote door zwanstnanihe

Heb ik en neen na 5 jaar die ipod vind ik zelf de touch niet geweldig maar ik ben niet voor touch dingen.

03/01/12 13:01
Blanche

Quote door zwanstnanihe

Ik zou enkel een ipodtouch kopen om fruit ninja te kunnen spelen!
(Voor de rest vind ik een touch wat te groot om in uw broekzak te steken of mee te gaan lopen)
03/01/12 13:03
InnerMemories

Quote door Followmehome

Heb ik en neen na 5 jaar die ipod vind ik zelf de touch niet geweldig maar ik ben niet voor touch dingen.

Ik ben ook niet voor die touch dingen dus ik koop da ook ni ;)
03/01/12 13:03
Followmehome

Ik heb het gekocht omdat ik die laatste nano versie er echt stom vond uitzien ... dan vond ik de touch mooier. Maar het fijne aan mijn ipod was gewoon het feit dat het een stevig onverwoestbaar ding was!
Dat gaat niet met de ipod touch vrees ik daar zo ffie met smijten

"U ontvangt een vervangend apparaat ongeveer 6 weken nadat we uw huidige iPod nano (1e generatie) hebben ontvangen."
6/12 hebben ze het ontvangen dus normaal 17 januari ergens. Nog even geduld.
03/01/12 13:06
Followmehome

" Ondanks het feit dat Apple dit goed doet, is het overigens wel een beetje zuur voor diegenen die direct in november hun apparaat omruilden. Zij kregen namelijk nog wel een afgestofte 1e generatie toegestuurd."
Oh laat mij hier bij zijn aub! Ik heb het zo snel mogelijk gedaan op 16 november *duimt*
Ik laat zeker iets weten in dit topic ben benieuwd.
03/01/12 13:10
InnerMemories

Quote door Followmehome
" Ondanks het feit dat Apple dit goed doet, is het overigens wel een beetje zuur voor diegenen die direct in november hun apparaat omruilden. Zij kregen namelijk nog wel een afgestofte 1e generatie toegestuurd."
Oh laat mij hier bij zijn aub! Ik heb het zo snel mogelijk gedaan op 16 november *duimt*
Ik laat zeker iets weten in dit topic ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd!!
03/01/12 13:13
Followmehome

Als ik het internet zo bezie zijn al die mensen blij met die nieuwe generatie :$ Maar nergens lees ik iemand die iets binnen heeft.

03/01/12 13:18
InnerMemories

Quote door Followmehome
Als ik het internet zo bezie zijn al die mensen blij met die nieuwe generatie :$ Maar nergens lees ik iemand die iets binnen heeft.

Ik denk da de mensen ook nimeer reageren vanaf da ze hem hebben aangezien ge da nimeer opzoekt dan :p
03/01/12 13:19
Followmehome

Quote door FreeHug

I lolled. Oh nee mijn oude en technologisch achterhaalde apple prul wordt vervangen door een nieuwe, up-to-date apple prul :'(

Nah sommige dingen moet je gewoon laten, bah apple altijd met zijn generaties en veranderingen. Ik haat verandering.
03/01/12 13:19
iPullTheTrigger

Ik heb de mijne vrij bewust niet ingestuurd, want ik wil niet zo een lelijk ding in de plaats :(

03/01/12 13:20
Followmehome

Quote door InnerMemories

Ik denk da de mensen ook nimeer reageren vanaf da ze hem hebben aangezien ge da nimeer opzoekt dan :p

true true :p
03/01/12 13:21
Followmehome

Quote door iPullTheTrigger
Ik heb de mijne vrij bewust niet ingestuurd, want ik wil niet zo een lelijk ding in de plaats :(

:( boehoe en het ergste is dat er aan mijn ipod niets mankeerde, alleja de batterij was minder ...
Waarom luister ik ook naar mijn ouders, nuja het was oorspronkelijk mijn mama haar ipod :$
03/01/12 13:22
pijlbord

Ik snap het probleem niet goed? Ze ruilen uw oud ding gratis in voor een nieuwe (meer geavanceerde) versie? Waarom wenen jullie allemaal zo?
03/01/12 13:29
josxhetxduffexei

Lap, ik heb de 2e generatie nano. Krijg ik nu een Ipad?
03/01/12 13:32
«    ( 1 / 6 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.038318 seconden.