| |
|
| Sony Nex-3 wil geen foto's meer trekken |
wezijnhiernutoch
|
Hey allemaal!
Ik heb reeds een jaar een Sony Nex-3 en hij heeft altijd heel goed gewerkt. Tot nu: hij wil geen foto's meer trekken.
De laatste foto die ik genomen heb was met de zelfontspanner, 3 foto's achter elkaar. Dat lukte perfect. Daarna heb ik 'm terug ingesteld op 'enkelbeeldopname' (dus zonder zelfontspanner) en hij doet het niet meer. Ik duw dus op de knop, hij maakt zo'n geluidje dat hij focust, maar klikt precies niet door. (en ja, ik duw lang genoeg, ik duw hard genoeg, ...)
Filmen doet hij wel nog!
Ik heb 'm reeds 'teruggesteld', dus de instellingen staan weer zoals toen ik 'm gekocht heb. (Het ligt dus niééét aan de instellingen)
Kan iemand mij helpen? Zo niet, doe ik hem binnen in de winkel...
Alvast bedankt noxaantjes
|
02/01/12 13:55
|
FreeHug
|
Nieuw filmpje erin doen?
|
02/01/12 14:47
|
dandylullaby
|
binnendoen in de winkel is beste, garantie geld ook nog, dus ni met prullen.
anderzijds, uw kaartje formateren met de computer, kan mss wel helpen.
|
02/01/12 14:50
|
Equalya
|
gho da heb k ook al gehad me mijne canon.. die deed da wel me afstandbediening ma der zonder nie. Ma das ineens terug goe gegaan haha
|
02/01/12 14:56
|
dmndcks
|
binnendoen in de winkel is beste, garantie geld ook nog, dus ni met prullen.
anderzijds, uw kaartje formateren met de computer, kan mss wel helpen.
Jema, kaartje formateren? Als ze wel kan filmen? Filmen neemt meer plaats in dan foto's
|
02/01/12 14:57
|
dandylullaby
|
Jema, kaartje formateren? Als ze wel kan filmen? Filmen neemt meer plaats in dan foto's
ahja, ze kon nog filmen, ni over gedacht :'D
|
02/01/12 16:18
|
chigana
|
Ik heb da regelmatig gehad met een Nikon D3000 o.O kon bepaalde periode enkel maar manueel trekken.. opzich niet zo erg maar die had dat altijd maar vaker.. :' ) is mee naar de winkel gaan indd
|
02/01/12 19:49
|
wezijnhiernutoch
|
Aan het kaartje ligt het niet, nee. Hmmm, dat moet toch een gekend probleem zijn..
|
02/01/12 21:58
|
Equalya
|
en ben je al naar de winkel gegaan?
|
19/01/12 19:01
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|