| |
|
| Opmaak veranderen werkt niet. |
deadcandance
|
Wanneer ik naar "Opmaak" ga en vervolgens wat dingen aan m'n layout aanpas (onderaan, dus bijvoorbeeld de titels of aantal posts), kan ik deze veranderingen niet opslaan. Ik klik op "Sla alle opmaakopties op", maar er gebeurt niets. Ik heb dit ook op mijn vorige accounts gehad en heb al met verschillende browsers geprobeerd. Hoe moet ik mijn Noxa nu fancy maken als ik de opmaak ervan niet kan aanpassen?
|
02/01/12 13:50
|
zwanstnanihe
|
2 keer doen, dan moet het normaal wel gaan.
|
02/01/12 13:53
|
Partlyneon
|
Ik klik een triljoen keer.
Ge moet maar 2 keer proberen, geen triljoen. Daar zit uw fout wss.
|
02/01/12 14:00
|
deadcandance
|
Ge moet maar 2 keer proberen, geen triljoen. Daar zit uw fout wss.
Ahhhhhhhhh, wat stom van me!
|
02/01/12 14:05
|
gregorsamsa
|
bij mij werkte die "Sla alle opmaakopties op" knop ook niet en volgens mij kwam dat omdat ik bepaalde informatie als geslacht e.d. niet had ingevuld. ik had toen constant een gigantische kader van "Profiel gegevens" boven m'n profiel en uiteindelijk heb ik dat formulier eens ingevuld en toen werkte alles plots... kan ook toeval zijn natuurlijk
|
02/01/12 16:43
|
nimmegeers
|
Dat is geen toeval. Er moet verplicht wat profiel informatie ingevuld zijn. Daarom dat die kader blijft verschijnen.
Over het effect op de opmaak weet ik niet hoe dat zit.
|
02/01/12 17:09
|
deadcandance
|
Schending van privacy!!!!!!!!! Nee haha, maar, in het begin werkte het wel. Lijkt me sterk dat het daaraan ligt?
|
02/01/12 17:20
|
nimmegeers
|
Ge hebt enkel leeftijd en geboortedatum ingevuld. Dus het zou best kunnen.
|
02/01/12 17:36
|
deadcandance
|
Haha omg, ge hebt gelijk. Ik vind het nog steeds gek want toen ik deze account pas maakte kon ik het wel gewoon aanpassen, en toen was het ook niet ingevuld. Maar bon, 't is dus opgelost!
|
02/01/12 19:02
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|