Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:17
Online: 87
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 1 / 1 )    »
Jello-shots

Jilly

Dag iedereen,

In een afleidingsgedacht tijdens het blokken kwam ik op het idee om Jello shots te maken voor vanavond. Ik heb wat recepten opgezocht en het is helemaal niet zo moeilijk te maken. Het enige nadeel is dat ik in een winkel niet direct gelatinepoeder vind. Dus heeft iemand van jullie al eens Jello-shots gemaakt? Zoja, waar heb jij je poeder gevonden? Of heb je gelatineblaadjes gebruikt? En hoe gaat dit laatste dan in zijn werk?

Alvast bedankt!
31/12/11 12:58
Invidia

Ik ben zonet naar den delhaize geweest bij de bakbenodigdheden en ik heb dat zien staan ^^ gelatinepoeder.
31/12/11 13:13
lean

Idd gelatine - poeder staat gewoon bij de bakdingen in de Delhaize :p
31/12/11 13:17
Mephistopheles

Ma slecht dat dat is. Bah
31/12/11 13:39
Hopeless

Dat lijkt echt goor.
31/12/11 17:34
gelosea

Dat is echt verschrikkelijk vies. Als ge het maakt, raad ik aan dat zeker even te laten drogen. Het was wel effectief, het merendeel heeft die avond moeten kotsen (en ik zou niet durven stellen dat wij van drank weinig gewoon zijn).
31/12/11 20:55
Aemilia

Dan maken jullie dat toch helemaal verkeerd klaar. Ik heb champagne jellies gemaakt voor Kerst en dat was echt fantastisch goed gelukt en heel lekker.

Gelatinepoeder vind je in elke winkel hoor, dat is van Imperial, dacht ik. Maar ge kunt ook gelatineblaadjes gebruiken, maar dan hebt ge er meer nodig. Ik weet wel de verhoudingen niet vanbuiten.
01/01/12 17:17
trappedinthesystem

@aemilia: verspilling van champagne as get mij vraagt. :)

lijkt mij nu toch ook ni echt zo'n fantastisch idee. maak dan tiramisu ofzo. :p
01/01/12 20:46
Aemilia

Want dat is nog niemand beu gegeten. :p
01/01/12 22:32
Torturedvision

Quote door Aemilia
Want dat is nog niemand beu gegeten. :p

Ik niet ze!

Maar ik vind die Jello-shots ook wel iets hebben, heb het wel nog nooit gegeten. :D
02/01/12 19:59
Famine

Idd lekker if made right. Alé, op zen minst eetbaar.
02/01/12 23:34
anymouse

hebben da ooit gedaan met blue bolls :)
straffe snoepjes als je het mij vraagt!

03/01/12 13:13
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.024196 seconden.