Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:14
Online: 100
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 1 / 1 )    »
lekker eten in mechelen (na bezoek plankendael)

anymouse

dag iedereen,

ik wil graag namelijk eens het volgende weten...
Binnenkort ga ik met mijn vriendin eens naar plankendael voor haar verjaardag (ma da weet ze nu nog niet), ze moet nog verjaren!
En graag wil ik haar (voor haar verjaardag) trakteren op een lekker etentje nadat we nr de zoo zijn geweest (want dat wil ze al lang) en ze al heeft kunnen genieten met een heerlijke dag samen zijn met mij! :)

Nu wil ik eens weten of jullie mij kunnen zeggen waar we eventueel heel lekker kunnen gaan eten?
Het moet niet persé een bepaald soort keuken zijn (liefst geen pitta, kebab, frituur etc...) of binnen een bepaalde prijsklasse, maar het moet gewoon overheerlijk eten zijn!
En aangezien ik nog nooit ik Mechelen ben geweest, heb ik er ook geen weet van!

dus iedereen die een gangbaar idee heeft, shoot!

met veel dank,

grtn!
30/12/11 21:30
Eliseeeeee

I recommend la loggia op de korenmarkt (italiaans), new shangai (chinees) aan het centraal station en voor 'vlaamse' kost moet ge naar de grote markt gaan, prijzig maar wel kwalitatief
30/12/11 21:47
Cherubi

Eetcafé Madeleine op de vismarkt vind ik best wel goed. Ook over Sputnik op de Bruul heb ik al veel goeds gehoord, maar daar ben ik zelf nog niet geweest. Supo heeft er ook een artikel over.
30/12/11 22:02
trappedinthesystem

de nostradam! das in een zijstraat van den bruul.

ni te duur, en mja wel wa keuze in slaatjes, pasta, wok.. vanalles wa.. ik vind het daar toch altij superlekker.

ik zou u wel aanraden om te reserveren als ge in mechelen wilt gaan eten, want tis ons al meerdere keren voorgevallen da we half mechelen hebben moeten rondlopen om iets te vinden waar nog plaats is en da een beetje de moeite is.
30/12/11 22:25
LyNNekeeuuh

Yam mie yam op de Veemarkt
30/12/11 22:51
josxhetxduffexei

Ronda op de vismarkt, heerlijke slaatjes of van die typische marokkaanse gerechten a la tajine, couscous, en HEERLIJK ijs als dessert!
Wel reserveren idd want echt veel plaats is daar niet, maar da's toch al een aantal keer een voltreffer geweest als ik daar met mijn vriendin ging eten :p
30/12/11 23:06
Followmehome

Quote door josxhetxduffexei
Ronda op de vismarkt, heerlijke slaatjes of van die typische marokkaanse gerechten a la tajine, couscous, en HEERLIJK ijs als dessert!
Wel reserveren idd want echt veel plaats is daar niet, maar da's toch al een aantal keer een voltreffer geweest als ik daar met mijn vriendin ging eten :p

overheerlijke chocolade taart dus kan best geloven dat het eten daar verder ook jummie is ! Verder moet ik eigenlijk zeggendat ik in mechelen nooit echt nog ben gaan 'eten' enkel pannekoekjes, broodjes en pizza's en ik werk meer dan 2 dagen in de week in mechelen :' )
30/12/11 23:26
brennekeh

stufed op de markt, echt supr lekker eten en nog gezellig :)

30/12/11 23:47
ikbenlara

de ronda moet ons pa nog een rekening betalen. ik denk dat het nog steeds boycot is. ni gaan eten dus. :D

31/12/11 03:04
ikbenlara

ik raad die la loggia aan, of atlas op de vismarkt.
31/12/11 03:04
EGLANTINE

De pizza van de Kingslize! Maar het is er niet zo gezellig zitten want ze werken vooral met leveringen. Dan zou ik inderdaad voor La Loggia gaan.
31/12/11 08:20
princesnx3

Fanterlok op de Vismarkt!!
Super gezellig en super lekker!
31/12/11 09:54
Plantaardig

de mac do in kampe,hout hehehehehehe
31/12/11 11:47
Invidia

De cirque of den Akker, allebei vismarkt! ^^
31/12/11 16:01
AllThatGlitters

al parma aanhetstation pizzaria met de beste pizzas ooit en niet duur!

01/01/12 18:58
KissTheGun

Op de vismarkt hebt ge verschillende restaurantjes en ik vind die bijna allemaal heel lekker! Ze zijn ook bijna allemaal hier opgenoemd, dus ga daar maar naartoe!
02/01/12 12:02
anymouse

ok bedankt... zal in een later tijdsstadium verder bepalen wat ik er mee doe en jullie bedanken! :)
03/01/12 13:14
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.040104 seconden.