Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:14
Online: 100
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Weergavetaal wijzigen

Jolly

Ik probeer al een tijdje mijn weergavetaal op mijn Windows 7 te veranderen. Als ik google hoe doet moet krijg ik in elk antwoord dat ik bij Windows Update bij "optionele updates" moet gaan en daar het gewenste taalpakket moet downloaden. Dit antwoord krijg je ook in verschillende youtubefilmpjes. Nu mijn probleem is ; ik heb maar twee optionele updates en daar staan vast en zeker geen taalpaketten tussen, terwijl er in bijvoorbeeld het filmpje dat ik vond 38 optionele updates waren.
Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
30/12/11 16:56
TrunkStuf

google leren gebruiken dan aub

uw taalpaketten
30/12/11 17:04
nimmegeers

Ik gok dat windows updates die niet automatisch in de lijst zet. En dan moet je dat via de link van TrunkStuf doen.
30/12/11 17:08
Jolly

Ik moet naar het Italiaans veranderen en daar staat 'informatie' achter ipv 'downloaden' en als ik op informatie klik komt er weer hetzelfde op van die Windows Update.. Had ik gisteren al gevonden :)
30/12/11 17:08
TrunkStuf

is het W7 Ultimate ?
30/12/11 17:11
Jolly

Uhmmmm.. Hoe kunt ge dat zien dan?
30/12/11 17:14
Jolly

Windows-versie : Windows 7 Starter

Bedoel je dat? (':
30/12/11 17:15
TrunkStuf

ja , dan heb je pech, gaat alleen met Ultimate en Enterprise.

30/12/11 17:17
Jolly

En kun je op een of andere manier van Starter naar Ultimate of Enterprise gaan?
30/12/11 17:18
nimmegeers

't Is een netbook die je gebruikt zeker? Staat toch vaak die W7 Starter op dacht ik.
30/12/11 17:18
Jolly

Jep, een netbook..
30/12/11 17:20
leftfordead

Quote door Jolly
En kun je op een of andere manier van Starter naar Ultimate of Enterprise gaan?

Legaal alleen door 200-300 euro aan microsoft te schenken :p
30/12/11 17:20
Jolly

En illegaal?..
30/12/11 17:22
nimmegeers

Je kan blijkbaar ook gewoon de Italiaanse versie installeren en uw serial key gebruiken. (heb ik ergens gelezen)
Dan moet je wel aan een Italiaanse versie geraken, maar ik gok dat je die wel ergens kan downloaden. Illegaal of legaal, maakt niet uit. Het werkt met uw key dus ge moet geen 'ingewikkelde' cracks gebruiken want het is legaal.

En de input language kunt ge ook veranderen, kwam ik hier tegen. Geen idee of je er iets mee bent.

edit: ik weet trouwens niet of die zwaardere versies van windows wel een erg goed idee zijn voor uw netbook. Alles zal waarschijnlijk trager gaan.

edit2: de serial key is het nummer van uw gekochte versie. Dat is eigenlijk het gene waarvoor je betaald hebt. Die wordt gevraagd tijdens de installatie en dan moet je die daar dus ingeven. Vaak staat die op een stickertje ergens.
Wanneer je dus die Italiaanse versie installeert moet je dat nummertje dus ingeven.

edit3: Ik wil hier geen links naar illegale downloads zien. :p
30/12/11 17:28
Mephistopheles

Maar euhm, wat ge ook kunt doen is Windows XP der op zetten. U netbookje gaat kei gelukkig zijn dat het geen OS van 3.5gig moet draaien
30/12/11 17:37
nimmegeers

Dat is ook een optie natuurlijk.
30/12/11 17:38
Mephistopheles

En als je wilt weten waar je win xp haalt, pm mij dan maar
30/12/11 17:43
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.028037 seconden.