Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:13
Online: 97
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 1 / 1 )    »
Stumblethru probleem

Morthagg

Ugh, gefrustreerd. Het is simpel: vroeger kon je met StumbleUpon door één bepaalde site stumblen. In mijn geval was dat meestal youtube, omdat ik graag random bewegende beeldjes zie zonder na te denken. Nu ben ik zo lomp geweest van in te gaan op die lelijke banner van Stumble die zegt dat ik beter de 'nieuwe en verbeterde StumbleUpon' kan uitproberen, voornamelijk om dat ding uit de weg te krijgen.
En nu vind ik dus absoluut niet hoe ik nog door youtube kan stumblen. Maar dan echt niet. En de pagina waar je vroeger die sites kon vinden om door te struikelen geeft nu twee lieftallige katten die er niet in slagen een kaart te lezen, in plaats van een link naar de nieuwere versie, of zelfs maar uitleg wat ermee gebeurd is. Thanks StumbleUpon.
Dus, simpele vraag.
Waar raak ik daaraan? Of hoe, als het op een andere manier moet dan daarvoor? Het lijkt me een bizar slechte zet om die functie te verwijderen, in ieder geval.

(Ik weet ook dat je via Stumble videos ook door bewegende prut kan stumblen, maar ik wil specifiek de site van youtube, en gewoon door een site als the onion kunnen stumblen is ook wel plezant)

Thanks.
29/12/11 12:54
Jolene1

Ge kunt toch ingeven bij 'interesses' dat ge alleen door één bepaalde interesse Stumbled.
Ge kunt daar dan toch 'Youtube' intypen, bij 'explore an interest'. Of werkt dat niet?
29/12/11 13:29
Morthagg

Nope, ça ne marche pas. Dan krijg ik sites die op een of andere manier iets met youtube te maken hebben, maar niet die site zelf.
29/12/11 13:57
Morthagg

... Gebruikt hier nu niemand StumbleUpon?
29/12/11 19:32
DeTijd

Ik wist niet wat het was voor gij dit topic startte. :D
29/12/11 20:36
Paradiseofrave

Nog nooit van gehoord lol
29/12/11 21:06
Morthagg

Maar serieus? :D Als je het internet wilt ontdekken en tijd teveel hebt, installeer dat eens. Als je firefox gebruikt, natuurlijk.

En verder.. Nog steeds niemand? Maar allee :(
29/12/11 22:03
hugsanir

Ik kende het wel, en uit nostalgie ben ik weer even gaan kijken,
maar wat betreft je vraag: als ik op die homepagina terechtkom nadat ik me ingelogd heb, krijg ik een overzicht te zien van alles wat me zou kunnen interesseren, met als 3e 'Videos', die random filmpjes toont op Youtube als ik daarop klik.

Is dat wat je bedoelt, of ben ik compleet fout?
29/12/11 22:13
hugsanir

Oke lap, over het einde van je bericht gelezen :' ) Sorry!
29/12/11 22:23
Morthagg

Verdraaid. Nu dacht ik dat iemand het gevonden had.
30/12/11 00:09
DANCEDANCE

Aangezien ge wel kunt stumblen door Break.com, vrees ik da Youtube gewoon niemeer gaat.

Door Break stumblet ge zo: ge gaat naar uw eigen homepagina, daar kiest ge discover, en dan kiest ge channels. Daar staat Break tussen, maar Youtube niet..
30/12/11 08:32
Morthagg

Ik vrees ook dat dat bij die channels niet is om erdoor te stumblen, maar om die te 'followen', iets compleet anders.
En nu ben ik echt heel boos om StumbleUpon. Waarom zou je in 's hemelsnaam die functie verwijderen, serieus. En ook absoluut geen uitleg geven over hun nieuwe stumble of wat ze verwijderd hebben :' ) aarsen.
30/12/11 10:58
Morthagg

Anyway, ik heb een link gevonden om naar de vorige stumbleversie te gaan, hier .
Dus iedereen die nog in de war is over die nieuwe of al-dan-niet-verwijderde functies kan daar gewoon op klikken. Al gebruikt niet veel volk hier het precies.
30/12/11 11:03
zwanstnanihe

De nieuwe stumble is kaka. :(
30/12/11 12:14
ikbenlara

uw pagina werkt toch gewoon? volgens mij ben ik door youtube aant tumblen.

30/12/11 18:02
Morthagg

Quote door ikbenlara
uw pagina werkt toch gewoon? volgens mij ben ik door youtube aant tumblen.

Dat is het teken dat jij de oude stumbleUpon nog gebruikt. Niet switchen naar de nieuwe zou ik zo zeggen, ik heb de oude ook teruggepakt.
30/12/11 18:22
ikbenlara

uh ik weet niet. hoe kan je switchen? ik heb net (als in uurtje) de chrome dinges geinstalleerd, maar ik gebruik gewoon die web-bar.
30/12/11 19:00
Morthagg

Als ge naar uw favorites gaat (bij mij is dat een sterretje in mijn toolbar) staat er bij mij vanboven op die pagina een gele banner met "Check out the new StumbleUpon. It's simpler, more visual and gives you even more ways to explore the Web". Als ge daarop klikt krijgt ge de nieuwe.
30/12/11 19:16
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.081968 seconden.