Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:11
Online: 101
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Ipod touch veilig verwijderen

zwanstnanihe

Yu

Hoe kan je een Ipod touch veilig verwijderen? Of is dat niet meer nodig? Er verschijnt namelijk geen icoontje meer rechtsbeneden, je weet wel.

Ik heb de recentste, de 4g (moest dat relevant zijn)

Google search stelde wat teleur, veel tegenstrijdige antwoorden.

Alvast dank!
29/12/11 11:41
LastKiss

En da knoppeke in Itunes?
29/12/11 11:51
Blodwym

Quote door LastKiss
En da knoppeke in Itunes?

dit
29/12/11 12:25
Followmehome

ik doe dat nooit :$
29/12/11 12:28
nimmegeers

This.
29/12/11 12:47
xRauwrr

ja idd, knopje in iTunes langs de naam van uw iPod
(en da gaat nog wel snel :p )
29/12/11 12:54
zwanstnanihe

Quote door nimmegeers
This.

Lol. Maar dan wel JulieAndrews zijn comment verwijderen, en terwijl zelf de troll uithangen. :p Ge zou beter serieus antwoorden, ge weet wel, het goede voorbeeld tonen.
29/12/11 13:43
nimmegeers

Er is toch niemand die dat nog doet?

Ik kwam die afbeelding trouwens tegen van een echte macfreak. Heeft dus daar niets mee te maken ofzo.
29/12/11 15:21
zwanstnanihe

call me old fashioned, maar ik doe dat nog bij alles.
29/12/11 15:26
nimmegeers

But... why? :D
Ik heb letterlijk nog nooit iemand horen vloeken omdat die dat zo niet gedaan heeft.
29/12/11 15:32
Blanche

Ik verwijder ook alles 'veilig' :)
Ik haat het als mijn zus zomaar de USB-stick uit mijn laptop trekt (want dan krijg ik ook altijd zo een waarschuwend kadertje dat ik dat niet veilig heb verwijderd en dat mijn USB stick mss beschadigd kan worden :p )
NB: en als ik mijn harde schijf er per ongeluk te snel uittrek omdat ik een USB poort nodig heb, durf ik mezelf wel eens te face palmen.

Anyway ja, bij u itunes komt dat toch normaal? (ale geen idee eigenlijk want ik heb nog een nano)

29/12/11 15:33
zwanstnanihe

Quote door nimmegeers
But... why? :D
Ik heb letterlijk nog nooit iemand horen vloeken omdat die dat zo niet gedaan heeft.

Meh, weet ik veel. Wrm is die optie er? Versiering? Het zal wel zijn nut hebben?

Sinds mijn kingston usb het onderspit moest delven, omdat ik het één keer niet veilig verwijderd had, doet ik dat nu altijd. Met alles.
29/12/11 15:39
nimmegeers

Vroeger had dat nog een nut, maar tegenwoordig is dat echt... overbodig. Enkel wanneer je bv. vergeet dat je nog iets aan 't kopiëren/knippen/plakken bent geeft dat ding dan een waarschuwing dat het niet verwijderd kan worden.

Maar goed, ik zeg niet dat het niet mag hé. :D Zoveel te beter dat ge liever op safe speelt. (y)
29/12/11 15:42
idolsandanchors

Ik doe da in Itunes. Bij 'Regelaars' en dan '... uitwerpen'.
Of wat xRauwrr zegt :p .
29/12/11 21:53
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.022548 seconden.