Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 19:00
Online: 96
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 5 / 5 )    »
Koffie

Nakkeskud

Quote door untiteld

Ik dacht fiin een kenner/liefhebber tot dat ik een kopje Senseo las :( .
dat is echt even erger als Starbucks koffie noemen !
+ uw koffie "te straf" (ieder zijn eigen smaak natuurlijk) is ook verkrachting van uw koffie .

Ik voel mezelf dan ook wel een beetje een verkrachter als ik Senseo-koffie drink, then again, mijn luiheid wint het vaak van luxe en smaak. Alleen als ik echt de tijd heb om te genieten van koffie, stop ik daar ook mijn tijd in ;)
28/12/11 02:04
Unintended

Hmmmmmm koffie.
Het liefst met wat melk en suiker.

Voor de koffieliefhebbers in Leuven: check zeker eens Koffie Onan in de Parijsstraat.

Heel veel soorten koffie, thee & chocolademelk.
28/12/11 09:35
threatsignal

De 'speciallekes' van starbucks tijdens de eindejaarsperiode vind ik nog wel lekker, voor de rest van het jaar vermijd ik deze koffie instelling.
voor naar het werk te gaan café mocha van einstein coffee
thuis straffe senseo koffie en op het werk cappucino zonder suiker.
28/12/11 17:42
nimmegeers

Dit topic gaat over koffie en NIET over whisky.
29/12/11 00:33
Stormtrooper

zwarte koffie
of senseokes (mm schuim :p )
of gewoon thee

bah melk
bah suiker
bah chocomelk

mm zin in koffie nu
29/12/11 01:37
Bulgur

fasco's
29/12/11 09:56
Ellun

Amai, op 10 minuten tijd heb ik hier heel wat bijgeleerd over koffie :p
Ik vind koffie echt vuil. De geur, de smaak, bah!
29/12/11 11:28
yanick

drink dagelijks men koffie, smorgens om wakker te worden. Overdag drink ik het ook vaak maar dan vaker omdat ik het gewoon graag drink. anderhalf suiker + melk of gewoon zwart

voor mensen uit limburg, in Hasselt moet je eens naar Boon gaan.
29/12/11 12:17
vjeekebe

Onlangs heb ik een Cafe Bombon gemaakt. Koffie afkomstig uit Zuid-Spanje.
Ik kan je verzekeren dat het een serieuse energieboost is meer dan een redbull.

Bekijk foto hier:
Cafe Bombon koffie

Als je een zoetebek bent moet je hem zeker is maken.

Zopas ook een Bialetti Mokona gekocht voor zelf mijn espresso te kunnen zetten. Binnenkort ga ik me ook nog een bonenmaler aanschaffen om met de maling van de bonen te kunnen experimenteren.
30/12/11 16:24
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.045159 seconden.