Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:50
Online: 101
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 3 / 3 )    »
Typische Belgische desserts

marijne

Quote door pijlbord

Past wel bij heel die music for life bullshit waar ik constant mee rond de oren geslagen word:' )

Dit is wel een topic over eten he, niet over (bull)shit!! :D
21/12/11 19:25
Malicia

frietjes.

Neen, iets met speculaas ofzo, anders?
Als eerste antwoord zou'k ook petit beurre taart zeggen.
21/12/11 19:35
soep

Quote door Fernando
Ha, ja, weet ik veel. Ook in die van alpro soya ofwat? Want die bedoelde ik.

Neen, Alpro is inderdaad één van de enige op de markt zonder melkbestanddelen :)
21/12/11 19:41
Morthagg

Whoa, appeltaart van bladerdeeg met kaneel en een bodem van speculaas. Da's goei taart.
21/12/11 19:49
MetalGirl

Quote door soep

Neen, Alpro is inderdaad één van de enige op de markt zonder melkbestanddelen :)

daar zit ook nog een bestandeel van koeienmelk in hoor. Iets een eiwit,denk ik ben niet helemaal zeker. Maar dat kan normaal geen kwaad. In die van provamel zit dat niet in. Vreemd genoeg komt dat wel uit dezelfde fabriek
21/12/11 20:04
Torturedvision

Quote door Morthagg
Whoa, appeltaart van bladerdeeg met kaneel en een bodem van speculaas. Da's goei taart.

sounds awesome.
21/12/11 20:36
KingBuzzo

Kan je geen biersabayon maken?
22/12/11 10:20
sylfetje

Zoek gewoon op vegan desserts. Sowieso dat er iets lekker en zonder melk dan tussen zit, EN typisch belgisch :)
22/12/11 12:34
soep

Quote door MetalGirl

daar zit ook nog een bestandeel van koeienmelk in hoor. Iets een eiwit,denk ik ben niet helemaal zeker. Maar dat kan normaal geen kwaad. In die van provamel zit dat niet in. Vreemd genoeg komt dat wel uit dezelfde fabriek

ik heb net de samenstelling van Alpro nog eens extra gecheckt, en normaal zit er echt niks van koemelkbestanddelen in hoor :)
22/12/11 19:49
accorddriver

als ge geen chocomousse kunt maken, kunde beter geen enkel dessert maken ....

je kan chocomousse maken zonder room, maar die gaat bijlange zo lekker niet zijn als met room.
Mits de meeste desserten met room of boter gemaakt worden, raad ik aan een coup vers fruit te geven

23/12/11 01:32
pompiejdoe

advocaattaart
23/12/11 01:38
Lienekuhh

Er bestaat soya melk/room/boter/... Wel opletten als je chocolade gebruikt! In de fondant van cote d'or zitten nog steeds melkeiwitten volgens de verpakking. Ik heb die van Jacques gebruikt toen ik enkele weken geleden chocolade mousse maakte voor iemand met lactose intolerantie.
Chocolade mousse is trouwens echt niet zo moeilijk hoor! Vooral zorgen dat je eiwitten en room voldoende opgeklopt zijn en daarna alles met een spatel (!) mengen, niet zomaar erdoor mixen. Dan kan er normaal niet meteen iets fout gaan. :)
23/12/11 09:30
analekanale

Al is het wat laat, een tip voor volgende keer: ik zou is navragen of ze allergisch is voor alle soorten melk? De vriendin van mijn broer is lactose-intolerant en mag dus ook geen melk. Koemelk, that is. Mozarella van buffelmelk bv. mag ze wel eten en geitenkaas ook.
26/12/11 14:47
dupje

Tarte tatin
25/01/12 16:31
musicofthemoon

Quote door dupje
Tarte tatin

was ik ook aan het denken! hmmmm
29/01/12 12:47
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.039387 seconden.