Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:50
Online: 101
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 14 )    »
Stakingen van de NMBS

neighborhoods

Super irritant, dat vind ik ervan.
Volgens deze link duren de stakingen mogelijk tot Kerstmis.

Donderdag staakt De Lijn én de NMBS (en De Post ook). Ondervinden jullie veel hinder van deze stakingen? Komen jullie in de problemen voor naar school/werk te gaan? Welke voorzorgsmaatregelen hebben jullie genomen?

21/12/11 10:20
charity

Vanavond bij mijn vriendin in Leuven blijven slapen zodat ik morgen geen openbaar vervoer nodig heb. En vrijdag recup nemen (wat ik sowieso ging doen, staking of niet).
Problem solved.
21/12/11 10:24
rivulet

irritant, zeker. ik verlies een dag loon.
maar ze hebben evenzeer het recht en reden te staken als eenieder.
21/12/11 10:28
Nakkeskud

Ja dus euh, is er iemand die donderdag van Leuven naar Gent rijdt toevallig?
(misschien kunnen we er een carpooltopic van maken, handig!)
21/12/11 10:33
zwanstnanihe

^
geniaal.

Iemand die morgen naar brussel centraal moet?
21/12/11 10:36
MEW

Dat is de 2de keer dit jaar dat ze gaan staken op een dag dat ik belangrijke opdrachten op school moet gaan afgeven.
Ik word er hysterische van want ik moet op en af pendelen daarvoor naar hasselt met de bus.
21/12/11 10:37
ViciousMistress

Persoonlijk heb ik er geen last van.

1 minpunt: mijn lief geraakt vandaag niet tot bij mij.
21/12/11 10:38
MaartenWuyts

Mongolen.. ik heb morgen examen. Ze zouden beter gaan werken ipv te zitten wanken. 90% van die eikels weten niet eens waarvoor ze staken, en dan nog.
21/12/11 10:39
AdrianHealey

Dat weten ze wel.

Ze haten de jongeren en willen hen zoveel mogelijk last en overheidsschuld bezorgen. Zoiets.
21/12/11 10:42
rivulet

"en dan nog..." ?
als jij het weet waarom ze staken, vind ik da je wel een motivatie voor die uitspraak verschuldigd bent, ipv de macho slogan of catchy one-liners in't rond te gooien :)
mensen staken, of er nu anderen van hen afhankelijk zijn of niet mag daar niks aan veranderen. uw examen is niemand anders zijn probleem.
21/12/11 10:43
cloudxofxhearts

Het gaat echt niks uithalen, het gaat alleen maar geld kosten & dan kunnen ze volgend jaar zeggen: "2011 was een recordjaar qua klachten".

21/12/11 10:46
eenboswandelingetje

Valt serieus tegen, ja. Ik heb op donderdag enkel les van 19 tot 21u. Dat is sowieso al een ronduit geweldig uur om les te krijgen (concentratie zero) en nu dit nog, pff!

Gelukkig ben ik bevriend met iemand die nog verder moet pendelen dan mij en mag ik daarmee mee rijden! :] Allez, om terug te komen toch, om naar Leuven te geraken ga ik proberen een bus te nemen die niet van De Lijn afhangt. Die rijden meestal wel wanneer er gestaakt wordt, dus hopelijk nu ook! :p
21/12/11 10:46
MaartenWuyts

Quote door AdrianHealey
Dat weten ze wel.

Ze haten de jongeren en willen hen zoveel mogelijk last en overheidsschuld bezorgen. Zoiets.

<3
21/12/11 10:47
Crashes

Kan niet naar de les aangezien De Lijn ook staakt, mja dan maar lessen missen I guess
Heb momenteel nog geen alternatief vervoer gevonden
21/12/11 10:47
ViciousMistress

Wanneer heeft staken ooit al iets uitgehaald.. Anyhow. Nutteloos. Wel handig voor mensen die te lui zijn om te gaan werken en een reden hebben om niet te moeten gaan 'ik geraak er niet'. Achja daar moesten wij op ons werk is mee afkomen :' ).
21/12/11 10:48
Nakkeskud

Quote door rivulet
"en dan nog..."
als jij het weet waarom ze staken, vind ik da je wel een motivatie voor die uitspraak verschuldigd bent, ipv de macho slogan of catchy one-liners in't rond te gooien :)
mensen staken, of er nu anderen van hen afhankelijk zijn of niet mag daar niks aan veranderen.

Als je staakt om een fatsoenlijke reden: be my guest. Maar om zó vaak te staken voor zo'n gatachterlijke dingen, daar word ik echt kwaad van. Altijd maar weer hetzelfde over het feit dat ze boos zijn op besparingen én (wat ik nog erger vind) het zeuren over de pensioengerechtigde leeftijd. Jongens serieus, dat kost handenvol geld en heel veel frustraties bij 90% van de Belgen.
Maar goed bezig hoor, staken is een recht, proficiat.
21/12/11 10:49
rivulet

wat voor gatachterlijke dingen? akkoord, het is 2x op een korte tijd en mogelijk binnenkort een 3de, maar als onderhandelingen vastlopen, wat moet je op den duur nog doen? gebukt gaan onder schadelijke sancties en ze maar incasseren zonder te verpinken?
ik ben anders ook niet akkoord waarop er wordt bespaard, als ik de alternatieven ken. en ik vind niet dat ze hun recht te staken misbruiken. jij wel, goed.
21/12/11 10:52
zwanstnanihe

Thohja. Volledig onterecht is het ook niet, imo.

Quickie is een fucking debiel die God weet hoe aan een ministerpost geraakt is. 't Is niet omdat we eindelijk een regering hebben dat we alles moeten slikken als een cum hungry whore.
21/12/11 10:54
MaartenWuyts

Quote door rivulet
"en dan nog..." ?
mensen staken, of er nu anderen van hen afhankelijk zijn of niet, mag daar niks aan veranderen. uw examen is niemand anders zijn probleem.

GTFO
Daav

Quote door Nakkeskud

Als je staakt om een fatsoenlijke reden: be my guest. Maar om zó vaak te staken voor zo'n gatachterlijke dingen, daar word ik echt kwaad van. Altijd maar weer hetzelfde over het feit dat ze boos zijn op besparingen én (wat ik nog erger vind) het zeuren over de pensioengerechtigde leeftijd. Jongens series, dat kost handenvol geld en heel veel frustraties bij 90% van de Belgen.
Maar goed bezig hoor, staken is een recht, proficiat.

Dit. Staken, ok; maar er is een verschil tussen u gepakt voelen en gewoon staken, want fuck da, het zijn ook voor ons feestdagen. Er zijn veel effectievere manieren om te staken, zoals het "niet-betalen" plan, dat ze een paar jaar terug deden: Openbaar vervoer rijdt nog steeds, maar reizigers moesten niet betalen en werden niet gecontroleerd. Zo stuur je ook een pijnlijke boodschap, maar hou je wel het volk tevreden. Over De Post kan ik niks zeggen, want die haten werk in gewone toestand al. Fuckers.
«    ( 1 / 14 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.043233 seconden.