Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:49
Online: 95
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 14 / 14 )    »
Stakingen van de NMBS

soep

Volgens De Standaard alles terug 'normaal' vanaf 22h...

NMBS-personeel gaat vandaag om 22 uur opnieuw aan de slag
22/12/11 19:55
Bulgur

vandaag zou ik precies toch nie te veel meer hopen op nen trein
22/12/11 20:01
pijlbord

Ze gaan dan allemaal terug aan het werk, maar tegen dat elke trein is waar hij moet zijn en blablablabla. 't zal morgen ook nog wel lastig zijn voor sommige mensen denk ik.
23/12/11 00:00
Aspen

Wacht .. zoveel van die slimme(re) mannen hier,
en geen 1 die al opgemerkt heeft dat de NMBS helemaal geen reden had tot staken?

Nieuw begroting-akkoord, pensioen-aanpassingen en blablabla ..
Maar die telt dus NIET voor de NMBS, het leger, de politie& co,
die blijven immers hun huidig statuut behouden waarmee ze op 55 al op pensioen kunnen mét netto-loon van 2000-en-nog-wat??

Seriously, het kan toch niet dat ik de enigste was die daar al achter was gekomen? :o

artikel...
Lees verder op http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1101299 /twee-op-drie-vlamingen-steunen-staking-niet.a spx
(vond er nog andere linken van, maar pff zoek het zelf ook es wat op he)
23/12/11 03:03
AdrianHealey

Daar bestond twijfel over; daarmee.

Zie ook: egoïsme en/of dom en/of lui.

;)
23/12/11 03:47
DukeNukem

Of gewoon verlof.
23/12/11 03:55
Aspen

Haha, ja, had ik ook gelezen. Vond ik wel een goeie grap.
23/12/11 07:36
Justpurrrfect

Die reacties op dat artikel van FMM zijn wel grappig.
23/12/11 10:49
Nakkeskud

Ge kunt in elk geval dat vals trein biljet, wat ze op reizigersprotest voorstellen, gebruiken. Ik ken al mensen die het gebruikten en het werd goed gekeurd.
23/12/11 12:58
Justpurrrfect

Quote door Aspen
Nieuw begroting-akkoord, pensioen-aanpassingen en blablabla ..
Maar die telt dus NIET voor de NMBS, het leger, de politie& co,
die blijven immers hun huidig statuut behouden waarmee ze op 55 al op pensioen kunnen mét netto-loon van 2000-en-nog-wat??

Mijn vader (die bij de nmbs werkt) zegt net dat hun pensioen wel aangepast zal worden en dat ze ook hun statuut dreigen te verliezen.
23/12/11 13:13
Aspen

Quote door Justpurrrfect

Mijn vader (die bij de nmbs werkt) zegt net dat hun pensioen wel aangepast zal worden en dat ze ook hun statuut dreigen te verliezen.

Dan is dat iets dat vandaag pas werd beslist?? :o (dunno, tot nu toe het nieuws van vandaag nog niet kunnen volgen)
Want tot gisteren was dat dus echt ni?
23/12/11 14:48
Justpurrrfect

Geen flauw idee, maar ik betwijfel het. Voor de duidelijkheid: mijn vader staakt niet, maar toen ik hem over uw post vertelde, antwoordde hij dus dat de pensioenen en het statuut wel aangepast zullen worden.
23/12/11 16:06
analekanale

Beetje late reactie, maar bon!
Ik heb er geen hinder van ondervonden. Ik kon de auto van thuis nemen dus ik ben zonder problemen op school geraakt.
En blijkbaar is bij ons wel de post gewoon gebracht.
(En ik heb dus toch een paar bussen zien rijden...)
24/12/11 15:33
Raptorrauw

31/01 staken zullen zé :p
06/01/12 02:11
«    ( 14 / 14 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.051959 seconden.