Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:48
Online: 98
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

School «    ( 1 / 1 )    »
Thema eindwerk fotografie

enileve

Voor mijn eindwerk van dit deel van de cursus moet ik zelf een thema kiezen...
En ik vind het eigenlijk wel moeilijk,
niet te banaal, 't moet ook héél specifiek zijn en haalbaar op 3 weken terwijl ik voltijds aan het werk ben...
Dus creatieve zielen... suggesties aub!
ik heb momenteel maar 1 thema in gedachten, en wil toch graag eerst wel wat andere ideeën overwegen.
19/12/11 20:46
Ki

contrast tussen simplistische beelden en hoeveelheden
19/12/11 20:56
dmndcks

spreekwoorden?
19/12/11 21:10
pijlbord

Ik zou iets doen rond de natuurlijke habitat van de amateurfotografen. Probeer ze in hun wilde ongeremde doen te fotograferen.
Een foto van een fotograaf die een foto neemt van een roestig paaltje.

Als dat geen kunst is weet ik het ook niet meer.
19/12/11 21:12
enileve

Pijlbord; ik moet wel 10 verschillende foto's kunnen afgeven :p

daarom dat het moeilijk is om iets te nemen dat niet 10x dezelfde foto gaat opleveren...

Maar spreekwoorden vind ik al een leuke die mss wel vrij "gemakkelijk" voor elkaar te krijgen is.
19/12/11 21:20
RomahRandomness

sprookjes een andere interpretatie geven
19/12/11 21:26
dandylullaby

sorry maar mijn inspiratie is voor mijzelf, het is al moeilijk genoeg op momenten... :s
19/12/11 21:43
RevolutionForSale

Altijd grappig als 'creatieve geesten' geen thema voor een eindwerk kunnen bedenken.
19/12/11 21:58
rinka

ik zou gewoon dingen nemen die mij intereseren , en das persoonlijk dusja...
en ga daar dan dieper op in ipv gewoon dat oppervlakkig te nemen.
19/12/11 22:11
Blanche

Altijd grappig als 'creatieve geesten' geen thema voor een eindwerk kunnen bedenken.

^2
19/12/11 22:38
Houseofcards

gewoon wat gaan wandelen, dan komen die ideeën wel ;)
20/12/11 01:09
enileve

Als het uw eerste jaar is en ge hebt al 5 thema's achter de rug + nog een druk leven naast die cursus, is da zo evident niet.
altijd leuk als mensen over anderen gaan oordelen zonder er verder iets vanaf te weten.

+ de bijdrage van anderen kan altijd leuke dingen opleveren.
20/12/11 07:47
enileve

kheb uiteindelijk de 7 hoofdzonden genomen (=
mijn eerste idee, en de leraar vond het een heel goe idee, dus ^^
22/12/11 20:45
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.052488 seconden.