Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:46
Online: 107
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 2 )    »
Laatste VS troepen verlaten Iraq - "einde" Iraq oorlog

Daav

The United States will still maintain a presence in Iraq: hundreds of nonmilitary personnel, including 1,700 diplomats, law enforcement officers, and economic, agricultural and other experts, according to the State Department. In addition, 5,000 security contractors will protect Americans and another 4,500 contractors will serve in other roles.

The quiet U.S. exit, shrouded in secrecy until it occurred, closes a war that was contentious from the start and cost the nation more than $800 billion.

President Barack Obama, who had made a campaign promise to bring home American troops, reflected on a greater cost as Sunday's exit made good on his word.

According to the defense department, 4,487 service members were killed in the war. More than 30,000 were wounded. In all, 1.5 million Americans served their nation at war.

...
Lees verder op http://edition.cnn.com/2011/12/17/world/meast/ iraq-troops-leave/index.html

Wat denkt men? Goede zaak? Slechte zaak? Iets bereikt? Niks bereikt? Hoe gaat het verder met Iraq, de VS en de wereld? En wat gaan de staartjes hiervan nog zijn?
18/12/11 18:15
DukeNukem

Benieuwd waar ze nu gaan binnenvallen.
18/12/11 18:20
MalleSander

Iran natuurlijk!
18/12/11 18:22
AdrianHealey

Hoeveel soldaten zouden er achter blijven?

Weet iemand dat?
18/12/11 18:26
MarketGarden

Quote door AdrianHealey
Hoeveel soldaten zouden er achter blijven?

Weet iemand dat?

Ik had ergens gelezen dat er een paar honderd achterbleven om het leger daar nog wat op te leiden en nog wat marines om de Amerikaanse ambassade te beschermen.
18/12/11 18:31
diem

Quote door MalleSander
Iran natuurlijk!

'k denk dat iedereen daar liefst zijn handjes zo lang mogelijk wil afhouden.
18/12/11 18:42
Ypsilon

minstens één Saddam-aanhanger zal nu vanuit de ruïnes kruipen en de overwinning opeisen
18/12/11 18:42
AdrianHealey

Quote door Ypsilon
minstens één Saddam-aanhanger zal nu vanuit de ruïnes kruipen en de overwinning opeisen

Ik hoop het. :D
18/12/11 19:05
dandylullaby

Quote door diem

'k denk dat iedereen daar liefst zijn handjes zo lang mogelijk wil afhouden.

da denk ik ook ja, Iran is een van de weinige landen die geen bang hebben van VS of de rest van de wereld.

en ik denk dat het wegtrekken uit Irak vrij slecht is, mits ze nu een land in een kwetsbare staat hebben achtergelaten.
18/12/11 19:28
Jaikalymaa

Quote door AdrianHealey

Ik hoop het. :D

:D
18/12/11 21:42
prana

de wegtrekking is in ieder geval veel rustiger verlopen dan operation frequent wind in vietnam. ;)
18/12/11 22:06
Daav

Kim Jong Il is dead...
Lees verder op http://www.reuters.com/article/2011/12/19/us-k orea-north-idUSTRE7BI05B20111219

Geloof het of ni. Gaat wel weinig veranderen daar, maar wat een vreemde, historische dag.
19/12/11 08:46
ikbenlara

link met irak?
19/12/11 09:47
Daav

goh ja
19/12/11 09:57
InnocentBystander

Als 1 van die domme Republikeinen aan de macht komt gaat het niet lang duren eer er daar in de regio terug Amerikaanse soldaten rondlopen. Zeker als ge Newt Gingrich zijn uitspraken leest over Iran en Palestina.

En ik denk niet dat ze in Irak veel hebben veranderd in de positieve zin. Het hangt allemaal af van wat er nu verder gebeurt.
19/12/11 10:16
ikbenlara

ik weet niet wat mijn mening is want ik vind geen interessant opiniestuk. :( :(
19/12/11 11:25
pigje

er blijven nog enkele tientallen Amerikaanse soldaten in Irak, voor de opleiding van Iraakse veiligheidstroepen en het bewaken van de Amerikaanse ambassade in Bagdad.
Maar van de weeromstoot stuurt Washington een breed scala aan ambtenaren die voor het State Department werken en private veiligheidsmensen. Die laatste waren er nu al en dat zorgde af en toe voor probs. Soms zware probs.
20/12/11 14:35
paljaske

ze hebben al hun manschappen nodig voor het onstabiele noord korea?
20/12/11 21:42
prana

Quote door paljaske
ze hebben al hun manschappen nodig voor het onstabiele noord korea?

er zijn al sinds het einde van de Korea oorlog Amerikaanse troepen aanwezig in Zuid Korea,ik dacht een kleine 30 000 verspreid over verschillende basissen en het bewaken van de grenzen.
20/12/11 23:11
paljaske

jup, maar als de situatie daar wat verhit zal er wel wat meer nodig zijn. maar dat is een ander topic.
20/12/11 23:14
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.071773 seconden.