Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:45
Online: 117
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 2 / 2 )    »
Laatste VS troepen verlaten Iraq - "einde" Iraq oorlog

pijlbord

En hoe zit het met alle 'beveiligingsmensen' (=huurlingen) die daar aanwezig waren/zijn?
21/12/11 11:34
Daav

Ik denk ni da huurlingen een deel zijn van een regeringsplan.
21/12/11 11:36
pijlbord

Ge weet wel wat ik bedoel, blackwater en the likes. Daar waren er op een bepaald punt meer van dan effectieve soldaten.
21/12/11 11:40
Daav

Die zullen wel vertrekken als ze er fucking goesting in hebben wrsl (lees: geld op)
21/12/11 11:42
ikbenlara

Quote door Daav
Die zullen wel vertrekken als ze er fucking goesting in hebben wrsl (lees: geld op)

die bedrijven werden toch ingehuurd door de overheid?
21/12/11 18:46
Daav

Volgens wikipedia is dat al een tijdje afgerond en ik volg blind alles wat dat zwart wit monster vertelt :$
21/12/11 18:49
FreeHug

Lol, grootste aanslag in iraq sinds maanden, vlak nadat de yankees vertrekken.
22/12/11 21:11
Daav

Quote door FreeHug
Lol, grootste aanslag in iraq sinds maanden, vlak nadat de yankees vertrekken.

Ze moeten op iets wachten e.
23/12/11 00:06
TrunkStuf

straks gaan ze nog vragen om terug te komen ....

idiote apenlanden
26/12/11 09:26
Brainfart

Quote door TrunkStuf
straks gaan ze nog vragen om terug te komen ....

idiote apenlanden

Echt he, terwijl het daar juist net vlotjes verliep.

derpderp
29/12/11 10:58
Neith

'k Ben eens benieuwd welke land de VS nu gaat uitkiezen waar zogezegd massavernietigingswapens zijn... Dat ze dan weer kunnen plat bombarderen en dan zeggen van 'oeps, ze waren er niet.' -_-

Want dat was wel de belangrijkste reden dat ze daar binnen vielen, je gaat me niet zeggen dat hun het erg vonden dat Saddam Hoessein (of Hussein, wat jij wil) een dictatuur had daar eh...

Al zijn we denk ik wel allen blij dat Osama Bin Laden 'gone' is...

Maar later vraag ik me ook wel af of die miljoen doden echt nodig waren....

Achja, ieder z'n mening, maar ik vind dat ze het helemaal verkeerd hebben aangepakt. (:
29/12/11 13:38
wouterlfc

Quote door Neith
'k Ben eens benieuwd welke land de VS nu gaat uitkiezen waar zogezegd massavernietigingswapens zijn... Dat ze dan weer kunnen plat bombarderen en dan zeggen van 'oeps, ze waren er niet.' -_-

Want dat was wel de belangrijkste reden dat ze daar binnen vielen, je gaat me niet zeggen dat hun het erg vonden dat Saddam Hoessein (of Hussein, wat jij wil) een dictatuur had daar eh...

Al zijn we denk ik wel allen blij dat Osama Bin Laden 'gone' is...

Maar later vraag ik me ook wel af of die miljoen doden echt nodig waren....

Achja, ieder z'n mening, maar ik vind dat ze het helemaal verkeerd hebben aangepakt. (:

tuurlijk niet, saddam was voor hun niet meer handig
vroeger werkten ze daar mee samen zelfs maar das een ander verhaal
30/12/11 13:28
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.060312 seconden.