Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:44
Online: 120
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 1 )    »
Onbekend beeld

InnerMemories

Ik heb een probleem met mijn canon ixus130

Gisteren had ik een fimpje gemaakt en ik liet dat zien aan andere personen via mijn fototoestel en toen werkte het, en even later liet ik het aan iemand anders zien en kreeg ik plots de fout 'onbekend beeld'.

Ik kan mij niet direct voorstellen dat ik op een speciaal knopje gedrukt heb ofzo en ik heb het filmpje op mijn laptop gezet en ook hier speelt het niet af!

Iemand die ook zo een probleem heeft gehad of mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt!
18/12/11 11:03
Matva

Als ge uw kaartje in een pc steekt, is het dan wel bekijkbaar?

Zo ja: google: Canon Ixus "onbekend beeld"

Kort samengevat: Alles wat op uw kaartje staat op PC zetten zodat ge die bestanden al hebt, en vanaf dan het kaartje enkel formatteren vanop de camera zelf.
18/12/11 12:36
tjoeketjoeke

ik heb dat nog gehad met een sony fototoestel maar ik kreeg dan de melding "corrupt bestand"
zoals matva zei, best foto's deleten of uw kaart formateren via uw fototoestel.
18/12/11 13:27
InnerMemories

Quote door Matva
Als ge uw kaartje in een pc steekt, is het dan wel bekijkbaar?

Zo ja: google: Canon Ixus "onbekend beeld"

Kort samengevat: Alles wat op uw kaartje staat op PC zetten zodat ge die bestanden al hebt, en vanaf dan het kaartje enkel formatteren vanop de camera zelf.

Nee niet op mijn fototoestel en ook niet op de pc, dan komt er altijd een foutmelding :(
18/12/11 17:38
Matva

Dan vrees ik dat ge voor dat concreet filmpke pech hebt gehad. Kaartje formatteren vanop uw kodak en ge zou terug gesteld moeten zijn.

Indien niet: proberen met een ander kaartje

Als dat ook niet helpt: ne keer naar de winkel gaan :3
18/12/11 17:49
InnerMemories

okay toch bedankt, wel jammer want twas echt een leuk filmpje!! :D
18/12/11 18:37
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.030651 seconden.