| |
|
Raptorrauw
|
Ah boe. Slim gezien van die mens, hij weet waar hij mee bezig is!
Maar serieus ik ben geen economist of eigenaar van bedrijven dus ik kan er mij niet deftig over uitspreken bij gebrek aan volledige kennis omtrent deze zaak.
Zoals eerder gezegd. Chokri is de organisator van Pukkelpop. Pukkelpop is een tof en goed festival, en ik betreur de gebeurtenissen van deze zomer. Die mens heeft dat ook niet gewild en ook niet voorspelt en hij heeft dat op zijn geweten. Uiteraard voelt die mens zich daar ergens nog schuldig over.
Pukkelpop is een festival, een goed festival zoals ik al zei, en ik ga voor de muziek, het amusement , de sfeer maar niet voor die mens hoe (on)sympa die ook mag zijn.
Als hij voldoet aan de eisen m.a.w. het festival doet het goed dan ben ik content en zo lang hij geen onmenselijk erge dingen doet, is dat ok voor mij
En ja het ontwijken is niet strafbaar. En last but not least: Aan de muggezifters die hun geld kwijt zijn. Stop met redenen te zoeken tegen Chokri. Wees blij dat ge leeft en dat PKP nog bestaat, de slachtoffers zouden niet liever gewild hebben dan dat dit festival waardig zou kunnen afgesloten of verdergezet worden en dus is het een goede zaak. Ok ja blabla , die drankbonnetjes verplichten je te komen volgend jaar. Profiteer er van als je gaat en als je niet gaat , je geld krijg je niet terug want een leven kan je niet omzetten of terugbetalen in centen. boe !
|
17/12/11 22:29
|
DeManMetDeHoed
|
De EPA hanteert 8.4 miljoen dollar als waarde voor een leven, op dit moment. 't Is maar dat ge het weet.
|
18/12/11 00:21
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|