Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:39
Online: 131
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 4 / 4 )    »
Vermist

FreeHug

Quote door lespoire
OK er zijn mensen die dat écht goed kunnen verbergen. MAAR er zijn volgens mij ook mensen die wel een noodkreet hebben geuit en niet genoeg sociaal vangnet hadden. ik heb het niet over een kennis of een gewone vriend; maar een familielid of een van uw beste vrienden. Ik vind dat ge wel voor die kunt zorgen als die heel erg ongelukkig zijn. Andere mensen vinden dat hun taak dan weer niet.. Ugh ik snap echt niet dat niemand mij snapt. Heeft er hier niemand al het gevoel gehad dat bitter weinig mensen precies echt veel om u geven als ge op uw diepste punt zit?

Maar wat is volgens u dan een noodkreet? Want dat kan vanalles zijn he. Maar niet iedereen weet dat correct te interpreteren zuh. En ge kunt toch moeilijk iemand kwalijk nemen dat die zo'n noodkreet niet wist te interpreteren. Daarom dat ze achteraf ook altijd zeggen dat er signalen waren. Zonder de juiste context, is een noodkreet gewoon een debiel emokind he.
17/01/12 12:59
analekanale

Quote door Matva

Dan moet u familie niet opdraaien voor de kosten. U onder een trein gooien kost veel geld.

zouden die zich echt een hol aantrekken van wat de familie misschien moet betalen? meestal kan het u allemaal geen reet meer schelen, denk ik zo, als ge zelfmoord pleegt. ik heb nog nooit die aandrang gevoeld, dus ik kan het natuurlijk ook niet weten, maar dat is mijn gedacht maar.
17/01/12 13:04
lespoire

Maar wat is volgens u dan een noodkreet? Want dat kan vanalles zijn he. Maar niet iedereen weet dat correct te interpreteren zuh. En ge kunt toch moeilijk iemand kwalijk nemen dat die zo'n noodkreet niet wist te interpreteren. Daarom dat ze achteraf ook altijd zeggen dat er signalen waren. Zonder de juiste context, is een noodkreet gewoon een debiel emokind he.

Tgoh verscheidene keren zeggen bv. het gaat echt niet goed met me... ik weet nie hoe hier uit te geraken. etc
Depressieve uitingen?
17/01/12 20:07
FreeHug

Quote door lespoire

Tgoh verscheidene keren zeggen bv. het gaat echt niet goed met me... ik weet nie hoe hier uit te geraken. etc
Depressieve uitingen?

En in welke mate moet ge dat serieus nemen? En wat moet ge dan exact doen? Gewoon nekeer praten of direct zeggen dat em na ne psycholoog moet?

Kom, als ge zo hard zijt voor mensen die de 'signalen' niet herkennen, moet ge ook perfect weten wat we horen te doen om goed te doen he.
18/01/12 11:33
useless

ik volg FreeHug, ik heb ook een vriendin die echt om het minste depressief kan doen, en dat kan zo ver gaan dat wij als vriendinnen dat gewoon niet meer serieus nemen, omdat dat soms gewoon volledig onterecht is, of als dat oplosbare problemen zijn die ze niet eens WIL oplossen (zoals de problemen met haar lief). ik bedoel maar, bij sommige mensen kunt ge niet anders dan 'egocentrisch' zijn, omdat die zelf heel hard met zichzelf inzitten en alleen hun eigen problemen zien en het zo voor iedereen verpesten, maar weigeren iets aan hun problemen te doen.
en langs de andere kant ken ik dan ook weer iemand anders van wie iedereen zou zeggen hoe opgewekt hij is, altijd het zonneke in huis, sociaal en grappig, maar die heeft echt veel problemen thuis en met zichzelf, en ik denk dat ik mss de enige ben die daar iets van weet, en toch heb ik niet echt het gevoel dat ik kan helpen omdat dat vooral bij zichzelf ligt.
ge kunt toch moeilijk bij het minste alarm slaan, voor hetzelfde geld kan de helft van mijn vrienden morgen zelfmoord plegen :' )

en terug ontopic, denk ik dat het vrij normaal is om op te merken hoeveel verdwijningen er de laatste tijd zijn, maar om daar nu direct iets achter te zoeken.. maar ik vind wel dat ge niet àltijd zomaar moet aannemen dat er geen fouten in een procedure gemaakt zijn, ook al zijn dat zogezegd professionals, want dat is al vaak genoeg gebeurd
23/01/12 12:55
«    ( 4 / 4 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.039809 seconden.