| |
|
| Kinderen steken levende puppy in brand |
winrar
|
zucht, hier ook al?
khebbet al 6000x op feestboek gezien
|
14/12/11 21:47
|
MaartenWuyts
|
All I know, is dat dat mij agressief maakt.
|
14/12/11 21:49
|
makeNOISEnotWAR
|
doodstraf ofc
srs: door iemand anders laten opvoeden, deze ouders hebben duidelijk gefaald
|
14/12/11 21:51
|
ChewChewMelon
|
Djeezes, hoe die jongens aan't lachen waren. Precies een stel psychopaten.
Wedden dat wij binnen enkele jaren hun naam weer gaan zien als er een huis in brand staat?
|
14/12/11 21:58
|
freeforlunch
|
ik durf niet te kijken, ik hou zo van diertjes
|
14/12/11 21:59
|
astrozombie138
|
Zin om die twee gewoon met ulderen kop tegen een muur te slaan ofzo, fuck alles aan dat ze
|
14/12/11 22:00
|
pijlbord
|
Het enige triestiger dan dat filmpje zijn de reacties van de gemiddelde mens erop.
(en dat filmpje is wel degelijk zeer triestig, voor alle duidelijkheid.)
|
14/12/11 22:01
|
Hanimal
|
ik durf zelfs ni te zien
zoals die hond me een bommeke in zen mond kreeg
straf voor die kinderen, gwn verbieden ooit een dier te bezitten en late werken in een asiel ofzo en ze zulle het verdomme goe moete doen
|
14/12/11 22:06
|
naitodoragon
|
Dat filmpje wil ik gewoon niet zien. Ik heb nu al moordneigingen.
|
14/12/11 22:06
|
astrozombie138
|
Het enige triestiger dan dat filmpje zijn de reacties van de gemiddelde mens erop.
(en dat filmpje is wel degelijk zeer triestig, voor alle duidelijkheid.)
Op wat voor reacties doelt ge dan?
|
14/12/11 22:08
|
pijlbord
|
Op wat voor reacties doelt ge dan?
Uhm, er staat zo'n venster bij met facebookreacties? Die dingen daar, van 'ze moetne ze zelf in brand steken, als ik ze zie maak ik ze kapot' in combinatie met pover taalgebruik. De standaardreacties zo als het over dieren/pedofielen/allochtonen gaat.
Edit: Of dichter bij huis: De reactie van OforsakenO en the likes dus.
|
14/12/11 22:11
|
OforsakenO
|
ik steek die mannen zelf in de fik! verdorie, ik kreeg der tranen van in mn ogen
edit: voor de kritici hier: nee, ik ga die mannen nie letterlijk opfikken, tis figuurlijk eh mannen... ne manier om te uiten hoe boos het me maakt.
|
14/12/11 22:13
|
astrozombie138
|
Ach, zulke dingen zijn niet meer dan normaal bij de meeste, ik heb meestal ook wel als eerste reactie zo'n ongenuanceerde mening derover, zolang dat de meesten maar begrijpen dat zo'n oog om oog, tand om tand type van reactie niet ethisch houdbaar is :' )
|
14/12/11 22:14
|
luciferinfestus
|
Kak, eerste keer dat ik moeite heb om zo iets uit te zien en ik ben veel gewoon. Fucked up kinderen, I guess, maar met de massale aandacht dat ze nu krijgen hebben ze hun doel bereikt.
|
14/12/11 22:15
|
Partlyneon
|
Ik zie hier eerder een kwestie van hypocristie en aanstellerij van zogenaamde "dierenvrienden" en "dierenlovers".
|
14/12/11 22:17
|
OforsakenO
|
Uhm, er staat zo'n venster bij met facebookreacties? Die dingen daar, van 'ze moetne ze zelf in brand steken, als ik ze zie maak ik ze kapot' in combinatie met pover taalgebruik. De standaardreacties zo als het over dieren/pedofielen/allochtonen gaat.
Edit: Of dichter bij huis: De reactie van OforsakenO en the likes dus.
Zoals ik dus al zei neem het ne keer NIET letterlijk op, haj toch, ik kan nog nie eens boos kijken naar iemand, laat staan dat ik dan ook echt zou menen dat ik mensen zelf in de fik zou steken... ziet gij de wereld een beetje zwart wit ofzo, pijlbord?
|
14/12/11 22:22
|
psychonynfuzzz
|
Zeer kwetsend zo'n dingen te zien, da gekerm van die hond gaat door mijn beenderen.
|
14/12/11 22:23
|
pijlbord
|
Ik zie hier eerder een kwestie van hypocristie en aanstellerij van zogenaamde "dierenvrienden" en "dierenlovers".
Ik zou mezelf niet bekijken als een dierenvriend.
Ik geloof wel dat ge als mens de taak hebt om dieren zo goed mogelijk te behandelen met zoveel mogelijk respect.
Dusja, ik vind dat het moet kunnen dat we koeien instant killen voor ons eten én ik kan er kwaad van worden als mensen puppies in brand steken.
Dus doe aub niet alsof ik een denkfout maak, ik heb er meer dan genoeg over nagedacht.
En stop nu met te stoken ,echt. Niet opnieuw een topic van veggies versus rationele mensen.
@ OforsakenO: Ja sorry, de friggin' sarcasmemeter van mijn laptop is net kapot. Hoe moet ik nu weten hoe gij een tekst opschrijft, ik kan niet in uw hoofd kijken he.
(en dat is op een vriendelijke toon gezegd, voor alle duidelijkheid)
|
14/12/11 22:24
|
poezestreep
|
moh zo'n schattig hondje! Blij dat ik geen geluid heb op deze pc.
|
14/12/11 22:31
|
| |
|