| |
|
| Doden en gewonden bij granaataanval in Luik |
ViciousMistress
|
Awel, ontsnappingspoging uit het justitiepaleis .
|
13/12/11 14:48
|
Raptorrauw
|
Wel efkes verschieten om zoiets te horen als je thuis komt.
Ik hoop dat ze alle daders hebben kunnen oppakken !
|
13/12/11 14:53
|
Fernando
|
Daar zijn ze toch nog helemaal niet zeker van.
Zo snel een noxatopic terwijl er over quasi niets zekerheid is, behalve over het feit "dat er iets gebeurd is en heel Luik in paniek is".
|
13/12/11 14:54
|
ViciousMistress
|
Ja ze weten echt nog niets he..
Ik vind dit zo Amerikaans :' ).
|
13/12/11 14:56
|
zwanstnanihe
|
't zal wel weer een moslim zijn!
|
13/12/11 14:58
|
Raptorrauw
|
Ja ze weten echt nog niets he..
Ik vind dit zo Amerikaans :' ).
Inderdaad echt Amerikaans, vervanmijnbedshow die nu iets dichter tegen mijn bed gebeurd is..
Journalist VRT ter plaatse: Saskia DE SCHUTTER , ja lap. Niet echt gepast .
Echt gechoqueerd niet maar toch efkes geschrokken, in mijn geval dan
|
13/12/11 14:59
|
ViciousMistress
|
Inderdaad echt Amerikaans, vervanmijnbedshow die nu iets dichter tegen mijn bed gebeurd is..
Uhu, maar ik voel mij nu niet geshockeerd ofzo..
|
13/12/11 15:00
|
Freakske
|
Ik gok op Kosovaren. Of toch ergens in de Balkan.
|
13/12/11 15:04
|
drumsandguns
|
Journalist VRT ter plaatse: Saskia DE SCHUTTER , ja lap. Niet echt gepast .
Echt gechoqueerd niet maar toch efkes geschrokken, in mijn geval dan
Ja want die heeft hare naam wel zelf gekozen en ze hebben die daar speciaal op gezet omdat die zo heet. Doe eens efkes kalm.
|
13/12/11 15:04
|
Raptorrauw
|
Ja want die heeft hare naam wel zelf gekozen en ze hebben die daar speciaal op gezet omdat die zo heet. Doe eens efkes kalm.
Haha ik ben kalm. Het was een insidejoke , zoals ze dat ook wel eens heten.
|
13/12/11 15:05
|
DukeNukem
|
Hoera! Weer iets dat we drie weken op 't nieuws gaan horen!
|
13/12/11 15:10
|
nimmegeers
|
Ja want die heeft hare naam wel zelf gekozen en ze hebben die daar speciaal op gezet omdat die zo heet. Doe eens efkes kalm. Leek mij vrij duidelijk dat het een grapje was...
|
13/12/11 15:13
|
Kendcc
|
ondertussen zijnt er 47
|
13/12/11 15:13
|
drumsandguns
|
Leek mij vrij duidelijk dat het een grapje was...
Ah, ik had begrepen dat die 'niet echt geshockeerd maar toch wel geschrokken' of zoiets daarop sloeg! My bad.
|
13/12/11 15:16
|
pijlbord
|
Ik had ook nog even gewacht met een noxa topic, want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen.
Maar bon ja, niet tof he. Jammer genoeg kunt ge niet veel betekenen tegen gekken die zoiets beramen. Als ik zo meteen de straatopga met een zelfgemaakte bom en me opblaas had niemand iets kunnen doen om het tegen te houden.
(voor eventuele leden van de staatsveiligheid die noxa volgen: Ik heb dus geen zelfgemaakte bommen noch intenties om mezelf op te blazen, voor alle duidelijkheid)
|
13/12/11 15:19
|
FreeHug
|
64 gewonden volgens de morgen
|
13/12/11 15:21
|
drumsandguns
|
64 gewonden volgens de morgen
Dat is nu precies wat pijlbord bedoelt met 'want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen. '
|
13/12/11 15:23
|
FreeHug
|
Ik had ook nog even gewacht met een noxa topic, want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen.
Maar bon ja, niet tof he. Jammer genoeg kunt ge niet veel betekenen tegen gekken die zoiets beramen. Als ik zo meteen de straatopga met een zelfgemaakte bom en me opblaas had niemand iets kunnen doen om het tegen te houden.
(voor eventuele leden van de staatsveiligheid die noxa volgen: Ik heb dus geen zelfgemaakte bommen noch intenties om mezelf op te blazen, voor alle duidelijkheid)
Niet geloven staatsveiligheid, hij heeft al vaker zijn ongenoegen over de huidige maatschappij geuit. Ik zou hem serieus in het oog houden.
|
13/12/11 15:23
|
| |
|