Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:34
Online: 131
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 7 )    »
Doden en gewonden bij granaataanval in Luik

Torturedvision

Op de Place Saint-Lambert in het centrum van Luik zijn granaten gegooid en is in het wilde weg geschoten. Er zouden een tot twee doden en 25 gewonden ...
Lees verder op http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenla nd/111213_Luik_granaten

O.O Damn zeg... ben wel benieuwd om eens te horen wat voor motief hier achter zat. :/
13/12/11 14:47
ViciousMistress

Awel, ontsnappingspoging uit het justitiepaleis :p .
13/12/11 14:48
Raptorrauw

Wel efkes verschieten om zoiets te horen als je thuis komt.
Ik hoop dat ze alle daders hebben kunnen oppakken !
13/12/11 14:53
Fernando

Daar zijn ze toch nog helemaal niet zeker van.
Zo snel een noxatopic terwijl er over quasi niets zekerheid is, behalve over het feit "dat er iets gebeurd is en heel Luik in paniek is".
13/12/11 14:54
ViciousMistress

Ja ze weten echt nog niets he..

Ik vind dit zo Amerikaans :' ).
13/12/11 14:56
zwanstnanihe

't zal wel weer een moslim zijn! :$ :$ :$ :$
13/12/11 14:58
Raptorrauw

Quote door ViciousMistress
Ja ze weten echt nog niets he..

Ik vind dit zo Amerikaans :' ).

Inderdaad echt Amerikaans, vervanmijnbedshow die nu iets dichter tegen mijn bed gebeurd is..

Journalist VRT ter plaatse: Saskia DE SCHUTTER , ja lap. Niet echt gepast .

Echt gechoqueerd niet maar toch efkes geschrokken, in mijn geval dan :p
13/12/11 14:59
ViciousMistress

Ik ben ook wel eens benieuwd :p .
13/12/11 14:59
ViciousMistress

Quote door Raptorrauw

Inderdaad echt Amerikaans, vervanmijnbedshow die nu iets dichter tegen mijn bed gebeurd is..

Uhu, maar ik voel mij nu niet geshockeerd ofzo..
13/12/11 15:00
Freakske

Ik gok op Kosovaren. Of toch ergens in de Balkan.
13/12/11 15:04
drumsandguns

Quote door Raptorrauw

Journalist VRT ter plaatse: Saskia DE SCHUTTER , ja lap. Niet echt gepast .

Echt gechoqueerd niet maar toch efkes geschrokken, in mijn geval dan :p

Ja want die heeft hare naam wel zelf gekozen en ze hebben die daar speciaal op gezet omdat die zo heet. Doe eens efkes kalm.
13/12/11 15:04
Raptorrauw

Quote door drumsandguns

Ja want die heeft hare naam wel zelf gekozen en ze hebben die daar speciaal op gezet omdat die zo heet. Doe eens efkes kalm.

Haha ik ben kalm. Het was een insidejoke , zoals ze dat ook wel eens heten. :p
13/12/11 15:05
DukeNukem

Hoera! Weer iets dat we drie weken op 't nieuws gaan horen!
13/12/11 15:10
nimmegeers

Quote door drumsandguns

Leek mij vrij duidelijk dat het een grapje was...
13/12/11 15:13
Kendcc

ondertussen zijnt er 47
13/12/11 15:13
drumsandguns

Quote door nimmegeers
Leek mij vrij duidelijk dat het een grapje was...

Ah, ik had begrepen dat die 'niet echt geshockeerd maar toch wel geschrokken' of zoiets daarop sloeg! My bad.
13/12/11 15:16
pijlbord

Ik had ook nog even gewacht met een noxa topic, want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen.

Maar bon ja, niet tof he. Jammer genoeg kunt ge niet veel betekenen tegen gekken die zoiets beramen. Als ik zo meteen de straatopga met een zelfgemaakte bom en me opblaas had niemand iets kunnen doen om het tegen te houden.

(voor eventuele leden van de staatsveiligheid die noxa volgen: Ik heb dus geen zelfgemaakte bommen noch intenties om mezelf op te blazen, voor alle duidelijkheid)
13/12/11 15:19
FreeHug

64 gewonden volgens de morgen :(
13/12/11 15:21
drumsandguns

Quote door FreeHug
64 gewonden volgens de morgen :(

Dat is nu precies wat pijlbord bedoelt met 'want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen. '
13/12/11 15:23
FreeHug

Quote door pijlbord
Ik had ook nog even gewacht met een noxa topic, want nu gaan we weer 6 uur lang verschillende aantallen gewonden en whatever horen, en het zuigt als iedereen hier constant andere aantallen en onwaarheden komt verkondingen.

Maar bon ja, niet tof he. Jammer genoeg kunt ge niet veel betekenen tegen gekken die zoiets beramen. Als ik zo meteen de straatopga met een zelfgemaakte bom en me opblaas had niemand iets kunnen doen om het tegen te houden.

(voor eventuele leden van de staatsveiligheid die noxa volgen: Ik heb dus geen zelfgemaakte bommen noch intenties om mezelf op te blazen, voor alle duidelijkheid)

Niet geloven staatsveiligheid, hij heeft al vaker zijn ongenoegen over de huidige maatschappij geuit. Ik zou hem serieus in het oog houden.
13/12/11 15:23
«    ( 1 / 7 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.061593 seconden.