| |
|
| Doden en gewonden bij granaataanval in Luik |
Followmehome
|
Nee ik snap wat poezestreep wilt zeggen, nieuws oke maar vtm die draaien daar van die super dramatische nummertjes bij, echt overdreven.
|
14/12/11 23:26
|
Matva
|
Arg, het kan mij zo ergeren hoe de media dan direct op zo'n dingen moet opspringen hé. Vooral toen ze "en nu naar onze reporters in één van de ziekenhuizen" op de radio zeiden. Gaan ze zich nu ook al in ziekenhuizen gaan moeien, waar mogelijks het meest chaos van al is na zo'n incident, waar de meest aangedane mensen zich bevinden en vooral waar het o zo nodig is dat dokters zich deftig kunnen concentreren om zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen.
ZUCHT.
Of het dieptepunt van die dag:
Het Nieuws op VTM dat afsluit met een "portret" van die dag. *beelden van schreeuwende mensen met wat dramatische muziek onder geplakt* >_> prachtig!
|
14/12/11 23:33
|
Stormtrooper
|
ik ben blij dat mijn Luikse klasgenootjes nog naar school zijn gekomen
|
14/12/11 23:46
|
poezestreep
|
idd, nieuws brengen =/= sensatie brengen, naar mijn mening.
|
15/12/11 10:14
|
FlyingMonkeyMaster
|
Het Nieuws op VTM dat afsluit met een "portret" van die dag. *beelden van schreeuwende mensen met wat dramatische muziek onder geplakt* >_> prachtig!
Ja juist. En dan als die beelden afgelopen waren terug naar de glimlachende nieuwslezer. "Dat was het dan. Goedenavond."
Heb ik daar toen toch even ne facepalm van gewelste gedaan...
"Zo dat was het dan. Hopelijk bent u nu helemaal van slag. Goedenavond nog."
Op zo'n momenten weet ik terug waarom ik liever naar het VRT nieuws kijk.
|
16/12/11 08:18
|
Daav
|
glimlachte hij zo?
|
16/12/11 08:35
|
Raptorrauw
|
Ik zag net de uitzending van Koppen van gisteravond.
Amrani, zou volgens een expert uit zijn geweest op die zelfdoding. Maar om toch niet onopgemerkt te blijven en herinnerd te blijven, wou hij random getuigen. Deze getuigen zijn de slachtoffers.
Amrani was een tikkende tijdbom, hij wou het gevang niet meer in maar hij wist en hij voelde dat dit wel ging gebeuren. (konden ze opmaken uit het telefoon gesprek met de advocaat van die ochtend). Hij ging niet naar de sociaal assistente en vermoorde de poetsvrouw.
En dan zou hij dus de daden hebben gepleegd.
|
16/12/11 16:14
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|