| |
|
Hanimal
|
ik zoek mensen met wat ervaring in het groupon aankoop gedoe.
ik heb op groupon op 3 december een actie gekocht of hoe moet ge da zeggen, van een zitzak ter waarde van 210 euro voor maar 69 euro.
dus ik klik kopen, ik betaal via paypal die 69 euro. en ik zou mn vouchercode krijgen als de actie is 'uitverkocht'
geen probleem hier, op 8 december krijg ik mijn code.
daar staat op, freul biggie zitzak in 9 kleuren, voucherwaarde 209.99 euro en mn vouchercode en de referentie en de securitycode.
dus ik ga naar de site van freul, kies mijn kleur, zoek eventjes waar ik kortingsbon moet ingeven, vul daar mn code in, en tadaaaa er gaat MAAR 50 euro af.
op groupon staat dat ik enkel de verzendingskosten nog moet betalen. en dat lijkt me logisch, aangezien ik de volle prijs die die actie me verteld van 69 euro al heb betaald.
het gekke is, als ik me inlog op freul dan kosten de zitzakken maar 176 euro, uitgelogd zijn ze 210.
die code zou dus toch 209.99 euro er moeten aftrekken zodat de verzendingskosten overblijven, niet? omdat ook mn voucherwaarde 209.99 is
ik heb al proberen bellen maar hang er een eeuwigheid aan de telefoon, heb al gemaild naar freul en naar groupon. freul antwoord niet en groupon gaf me een standaard antwoord da nix waard was.
de actie is geldig van 8 december tot 22 december.
moet ik nog even wachten? doe ik iets verkeerd?
mn zus besteld geregeld bij groupon en heeft nooit problemen
help
|
12/12/11 10:26
|
JulieAndrews
|
Groupon = dikke vette oplichterij
|
12/12/11 10:45
|
DanceInTheMoonlight
|
wij zijn ooit eens een weekendje weg geweest met Groupon en hebben een zalig weekend gehad, zonder problemen. Ik denk dat er enkel nog een extra taks ofzoiets bijkwam, maar dat was iets van een 10 euro per persoon.
Deze week stond er een artikel over GROUPON in de HUMO, misschien moet je dat eens lezen. Daar stond inderdaad dat het vaak gebeurt dat de originele prijs kunstmatig verhoogd wordt, zodat de korting groter wordt. (210 euro ipv 176 voor je zitzak dus)
lees de kleine lettertjes van de actie eens opnieuw (als je ze nog terugvindt). Als daar nergens een aanwijzing instaat waarom de prijs omhoog gaat, zou ik inderdaad blijven bellen en mailen. Tip: gebruik dwingende en zeer zakelijke taal, het klinkt misschien stom maar je wordt echt serieuzer genomen.
En wacht vooral niet tot na de 22e, want zelfs als je probleem dan opgelost wordt, is je voucher toch niets meer waard.
veel succes
|
12/12/11 10:59
|
anymouse
|
heb afgelopen maand een groupon gekocht voor te gaan airsoften met wat maten (10 personen voor €297), heb de afspraak gemaakt op 15 januari, dus daarna kan ik u meer laten weten... maar afspraak was bevestigd door de organisatie en zal dan wel in orde zijn denk ik!
voor de rest ook al wel eens enkele restaurant coupons gekocht en toch geen problemen mee gehad.
succes dan maar zeekr!..
|
12/12/11 12:49
|
DeEenzameFietser
|
Groupon = dikke vette oplichterij
Argumenten graag?
Nog nooit problemen gehad met groupon. En voor je vraag zal je bij freul moeten zijn denk ik. Kweet niet of groupon daar veel aan kan veranderen
|
12/12/11 13:39
|
JulieAndrews
|
Ik spreek net zoals jou uit ervaring.
Mijn vriendin is er persoonlijk door belazerd geweest en heb al talloze verhalen gehoord van mensen die erdoor waren belazerd.
+ Ze maken fucking veel irritante reclame, en zoiets wil toch niemand steunen?
Bovendien geloof ik niet in bons en kortingen, je wordt sowieso wel op één of andere manier genaaid als je daar aan meedoet.
|
12/12/11 13:50
|
Blanche
|
Goh, mijn mama heeft dat een één keer gedaan. En dat is goed afgelopen. Dat was een etentje voor 4 in een of ander Japans restaurant waar ze dat eten dan zo in uw mopnd gooien we zijn daar gaan eten, en zo was de kous af. Geen verborgen rekening achteraf.
Maar ik zou niet tè zot gaan doen.. ik heb ook al negatieve ervaringen gelezen op het internet.
|
12/12/11 13:57
|
RomahRandomness
|
Ik en mijn mama kopen daar eigenlijk geregeld veel dingen en das nog nooit slecht gegaan ;o
|
12/12/11 14:22
|
bigpinkbow
|
Ik kon zo gezegd mijn bikin ilijn laten weg laseren voor 60 euro...
Yeah right! Blijkbaar betekend bikini lijn voor iedereen iets anders...
|
12/12/11 15:48
|
Torturedvision
|
Behalve de overdreven amount of reclame is groupon zo slecht nog niet,
mijn ouders hebben daar ook ervaring mee die tot nu toe enkel positief is (met uitzondering van "en ik krijg nu constant mails van groupon." ).
In zo'n geval als in de OP, gewoon blijven bellen en zorgen dat uw probleem voor 22/12 opgelost is, al moet ge er elke dag voor bellen
|
12/12/11 16:00
|
soep
|
ik heb al allerlei dingen besteld bij groupon, tot zelfs een weekje in Malaga toe, en nog nooit problemen gehad...
|
12/12/11 16:14
|
pijlbord
|
een of ander Japans restaurant waar ze dat eten dan zo in uw mopnd gooien .
Eten in uw mond gooien, heh?
|
12/12/11 17:44
|
ikbenlara
|
tepanyaki. maar dat eten in uw mond gooien is voor debiele toeristen.
|
12/12/11 18:37
|
ikbenlara
|
hahaha smartass.
anyhow, blijven zagen idd.
|
12/12/11 18:38
|
DeTijd
|
Ik heb toch al vaak voorgehad dat ik belde om te reserveren via het nummer van Groupon en geen plaats kreeg. Ik had dan mensen van het restaurant aan de lijn, die vroegen of ik via Groupon wou komen eten, waarna ze altijd volzet waren als ik positief antwoordde.
|
12/12/11 20:36
|
Hanimal
|
heb n mail gekregen, eindelijk
da ze zich bewust zijn van het probleem en eraan werke, datk vrijdag nog is moest probere, zen ek wel ineens een week kwijt alst dan nog ni zou werke.
|
12/12/11 21:01
|
Blanche
|
Eten in uw mond gooien, heh?
Ik weet de exacte benaming niet (maar blijkbaar tepanyaki), die kok maakt dan zo dingen klaar op zo een grote plaat en op een bepaald moment mikt die dat in uw mond (zoals in de films)
|
12/12/11 22:57
|
pijlbord
|
Ik heb nog nooit zo'n films gezien.
Hoe gooit die eten in uw mond zonder kokende olie in uw gezicht te smijten?:' )
|
12/12/11 23:16
|
Blanche
|
Die gooit natuurlijk niet ALLES wat die klaarmaakt in uw mond eh die bereidt gewoon alles met veel tralala
Bij ons was het dus vb omelet dat die dan gooide - en jawel, ik heb het gevangen!- maar dat was niet bij iedereen het geval , dus die hadden dan ergens wat omelet hangen.. of voor degene die eeeecht niet wouden, daar lepelde hij hun het als het ware echt in de mond.
Wel eens leuk om één keer te doen.
|
12/12/11 23:29
|
pijlbord
|
Spelen met eten is wel leuk. Maar u eten laten inlepelen door een random Japanse kok valt echt niet onder aangename ervaringen:' )
Maar goed, ik heb met mensen met een mentale beperking gewerkt, u 'laten voederen' heeft een wrange bijklank bij mij.
|
12/12/11 23:35
|
| |
|