Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:32
Online: 128
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Ernst «    ( 2 / 2 )    »
Groupon

Blanche

Wel :D in het vervolg geeft ge er een positieve draai aan, en geeft ge eten met trucjes en achterwaartse flikflak
"VANG!"
12/12/11 23:50
pijlbord

Jaja, allemaal leuk, tot er iemand een mes in zijn oog krijgt door mijn flikflaks. Zo'n dingen eindigen altijd in lichamelijk letsel en drama bij mij.
12/12/11 23:55
Blanche

Een tuimeling op de grond is ook wel indrukwekkend!
12/12/11 23:59
pijlbord

Ik heb vorig jaar mijn bril vernield door een tuimeling te maken.

Daar moet ge dan 23 jaar voor zijn:' )
13/12/11 00:00
improperburial

kijk gewoon die aflevering van Koppen over groupons eens, ge zult ni rap nog zo'n aankoop doen dan :D
13/12/11 18:53
AdrianHealey

Ik heb al verschillende groupon aankopen gedaan en nog nooit last mee gehad.

Het is een innovatief project; dar zullen altijd problemen mee zijn. Aan groupon om die dan op te lossen.
14/12/11 12:38
AllThatGlitters

hebook al enkele groupon aankopen gedaan
buiten lange lange levertijd geen klachten
14/12/11 17:28
sylfetje

Verschillende groupon aankopen gedaan. Zowel in België als met de Engelse versie (ik zit vaak in de UK), en bijna iedereen in mijn omgeving gebruikt het regelmatig, en nog nooit problemen gehad.

Beste vriend heeft zelfs onlangs een matras gekocht voor vele centjes. Goeie matras, 600euro minder, perfect op tijd geleverd.

Voor de situatie: blijven bellen en vooral naar het bedrijf van de zitzakken zelf.
16/12/11 15:44
vdwvl

Hoi Hanimal,

Een vraagje... Hoe is dat bij jouw afgelopen met die zitzak? Wij hebben hetzelfde probleem, 't is te zeggen... als ik de code invoer komt er steeds op: De code van uw Kortingsbon is niet correct of niet (meer) geldig!

Ik heb ook al naar groupon proberen te bellen, maar daar is niet binnen te geraken en bij Freul idd geen tel.nr.

Ik ben eens benieuwd of jij er al één kunnen bestellen hebt...

19/12/11 15:36
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.059508 seconden.