Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:28
Online: 134
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 6 / 6 )    »
Geen celstraf na laffe aanval: "Niet gewend om te drinken omdat we moslims zijn"

FreeHug

Ik vind moslims niet leuk. Ge moogt daar niet mee lachen.
10/12/11 08:05
JulieAndrews

Quote door Jaikalymaa
Seriously, the planet is a big place, you know jack shit.

Exactly my thoughts
10/12/11 10:19
Goud

ik vind het verschrikkelijk hoe deze personen verantwoordelijk voor een vechtpartij zo gemakkelijk kunnen ontkomen. Deze daders beweren dat ze moslima's zijn en nog stomdronken waren. Dit klopt helemaal niet. Het is verboden om alcohol te drinken binnen de Islam. Laat staan mensen pijn doen. Vervolgens de daders nog beweren dat ze het niet gewend waren om te gaan drinken, dit klopt gewoon niet.

Dit zijn geen moslims, dit zijn mensen die misbruik maken van een religie om zo in hun verdediging te gaan. Een moslim is vredig, heeft respect voor alle anderen, helpt mensen en vermijdt het slechte te doen. Deze vrouwen moesten zich doodschamen om het woord moslima's te gaan gebruiken terwijl ze zulke slechte daden verrichten. Ieder die zich binnen de regels van de Islam houdt is een moslim, degene die dit niet doen kan zich gemakkelijk een moslim noemen maar diep in hun hart zijn ze het niet.

Toen ik dit artikel las, was ik alweer verbaasd hoe de media zo een druk uitoefent op deze religie. Net propaganda, om mensen aan te tonen hoe zwart deze religie is. Wij zijn allemaal mensen van vlees en bloed, iedereen is gelijk en elk heeft zijn eigen godsdienst.

Tegenwoordig sluiten ze onschuldige mensen in het gevang, en laten ze de schuldigen ontkomen. Hier is duidelijk sprake van een racistische aanval, welk excuus ook, deze onschuldige vrouw verdient het niet om zo afgeranseld te worden.

10/12/11 21:46
Wat

Quote door FreeHug
Ik vind moslims niet leuk. Ge moogt daar niet mee lachen.

Waarom met moslims lachen als er mannen gelijk gij bestaan? (hardiharhar)

On a more sad note, justpurrfect, wete wa? Stopt met die bollekes, ge zijt shit aant kotsen.
12/12/11 01:10
ikbenlara

omdat ge snel uitgelachen zijt met freehug. mosims daarentegen. mljarden!
12/12/11 15:47
AngelEssayez

Moslim of geen Moslim, iemand in elkaar slagen mag niet! Ik vond dat die vrouwen daar voor gestraft moesten worden. Spijtig dat dit niet is gebeurd.
12/12/11 16:12
FreeHug

Quote door Wat

Waarom met moslims lachen als er mannen gelijk gij bestaan? (hardiharhar)

On a more sad note, justpurrfect, wete wa? Stopt met die bollekes, ge zijt shit aant kotsen.

Aaawww naaaww you didn't. Wringt het niet om altijd zo openminded te zijn? Loopt uw verstand na nen tijd dan niet integraal uit uw hersenen?
13/12/11 12:27
FreeHug

Quote door Goud

Een moslim is vredig, heeft respect voor alle anderen, helpt mensen en vermijdt het slechte te doen. Deze vrouwen moesten zich doodschamen om het woord moslima's te gaan gebruiken terwijl ze zulke slechte daden verrichten. Ieder die zich binnen de regels van de Islam houdt is een moslim, degene die dit niet doen kan zich gemakkelijk een moslim noemen maar diep in hun hart zijn ze het niet.

Hamas gaat niet akkoord met u. Het merendeel der palestijnen ook niet trouwens. And I could have sworn that Jihad toch ergens in de koran wordt vermeld als heilige plicht van alle moslims.
13/12/11 12:30
VANILLIALAND

Quote door diem
En dat natuurlijk ook plaatsen op internationaal vlak. Politieke Islam steekt echt niets voor niks de kop op. Dat is de schuld van ons. Maar geschiedenis wilt ge hier niet vermelden, ook juist.

goeie bal
13/12/11 12:43
VANILLIALAND

Quote door diem
Die gebeden hebben een vast tijdstip. En dat heeft te maken met de stand van de zon. Ik weet ook wel dat dat in België niet gedaan wordt. Maar er zijn wel degelijk mensen in België die dat stipt op dat moment doen, meer dan ge denkt misschien zelfs.

Er zijn eigenlijk wel degelijk mensen die hun school daarvoor kortstondig onderbreken, ja. Er zitten er zo zelfs 3 in mijn klas. Niemand moet dat he. Dat hangt ervan af hoe gij zelf uw religie interpreteert. Want dat is uiteindelijk de essentie van religie in mijn ogen.

En ik denk dat ge perfect gelovig én progressief kunt zijn. Zelfs in de Islam. Maar Islam is een allesomvattende geloofsovertuiging, dat wel. Then again, er zijn wel degelijk moslims die heel openstaan voor interpretatie en dergelijke. Die zien wij alleen niet zo vaak.

Yet again, you've said it all girl

13/12/11 12:47
zwanstnanihe

Quote door Goud
Het is verboden om alcohol te drinken binnen de Islam.

Lol

Quote door Goud
Laat staan mensen pijn doen.

Lol

Quote door Goud
Een moslim is vredig, heeft respect voor alle anderen, helpt mensen en vermijdt het slechte te doen.

LOL

Quote door Goud
Ieder die zich binnen de regels van de Islam houdt is een moslim, degene die dit niet doen kan zich gemakkelijk een moslim noemen maar diep in hun hart zijn ze het niet.

Lol

Quote door Goud
Toen ik dit artikel las, was ik alweer verbaasd hoe de media zo een druk uitoefent op deze religie.

Lol

Quote door Goud
iedereen is gelijk

Lol

U funny.
13/12/11 14:03
AdrianHealey

Jihad is overigens beter vertaald als 'struggle' dan als 'gewapende strijd'. Het hoeft niet per se 'bommen en granaten' te betekenen; het zou ook, even goed, trachten een goed leven te leiden en anderen het licht in te zien van de mogelijkheden van de Islam.
14/12/11 12:55
«    ( 6 / 6 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.103770 seconden.